Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomme med Sony sin er at den er fult kompatibel med andre Sony-artikler hvis du har noen - det vil si at når du skrur på Ps 3'en skrur tv'en seg på også.

 

Ellers så er det jo et behovsspørsmål. Må du sitte nær tv'en ville jeg foreslått å kjøpe en 32" fordi du med en 42" risikerer å måtte sitte å vri på hue for å få med deg alt.

 

Og personlig liker jeg Sony mer enn jeg liker Phillips (sikkert fullstending meningsløst), og har selv en Bravia 32" jeg elsker over drøyt halvparten på jord.

Lenke til kommentar

Planen var i utgangspunktet 32" fordi jeg tviler på jeg får crammet inn mer enn det her jeg bor nå - men nå snakkes det om å flytte ut og sammen, da virker 42" for samme pris mer fornuftig. Og vel, familien har en gammel Phlips-TV som ble kjøpt julen 1994 som enda lever i beste velgående. Ikke et vondt ord om Philips fra meg.

 

Å faktisk kjøpe en PS3 ville ikke falt meg inn i søvne, det får bli en sånn "dersom jeg vinner den i konkurranse"-greier. Xbox 360, derimot, tenker jeg at jeg kjøper i samme slengen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Gammel elektronikk og ny elektronikk kan desverre ikke sammenlignes er min erfaring.

 

Men for all del, jeg kan ikke tenke meg at Phillips-tv'en er noe dritt og du blir helt sikkert fornøyd med den. Min forelskelse i Braviaen er vel fordi det var et så stort sprang fra det jeg hadde før.

Lenke til kommentar
???? Hva er det der? Du som bare har hatt flere brukere i en "liksom-samtale" med deg selv og mitt navn (ikke PERSON)

 

Fy faen. Få deg et liv :( </3

Det står #gamereactor.no. Altså Gr's offisiele kanal. Hvordan har jeg klart å stjele den kanalen?

 

 

Ikke stjelt kanalen, men du har lagd TO (2) NICK så du kunne ha en SAMTALE med deg selv. Du brukte 2 faner ;-)

 

</3 - once again dissapointed

Lenke til kommentar

Det var jo du som sa at du aldri kunne kjøpe en PS3 og at en Xbox ikke blir kjøpt inn før nå. Du minner meg altså ikke helt om typen som sitter å spiller flere timer i strekk med statiske menyer og slikt. No offence om du er det. Greia er at den første eller de to første ukene har plasma en viss sjanse for innbrenning, men den gamle plasmaen vi har stående i stua har aldri fått noe innbrenning som ikke har forsvunnet etter noen få minutter med "rensing" (en kanal som bytter farger osv).

 

Den har stått der i ett år nå og småsøsken glemmer ofte å skru av dvd spillere osv slik at de samme menyene gjerne blir stående på skjermen i hele dager, uten at det har vært noen problemer. Om du da kjøper en skjerm som er litt nyere enn vår (noe de fleste er) så tror jeg ikke du skal ha noen problemer så lenge du har det i bakhoet når du spiller eller er ferdig med å se en film at faren er der.

 

Tror heller rommet den står i vil være et større ankepunkt. LCD er nemlig en del bedre i lyse rom. Plasma har svartnivået og kontrasten allright, men LCD skjermer er mye lysere og er derfor lettere å se på i lysere rom. Soooeh, min konklusjon er kjøp hva du vil :p

Lenke til kommentar
???? Hva er det der? Du som bare har hatt flere brukere i en "liksom-samtale" med deg selv og mitt navn (ikke PERSON)

 

Fy faen. Få deg et liv :( </3

Det står #gamereactor.no. Altså Gr's offisiele kanal. Hvordan har jeg klart å stjele den kanalen?

 

 

Ikke stjelt kanalen, men du har lagd TO (2) NICK så du kunne ha en SAMTALE med deg selv. Du brukte 2 faner ;-)

 

</3 - once again dissapointed

Om du vil kan jeg finne fram IP-adressene?

Lenke til kommentar
???? Hva er det der? Du som bare har hatt flere brukere i en "liksom-samtale" med deg selv og mitt navn (ikke PERSON)

 

Fy faen. Få deg et liv :( </3

Det står #gamereactor.no. Altså Gr's offisiele kanal. Hvordan har jeg klart å stjele den kanalen?

 

 

Ikke stjelt kanalen, men du har lagd TO (2) NICK så du kunne ha en SAMTALE med deg selv. Du brukte 2 faner ;-)

 

</3 - once again dissapointed

Om du vil kan jeg finne fram IP-adressene?

 

Du kan lett fake' deg også... -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...