Loeftw Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 jippi ... var hos legen og fikk diagnosen svineinfluensaen :/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det ikke sånn at plasma er best for film og denslags, mens LCD er tingen for spill? Eller har jeg blitt ført bak lyset? Når jeg kjøpte tv fikk jeg beskjed om å glemme plasma når jeg skulle ha den til spill. En kamerat var nylig å kjøpte seg ny tv, han fikk beksjed om å glemme lcd og gå for plasma. Han ga en del for den (42") og jeg husker ikke hva den heter, men helt rå var den i hvert fall. Så det spørs om det egentlig spiller noen stor rolle nå til dags. kan jo evnt ta deg noen butikkrunder og forhøre deg med selgere du vet har peiling? Fins vel i hvert fall 1 slik i Bergen? Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) serr?? Jug litt mer da @ Erlend_E Endret 23. juli 2009 av sirupkaramell Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 serr?? Jug litt mer da @ Erlend_E nei, legen sa at siden jeg har alle disse symptomene, og fikk dem plutselig etter en danmark tur så setter han diagnose uten prøver Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Enten er ikke Dead Space like skummelt som Silent Hill 2 eller så har jeg blitt en tøffing. Tror mest på det første alternativet. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Spørsmålet er jo om en plasma ikke hadde gått bedre til bruken? Er det ikke sånn at plasma er best for film og denslags, mens LCD er tingen for spill? Eller har jeg blitt ført bak lyset? Plasma har generelt vore betre til film mest fordi dei har betre svartnivå. Ulempen med speling på plasma har vore innbrenning, men dette er visst nok ikkje noko stort problem lenger. Men LCD har også kome seg veldig på svartnivå, så forskjellane er visst nok ikkje så voldsomt store lenger. Skal du bruke den primært til speling og også som monitor til PC ville eg valgt LCD. Om det stort sett er film og speling er det egentlig det same. Skal ikkje TVen brukast som monitor er ikkje FullHD så viktig heller, med mindre du sitter veldig nærme TVen (under ~3 meter for ein 42"). Då er det berre å gå ut i frå spesifikasjonar og ikkje minst pris. Sjølv har eg ein Toshiba REGZA 42RV555DG som eg er veldig nøgd med. Hadde egentlig ikkje tenkt å kjøpe 100 Hz, men den var på tilbod når eg skulle kjøpe Panasonic har forøvrig fått veldig skryt for gode, rimelige Plasma-skjermar. (Panasonic TH-42PX80 er ganske populær, eventuelt Panasonic TH-42PX81 om du vil ha innebygd RiksTV-støtte. Meinar det var forskjellen på dei to, du bør dobbeltsjekke ) Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 serr?? Jug litt mer da @ Erlend_E nei, legen sa at siden jeg har alle disse symptomene, og fikk dem plutselig etter en danmark tur så setter han diagnose uten prøver hummelumz :o Er det veldig farlig da?? Har ikke skjønt meg helt på det tullet der... Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) chillern med tamiflu :> EDIT: @ sirupkaramell: Nei det er kun litt verre enn vanlig sesonginfluensa Endret 23. juli 2009 av Erlend_E Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er sannsynligvis ikke mer enn at han får noen symptomer fram til høsten, da det sannsynligvis begynner å dabbe av Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er sannsynligvis ikke mer enn at han får noen symptomer fram til høsten, da det sannsynligvis begynner å dabbe av håper det hvertfall! Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 God bedring hvertfall da! Klemz! B) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 eXistenZ var ørlitegranne mindboggling. Litt surrealistisk og bittelitt overraskende på slutten. Grei underholdning var den vel. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det noen her inne som har peiling på hvor mannen i gata kan få kjøpt pipetobakk? P: Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du må se "Notorious", Snorre ;-) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Notorious som i filmen fra 1945? Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 God bedring hvertfall da! Klemz! B) tusen takk :> Dere får det sikkert dere og Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Snorre: Nei, den fra 2009 ;-) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Tja. Film som tar for seg en kjent person innen det afroamerikanske rap-miljøet høres ikke akkurat ut som en film for meg. Men takk for forslaget alikevel. ( : Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kanskje lurt å få litt innblikk i kulturen før du hopper inn i en diskusjon rundt hiphop?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå