Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke dra i butikken, jeg skal dra på butikken. Når jeg først er der derimot høres det omtrent like dumt ut å si både at man er på butikken og at man er i butikken. Hvilke av de som er mest riktig må noen andre avgjøre, men jeg holder en stor, feit knapp på "på butikken".

Lenke til kommentar

Å fydda. Husker etter Aqua ble "store" ville de ikke opptre i Tønsberg lenger, pga de hadde blitt for store for Tbg. Jeg fulgte med å lo da Aqualene solgte mindre og mindre plater etter Barbie Girl.

 

Dette kjære venn er nostalgi http://open.spotify.com/track/1pxPDcD8lYd8TKjEl17Hz9

 

1 stk. How I met your mother episode

3 hamburgerbrød

6 stk. jubelsalami

6 stk. gulost

1 stk. 1.5L lettmelk

+ Mikrobølgeovn

= Lovely

 

edit: Til butikken.

 

 

Putt det i ovn på 200 grader i 4-5 min istedet, så blir ikke osten svett:)

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Mine ostesmørbrød er de beste som finnes. Noen som gidder å lete frem oppskriften jeg skrev opp her i tråden, slik at jeg kan handle accordingly? :p

 

Edit: Søket "ostesmørbrød" ga disse innleggene fra meg:

 

Og da var tidenes ostesmørbrød i ovnen. Litt smør, salami, ost, løk, paprika, hvitløk, tomat, oregano og en vannvittig sterk saus (samme som når jeg lagde kebab, for de som husker det ;) ). Bare fem til syv minutter igjen, så skal det etes til "Death Race" med Jason Statham.
Sånn. Tidenes diggeste ostesmørbrød i ovnen! :)

Care to share?

Løk, ketchup (heinz ofc!), paprika, hvitløk, salami, gulost, oregano og en liten klatt med bremykt. 225 grader i 7 minutter. Perfekt! Alltid!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...