teletubbiekid Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Javisst. Hvordan det? Spilte litt TF2 for ei stund sia, da hadde de gjort slik at man fikk items randomly, tom. bare av å være spectating på en idle_achievement server. Det var jo mye værre enn å gjøre ordentlige achievements:_: Er det fortsatt slik at man får items randomly, eller må man faktisk gjøre seg fortjent for dem nå? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Daniel Lindstrøm begynner å irritere meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Villanden: Han dærre svenske Idol-fyren? Kan ikke si jeg har hørt noe fra han enda, burde jeg være litt heldig? Sitter å kjeder meg litt nå. Så satt på P3, gangske morsomt å høre på Juntafil Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Javisst. Hvordan det? Spilte litt TF2 for ei stund sia, da hadde de gjort slik at man fikk items randomly, tom. bare av å være spectating på en idle_achievement server. Det var jo mye værre enn å gjøre ordentlige achievements:_: Er det fortsatt slik at man får items randomly, eller må man faktisk gjøre seg fortjent for dem nå? Begge deler. For å få hatter må man satse på random drops, men de gjør ikke noe annet enn å bare være på hodet hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Sånn. Da var de i ovnen. Er jaggu mye mas å lage mat! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Villanden: Han dærre svenske Idol-fyren? Kan ikke si jeg har hørt noe fra han enda, burde jeg være litt heldig? Aner ikke hvem det er, men han har en reklame på spotify som har dukket opp altfor mange ganger etter at jeg kom hjem fra arbeid i 4-tiden. Du er heldig som har unngått det, ifølge mine ører. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Begge deler. For å få hatter må man satse på random drops, men de gjør ikke noe annet enn å bare være på hodet hvis du ønsker det. Hva med for eksempel guns da? Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Laland: Nei.. Synes du jeg er såå pen? Hadde jeg vært en gutt hadde jeg nok tatt en skikkelig hot blondine på profilbildet kan jeg tenke meg ^^, Endret 23. juli 2009 av sirupkaramell Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Om jeg skulle latt som jeg var jente ville jeg avlgt ei skikkelig stygg ei slik at folk kunne trodd på det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du skal få tro akkurat det du vil tro :-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Aner ikke hvem det er, men han har en reklame på spotify som har dukket opp altfor mange ganger etter at jeg kom hjem fra arbeid i 4-tiden. Du er heldig som har unngått det, ifølge mine ører. Når du sier det så begynner jeg å lure på om det er noe unormalt med Spotify`en min om dagen. Har ikke hatt en reklame på noen par dager nå. Ahh nå begynte P3 å spille noe soft og deilig.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Innrømm det Laland, du har bilder av han/hun i samme fapolder so du oppbevarer lettkledde facebookbilder i. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Innrømm det Laland, du har bilder av han/hun i samme fapolder so du oppbevarer lettkledde facebookbilder i. Der har vi det! Fapfolder med portrettbilder og stereotypiske trutmunn-jenter. Cliché! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hans/hennes profilbilde er skremmende likt ei jeg vet om i byen min. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 å?? Få se bilde da ;-) Du heier på riktig fotballag ser jeg !! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 I know this Jeg husker ikke hva hun het. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) sirupkaramell, hvordan kan vi vite at det ikke er omvendt? At du ikke bare en fjortissgutt (mentalt sett) som synes det er så gøy å late som de er noen andre (er jo allerede det..). Endret 23. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvordan kan jeg vite at ikke du er en jente? lolz... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvorfor er det egentlig så farlig? Så lenge han eller hun oppfører seg som et normalt menneske har det egentlig ingenting å si. Det er ikke akkurat som om noen av oss kommer til å få pupper og rumpe slengt etter oss om det skulle vise seg at hun faktisk er en jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå