Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

eXistenZ var ørlitegranne mindboggling. Litt surrealistisk og bittelitt overraskende på slutten. Grei underholdning var den vel.

 

 

Jeg kunne tenke meg å se den igjen (er mange år siden jeg så den) for jeg mener å huske at den var bra merkelig men veldig interessant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et godt poeng du har der. Skjønt, jeg er ikke sikker på om jeg ønsker eller har tid til å investere en "effort" i å lære meg mer om rap-kulturen. Det jeg har sett på MTV og andre lignende kanaler har ikke akkurat gitt mersmak. Alt fra intervjuer til musikkvideoer av de store hip-hop artistene, som 50 Cent, P-Diddy, Snoop-Dog etc, har heller skapt avsmak. Men! Hvis noen har anbefalinger til god "musikk" innenfor rap-sjangeren med et ordentlig budskap tar jeg mer enn gjerne en titt/lytt.

Lenke til kommentar

Jeg hørte på Eminem når jeg var 14. Da jeg var ung og rebell... <.< Herregud så teit jeg var på den tiden.

Hver fekkings gang jeg skrur på Voice Tv i håp om at de sender noe musikk som kan høres på uten å bli gal, blir jeg alltid skuffa. De sender bare sånn Hip Hop rap RnB dritt som jeg ikke hører på. Kan de ikke sende noe annet da. MTV sender jo knapt noe musikk lenger...

Lenke til kommentar

Hørte litt på eminem da jeg var mindre og ikke visste bedre. Er 4år eldre nå :D Det meste innenfor rap og hip-hop er forferdelig.... Skjønner at det er gøy med bass og sånn men dukan like gjerne høre på techno og se på pr0n og få sammefølelsen som du får av og se en hip-hop musikk video.... :p

 

EDIT: Hva hørerdu på da Cloude?

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Hei og god aften kjære medforumbrukere.

Og kjønnsforvirrede...

 

 

Sånn. Da var de i ovnen. Er jaggu mye mas å lage mat!

 

Jeg lever av å lage mat...

 

Nice da er det 3 identifiserte gamer jenter :D Wild deg og hun som vanker på aeon tråden.

 

 

.. og Eplefe og bazukh...

 

Wildheart

sirupkaramell?

Ho fra Aion tråden

Bazukh

Eplefe

marthE (Ehtram)

AneHD

Aidskake

 

Må si dere følger dårlig med her i verden :)

 

Et godt poeng du har der. Skjønt, jeg er ikke sikker på om jeg ønsker eller har tid til å investere en "effort" i å lære meg mer om rap-kulturen. Det jeg har sett på MTV og andre lignende kanaler har ikke akkurat gitt mersmak. Alt fra intervjuer til musikkvideoer av de store hip-hop artistene, som 50 Cent, P-Diddy, Snoop-Dog etc, har heller skapt avsmak. Men! Hvis noen har anbefalinger til god "musikk" innenfor rap-sjangeren med et ordentlig budskap tar jeg mer enn gjerne en titt/lytt.

 

Eminem er vel i grunn eneste rapperen som er verd å høre på i mine ører.

Lenke til kommentar

Jeg var selv beinhard black metal head for 1-2 år siden. Etter at jeg flytta har jeg begynt å virkelig NYTE nesten alle sjangre som er. Man får så utrolig mye mer ut av å ha en bred musikksmak, det er ihvertfall min mening.

Musikk =(som oftest)følelser, tanker, erfaringer, (joda, noen ganger bare rent bullshit) og refleksjoner rundt LIVET. Livet som vi alle lever, og kan være heldige for at vi har. Så hvis musikk = livet og musikk = kunst så blir livet = kunst.

Altså er musikk livet, og hvordan noen kan klare å si at de avskyr en type musikk, er som så fornekte noe ved seg selv.

 

Eller noe sånt :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...