Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg synes "på butikken" høres mye, mye bedre ut enn "i butikken". I butikken er så.. feminint.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Da er det kanskje litt dialekt som har sneket seg inn i skrivemåten min. Beklager det Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg prøver ikke å bli mod heller da ;-) Har ikke tid til sånt tuillball <3 B) Så du synes jeg er en dårlig bruker?? Bare fordi jeg er jente? lolz lizzom... Du er ikke jente. www.gamereactor.no/profil/sirupkaramell En bedrager blandt oss! :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg skal ikke dra i butikken, jeg skal dra på butikken. Når jeg først er der derimot høres det omtrent like dumt ut å si både at man er på butikken og at man er i butikken. Hvilke av de som er mest riktig må noen andre avgjøre, men jeg holder en stor, feit knapp på "på butikken". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) 1 stk. How I met your mother episode 3 hamburgerbrød 6 stk. jubelsalami 6 stk. gulost 1 stk. 1.5L lettmelk + Mikrobølgeovn = Lovely edit: Til butikken. Endret 23. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 1 stk Spaghetti a La Capri. ... du vant. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Å fydda. Husker etter Aqua ble "store" ville de ikke opptre i Tønsberg lenger, pga de hadde blitt for store for Tbg. Jeg fulgte med å lo da Aqualene solgte mindre og mindre plater etter Barbie Girl. Dette kjære venn er nostalgi http://open.spotify.com/track/1pxPDcD8lYd8TKjEl17Hz9 1 stk. How I met your mother episode 3 hamburgerbrød 6 stk. jubelsalami 6 stk. gulost 1 stk. 1.5L lettmelk + Mikrobølgeovn = Lovely edit: Til butikken. Putt det i ovn på 200 grader i 4-5 min istedet, så blir ikke osten svett:) Endret 23. juli 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 På butikken kan man og si. Men i Trondheim er de så fine på det ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Mine ostesmørbrød er de beste som finnes. Noen som gidder å lete frem oppskriften jeg skrev opp her i tråden, slik at jeg kan handle accordingly? Edit: Søket "ostesmørbrød" ga disse innleggene fra meg: Og da var tidenes ostesmørbrød i ovnen. Litt smør, salami, ost, løk, paprika, hvitløk, tomat, oregano og en vannvittig sterk saus (samme som når jeg lagde kebab, for de som husker det ). Bare fem til syv minutter igjen, så skal det etes til "Death Race" med Jason Statham. Sånn. Tidenes diggeste ostesmørbrød i ovnen! Care to share? Løk, ketchup (heinz ofc!), paprika, hvitløk, salami, gulost, oregano og en liten klatt med bremykt. 225 grader i 7 minutter. Perfekt! Alltid! Endret 23. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Min boks med halvannen kilo smågodt er det beste som finnes. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Min saftige taco er bedre. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Den nyeste reklamen på Spotify høres virkelig boyband ut. Burn Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg sitter her med to foreldre og en bror som maser om at jeg må komme og spille kort. Ikke vet jeg om det er det beste som finnes, men får vel joine dem. Jeg er på hytta fortsatt forresten. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 I butikken er mye mer logiskt. Her i traktene sier vi (eller jeg) "til butikken" (te butikken) Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 iharal3 og dere andre: Som sagt "er" jeg gutt på gamereactor.no for å skli inn på en måte. Jeg tok bare en litt småkjekk gutt fra nettby på profilbildet iharal3, kan du ikke bare fatte det?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 så morsomt vi har det med å late som om vi er en person på ett sted og en annen en på e annet. nesten så jeg får lyst til å plkke opp mama sin sminke og late som jeg er en apekatt med hemorider i ansiktet... not. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 AltF4, du gamer TF2 på PC, sant? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 iharal3 og dere andre: Som sagt "er" jeg gutt på gamereactor.no for å skli inn på en måte. Jeg tok bare en litt småkjekk gutt fra nettby på profilbildet iharal3, kan du ikke bare fatte det?? Men, hvilken garanti har vi for at du ikke gjør det samme her? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 AltF4, du gamer TF2 på PC, sant? Javisst. Hvordan det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Noen fra Arendal som har et ekstra rom til meg og en kamerat fra fradag(imorgen) til lørdag? Kan betale deg samma takst som vanlig hotell, vi skal i bryllup hos en felles venn og alt av hoteller er opptatt:( Enten det eller telt, som jeg fikk nok av i fårsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå