Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men jeg ble ikke født med en penis, that's for sure... Du ble ikke født med en.. Har du en nå? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 We are the cartoon heeeroes. We're the ones who're gonna last foreeever! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Må bare poste denne her.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ahh...!! Spar meg. Denne derimot. God Natt. "How I met your mother" venter på meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Mulla Krekar dokumentar på TV2. They talk shit bout Norway! Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men jeg ble ikke født med en penis, that's for sure... Du ble ikke født med en.. Har du en nå? haahha xD nei, har ikke det Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Ahh...!! Spar meg. Denne derimot. God Natt. "How I met your mother" venter på meg. Slutt med å disse cartoon heroes. Den er full av win. Skjul Men mens vi er inne på stevie wonder: Superstition Endret 23. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Da har jeg tatt bilde av at sirupkaramell sier på IRC at han er gutt Dessverre er bildr.no sinnsykt tregt. Vent litt nå. Men i helvete? Filformatet er ikke støttet. Vennligst last opp JPEG, PNG, eller GIF. Takk! Filen din har en MIME-TYPE av SE HER JA! http://bildr.no/view/454688 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Nå gleder jeg meg til en unnskyldning. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 We are the cartoon heeeroes. We're the ones who're gonna last foreeever! We are what where soposed to be. Illusions of you fantasy. tra la la to the extreme where making it fun! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men jeg ble ikke født med en penis, that's for sure... Du ble ikke født med en.. Har du en nå? haahha xD nei, har ikke det Du har jo det i følge iHaral3 som vi alle stoler på...:o Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) ???? Hva er det der? Du som bare har hatt flere brukere i en "liksom-samtale" med deg selv og mitt navn (ikke PERSON) Fy faen. Få deg et liv </3 Endret 23. juli 2009 av sirupkaramell Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men jeg ble ikke født med en penis, that's for sure... Du ble ikke født med en.. Har du en nå? haahha xD nei, har ikke det Du har jo det i følge iHaral3 som vi alle stoler på...:o Critical strike!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Skal jeg kjøpe gassdrevet softgunpistol for 1500kr eller skal jeg ikke? Dere får avgjørende stemmer. Hadde egentlig bestilt den, men avbestilte den tidligere i ferien pga pengemangel og nå koster den 400kr mer enn før. Litt surt, men sånn er verden. Jeg har jævlig lyst på en, men det innebærer også at jeg ikke har stort med penger igjen etterpå. Edit: Drit i det. Jeg kan ikke bruke mer penger nå. Endret 23. juli 2009 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Denne er nice! Resten av låtene er jeg mindre begeistra for, jeg må ha vokal. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 A Polish immigrant went to the DMV to apply for a driver's license. First, of course, he had to take an eye sight test. The optician showed him a card with the letters: 'C Z W I X N O S T A C Z.' "Can you read this?" the optician asked. "Read it?" the Polish guy replied, "I know the guy." Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skal jeg kjøpe gassdrevet softgunpistol for 1500kr eller skal jeg ikke? Dere får avgjørende stemmer. Hadde egentlig bestilt den, men avbestilte den tidligere i ferien pga pengemangel og nå koster den 400kr mer enn før. Litt surt, men sånn er verden. Jeg har jævlig lyst på en, men det innebærer også at jeg ikke har stort med penger igjen etterpå. Edit: Drit i det. Jeg kan ikke bruke mer penger nå. Helt ærlig, jeg har en gasspistol. Den går på 8 bars CO2 patroner, merke det er en GAMO replica av en Glock 17. Jeg anbefaler deg å la vær å kjøpe, man går lei. Jeg hadde mye gøy med den en stund, men etterhvert blir du lei. Du kan ikke skyte noe istykker uansett, og min Gamo er en av de kraftigste på markedet. Ok, denne er til andre i samma situasjon:D Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor Philips tilsynelatende er innstilte på å gi meg ti tommer med LCD-TV gratis? Philips 42" 1080p LCD - 6 580,- vs Sony 32" 1080p LCD - 6 689,- Greit, Philips sitt har en smule lavere kontrastnivå, "bare" tre HDMI-innganger, og bruker mer strøm - men srsly, wat. Endret 23. juli 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå