lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg sa jeg skulle spille, men det ble kjøp av Secret of Monkey Island på meg i stedet. Spillte det på onkelen min sin nye 56'' 1080p 21:9 TV. Spillte også Portal for første gang, virker morsomt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Å kjøre på glatkjøringsbane var jo utrolig morsomt. Hvor mye vil det koste å bygge en sånn selv tro? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Kanskje innlegget har blitt fjernet, men det var en tard som sa at du var stygg i bilde av deg selv tråden. Hah, håper ikke han tror jeg bryr meg om det, da hadde han blitt skuffet Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Elsker sånne mindfuck filmer som Existenz og The Thirteenth Floor. Nå er TTF mindfuck midt inne filmen, og ikke etter av den er ferdig, som det er med Existenz, men det er fortsatt knall. Rå filmer. Eksempler på mindfucks? Donnie Darko, The Thirteenth Floor og Existenz (eller hva den heter, men den er helt ekstrem). De jeg kommer på nå. Naboer må du se! Den er norsk i tilleg. I dag har jeg bare spasert rundti en koselig småby og drukket iste <3 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 @iharal3: Og etter at innleggene hadde blitt fjernet følte du en trang for å sørge for at personen fikk frem budskapet sitt? Rimelig idiotisk... Hva? Lolidude lurte på hva som hadde skjedd, jeg fortalte ham det... Og jeg tror da virkelig ikke at Lolidude blir såret av at tidenes største troll sier at han er stygg over nettet? Den fyren burde egentlig bli bannet, han har aldri sagt noe som ikke har bidratt til dårlig stemning her. Og jeg visste heller ikke at innlegget(!?) hadde blitt fjernet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Endelig hjemme fra jobb, og klokka er før 11 , ergo kan jeg endelig spille den nye Headhunterz skiva HØYT (høgt eller høyt?) *edit* blir vel høyt i guess, høgt er dialekt! Endret 22. juli 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Høgt er et godkjent nynorskt adjektiv. Ikke nødvendigvis dialekt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Høgt er et godkjent nynorskt adjektiv. Ikke nødvendigvis dialekt. "Men sko eg hatt skreve på dialektå mi, hadde eg sagt høgt" Hadde uansett blitt en litt halvveis setning iom. at jeg hadde blandet bokmål og sidemål. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Det er forsåvidt et godt poeng. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 God kveld god kveld! Hjemme fra jobb og jeg har improvisert med maten, jeg har marinert svinefilet, typiske grønnsaker stekt i panne med pomfri ved siden av. Har en marinert svinefilet til overs. Så det er bare å komme hvis dere vil ha den siste, men dere må tåle at jeg går rundt totalt naken hjemme. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Sitter du og spiser iført keiserens nye klær? :o Det var orginalt. Er det en lengsel tilbake til villmarken kanskje? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Står passer vel bedre. Da mente jeg ikke den mellom beina da. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Kjører til Danmark i natt, så jeg gidder ikke å sove. Kjører til Danmark i natt, så jeg gidder ikke å sove. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Står passer vel bedre. Da mente jeg ikke den mellom beina da. Ack. Takk for de bildene på netthinna -___- Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Den mellom beina kan stå den også, men skal litt mer til enn at jeg spiser svinefilet da og ser på fear factor. Men tenker jeg skal spille litt HoN, det beste spillet jeg har spilt på lange stunder. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Svinefilet er konge. Brannfakkel: Svinefilet er diggere enn indrefilet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Ugh... Svinefileten var ikke godt. Den skal vel ikke være rosa i midten? Jeg som stekte den i 5 minutter lengre enn den skal på 250 Grader istedet for 180. Edit: Tror jeg gjorde noe galt når jeg lagde den, for jeg har spist dette før og da var det utrolig godt. Endret 22. juli 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Det er min måte å si "jeg er tilbake" på. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Skjer her da?? Jeg har da ikke sagt at lolidude er stygg! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) det sa du... Endret 22. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå