kaffebryggare Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sorpekaramell er dum.. Hun liker ikke lolidude, men lolidude er kul, og da tenker jeg mest på utseende. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sirupkaramell er en gutt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Alyx Vance er hot ...and in real life she looks like this!Nå skal jeg spise litt rømmegrøt, dusje og dra til søstra mi. a med deg den "ekte" A'en din. Det der er ikke Alyx. Hun er langt ifra heit nok og ser langt ifra smart nok ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Elsker sånne mindfuck filmer som Existenz og The Thirteenth Floor. Nå er TTF mindfuck midt inne filmen, og ikke etter av den er ferdig, som det er med Existenz, men det er fortsatt knall. Rå filmer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noen andre her som bruker www.moof.com. Youtube meets Spotify. Ganske hendig for de låtene man ikke finner på Spotify. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Benny: Jeg prøver bare å hjelpe ;-) iharal3: Trodde du var kul, men det er du ikke nå lenger hvertfall </3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Elsker sånne mindfuck filmer som Existenz og The Thirteenth Floor. Nå er TTF mindfuck midt inne filmen, og ikke etter av den er ferdig, som det er med Existenz, men det er fortsatt knall. Rå filmer. Eksempler på mindfucks? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Elsker sånne mindfuck filmer som Existenz og The Thirteenth Floor. Nå er TTF mindfuck midt inne filmen, og ikke etter av den er ferdig, som det er med Existenz, men det er fortsatt knall. Rå filmer. Eksempler på mindfucks? Donnie Darko, The Thirteenth Floor og Existenz (eller hva den heter, men den er helt ekstrem). De jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 iharal3: Trodde du var kul, men det er du ikke nå lenger hvertfall </3 Beklager, jeg skal gjøre det jeg kan for å bli kul igjen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noen andre her som bruker www.moof.com. Youtube meets Spotify. Ganske hendig for de låtene man ikke finner på Spotify. bookmarked. Skal sjekke det ut etter noen runder i Battlefefield 1943. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 http://www.classreal.com/index.php Kan legge til The Cube og, men syntes den var mer forstyrrende egentlig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Eksempler på situasjoner, altså. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noen andre her som bruker www.moof.com. Youtube meets Spotify. Ganske hendig for de låtene man ikke finner på Spotify. Lagde bruker der, med nick "Benny"! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når man faktisk oppfatter at den svære, feite, negerhora holder hånda di nede i sine private områder. (@Shampoo) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sorpekaramell er dum.. Hun liker ikke lolidude, men lolidude er kul, og da tenker jeg mest på utseende. W00t? Hva har skjedd her da? Da er jeg hjemme fra Bærum. Klippet meg, sett på P&T: Bullshitt, Big Bang Theory, Shaun Of The Dead, Spaceballs og Hitch. Kjøpte meg en ny tegneserie jeg ikke husker hva heter, og DMZ nr.3. Elsker sånne mindfuck filmer som Existenz og The Thirteenth Floor. Nå er TTF mindfuck midt inne filmen, og ikke etter av den er ferdig, som det er med Existenz, men det er fortsatt knall. Rå filmer. Eksempler på mindfucks? Donnie Darko, The Thirteenth Floor og Existenz (eller hva den heter, men den er helt ekstrem). De jeg kommer på nå. Waking Life? Har kanskje noe med att jeg ikke hadde sovet på to dager når jeg så den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når man faktisk oppfatter at den svære, feite, negerhora holder hånda di nede i sine private områder. (@Shampoo) Snakker du av erfaring Lakus? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Eksempler på situasjoner, altså. Kommer ikke på noen spesielle situasjoner.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når man faktisk oppfatter at den svære, feite, negerhora holder hånda di nede i sine private områder. (@Shampoo) Snakker du av erfaring Lakus? Ja, og det er en av de opplevelsene en for alltid vil huske. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sorpekaramell er dum.. Hun liker ikke lolidude, men lolidude er kul, og da tenker jeg mest på utseende. W00t? Hva har skjedd her da? Kanskje innlegget har blitt fjernet, men det var en tard som sa at du var stygg i bilde av deg selv tråden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg sa jeg skulle spille, men det ble kjøp av Secret of Monkey Island på meg i stedet. Spillte det på onkelen min sin nye 56'' 1080p 21:9 TV. Spillte også Portal for første gang, virker morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå