Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg kjøpe gassdrevet softgunpistol for 1500kr eller skal jeg ikke? Dere får avgjørende stemmer. Hadde egentlig bestilt den, men avbestilte den tidligere i ferien pga pengemangel og nå koster den 400kr mer enn før. Litt surt, men sånn er verden.

 

Jeg har jævlig lyst på en, men det innebærer også at jeg ikke har stort med penger igjen etterpå.

 

Edit: Drit i det. Jeg kan ikke bruke mer penger nå.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

A Polish immigrant went to the DMV to apply for a driver's license. First, of course, he had to take an eye sight test. The optician showed him a card with the letters:

 

'C Z W I X N O S T A C Z.'

 

"Can you read this?" the optician asked.

"Read it?" the Polish guy replied,

"I know the guy."

Lenke til kommentar
Skal jeg kjøpe gassdrevet softgunpistol for 1500kr eller skal jeg ikke? Dere får avgjørende stemmer. Hadde egentlig bestilt den, men avbestilte den tidligere i ferien pga pengemangel og nå koster den 400kr mer enn før. Litt surt, men sånn er verden.

 

Jeg har jævlig lyst på en, men det innebærer også at jeg ikke har stort med penger igjen etterpå.

 

Edit: Drit i det. Jeg kan ikke bruke mer penger nå.

 

 

Helt ærlig, jeg har en gasspistol. Den går på 8 bars CO2 patroner, merke det er en GAMO replica av en Glock 17. Jeg anbefaler deg å la vær å kjøpe, man går lei. Jeg hadde mye gøy med den en stund, men etterhvert blir du lei. Du kan ikke skyte noe istykker uansett, og min Gamo er en av de kraftigste på markedet.

 

Ok, denne er til andre i samma situasjon:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...