Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Vi burde heller innlemme noen som er litt mer aktive som brukere i moderatorstaben.

Temaet er oppe. Hvis noen ønsker å bli en moderator og mener de passer godt til rollen, send en PM til en av de forumansvarlige, så kan vi vurdere det internt. :)

 

Jeg hadde vært en utmerket moderator B)

Hvor da? Gametrailers.com?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg det at moderatorer gjerne kan holde seg litt i bakgrunnen.

Kameratskap kan jo oppstå og plutselig risikerer man at noen brukere oppnår immunitet fordi de er så greie/enige what ever med moderatorene.

Dessuten kan en moderator misbruke status gjennom å utføre tjenester (f.eks. se mellom fingrene eller "hevne" seg på veiene av en vanlig bruker), eller overse at noen brukere man har mye kontakt kanskje bryter reglene.

 

Samtidig tror jeg ikke dette er noe stort problem da det er såpass mange administratorer at noen vil plukke opp problemene som måtte komme, det er relativt lite pøbleri på dette forumet og jeg har inntrykket av at moderatorene gjør en veldig god jobb - har ved alle henvendelser fått raskt svar, og til og med hjelp med problemer ikke tilknyttet forumet.

Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne steppe inn som moderator om det bli aktuelt noen gang, men jeg vet ikke helt hvor kvalifisert eller lyst jeg har til/på den jobben. Men har o store Laland noe svar på hvorfor det kommer og går grønne og blå menn uten at vi får høre stort om det? Som sagt tidligere her så er tydeligvis ikke TCi moderator lenger, og jeg synes det er litt rart at vi ikke får noen beskjed.

 

Litt mer personlig stuff coming up, så slutt å les om du bare vil lese for the lulz. Jeg kjenner at jeg begynner å føle meg en smule distansert. Jeg har ikke snakket med noen i hele dag (altså via stemmebruk, ikke tastatur ^^) og jeg har vel egentlig ikke sagt noe særlig til noen på en god stund. Spilte i nesten hele går og har ikke gjort en dritt i dag. Tror jeg må se om det er noen som blir med på fylla fort som fy.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke skrive lange innlegg hele tiden. Når det er nødvendig for det, selvsagt. Men å gjøre som noen, å ikke skrive fordi de følte at dette innlegget ble for kort er bare latterlig.

 

Useriøs er jeg bare mot Laland, da han er useriøs mot meg. Og kanskje litt i de sene nattetimer, da trollet i meg våkner.

 

Av moderatorene her er det vel bare Snorre som skriver "proffesjonelt."

 

Men det spørs jo litt på hva du mener med "proffesjonelt."

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke skrive lange innlegg hele tiden. Når det er nødvendig for det, selvsagt. Men å gjøre som noen, å ikke skrive fordi de følte at dette innlegget ble for kort er bare latterlig.

 

Vel, nei.

 

Når man poster tråder som ikke bidrar med noe bare for å poste så er det bare latterlig. Korte poster kan selvfølgelig bidra med noe, men lengre poster er gjerne mer utfyllende og kommer dermed med et større bidrag til diskusjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Tror ikke iharal3 hadde vært noen god mod.. Han er alt for useriøs, skriver ikke veldig proffesjonelt og kommer også med lite innhold i innleggene sine..

Look who's talking... :p

 

Edit: la til en :p, virket litt sur, noe jeg aldeles ikke er. :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...