Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elsker sånne mindfuck filmer som Existenz og The Thirteenth Floor. Nå er TTF mindfuck midt inne filmen, og ikke etter av den er ferdig, som det er med Existenz, men det er fortsatt knall. Rå filmer.

 

Eksempler på mindfucks?

Donnie Darko, The Thirteenth Floor og Existenz (eller hva den heter, men den er helt ekstrem). De jeg kommer på nå.

 

Naboer må du se! Den er norsk i tilleg. I dag har jeg bare spasert rundti en koselig småby og drukket iste <3

Lenke til kommentar
@iharal3: Og etter at innleggene hadde blitt fjernet følte du en trang for å sørge for at personen fikk frem budskapet sitt? Rimelig idiotisk...

Hva? Lolidude lurte på hva som hadde skjedd, jeg fortalte ham det...

 

Og jeg tror da virkelig ikke at Lolidude blir såret av at tidenes største troll sier at han er stygg over nettet? Den fyren burde egentlig bli bannet, han har aldri sagt noe som ikke har bidratt til dårlig stemning her.

 

Og jeg visste heller ikke at innlegget(!?) hadde blitt fjernet.

Lenke til kommentar

God kveld god kveld! Hjemme fra jobb og jeg har improvisert med maten, jeg har marinert svinefilet, typiske grønnsaker stekt i panne med pomfri ved siden av. Har en marinert svinefilet til overs. Så det er bare å komme hvis dere vil ha den siste, men dere må tåle at jeg går rundt totalt naken hjemme.

Lenke til kommentar

Ugh... Svinefileten var ikke godt. Den skal vel ikke være rosa i midten? Jeg som stekte den i 5 minutter lengre enn den skal på 250 Grader istedet for 180.

 

Edit: Tror jeg gjorde noe galt når jeg lagde den, for jeg har spist dette før og da var det utrolig godt.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...