Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Javisst. Hvordan det?

Spilte litt TF2 for ei stund sia, da hadde de gjort slik at man fikk items randomly, tom. bare av å være spectating på en idle_achievement server. Det var jo mye værre enn å gjøre ordentlige achievements:_:

 

Er det fortsatt slik at man får items randomly, eller må man faktisk gjøre seg fortjent for dem nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Javisst. Hvordan det?

Spilte litt TF2 for ei stund sia, da hadde de gjort slik at man fikk items randomly, tom. bare av å være spectating på en idle_achievement server. Det var jo mye værre enn å gjøre ordentlige achievements:_:

 

Er det fortsatt slik at man får items randomly, eller må man faktisk gjøre seg fortjent for dem nå?

 

Begge deler. For å få hatter må man satse på random drops, men de gjør ikke noe annet enn å bare være på hodet hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar
Villanden: Han dærre svenske Idol-fyren? Kan ikke si jeg har hørt noe fra han enda, burde jeg være litt heldig?

Aner ikke hvem det er, men han har en reklame på spotify som har dukket opp altfor mange ganger etter at jeg kom hjem fra arbeid i 4-tiden. Du er heldig som har unngått det, ifølge mine ører.

Lenke til kommentar
Aner ikke hvem det er, men han har en reklame på spotify som har dukket opp altfor mange ganger etter at jeg kom hjem fra arbeid i 4-tiden. Du er heldig som har unngått det, ifølge mine ører.

 

Når du sier det så begynner jeg å lure på om det er noe unormalt med Spotify`en min om dagen. Har ikke hatt en reklame på noen par dager nå.

 

Ahh nå begynte P3 å spille noe soft og deilig..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

sirupkaramell, hvordan kan vi vite at det ikke er omvendt? At du ikke bare en fjortissgutt (mentalt sett) som synes det er så gøy å late som de er noen andre (er jo allerede det..).

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Hvorfor er det egentlig så farlig? Så lenge han eller hun oppfører seg som et normalt menneske har det egentlig ingenting å si. Det er ikke akkurat som om noen av oss kommer til å få pupper og rumpe slengt etter oss om det skulle vise seg at hun faktisk er en jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...