Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå skal jeg for en gang for alle vise at man smaker forskjell på Cola og Glass Cola. I samme slengen har jeg tatt med Pepsi Max. Alt skal utføres med bind foran øynene, og jeg skal smake på dem en etter en. Kommer tilbake snart med full rapport. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå skal jeg for en gang for alle vise at man smaker forskjell på Cola og Glass Cola. I samme slengen har jeg tatt med Pepsi Max. Alt skal utføres med bind foran øynene, og jeg skal smake på dem en etter en. Kommer tilbake snart med full rapport. Hvorfor bevise noe som er åpenbart korrekt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJJ!! http://www.break.com/index/disgusting-bug-for-lunch.html Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå skal jeg for en gang for alle vise at man smaker forskjell på Cola og Glass Cola. I samme slengen har jeg tatt med Pepsi Max. Alt skal utføres med bind foran øynene, og jeg skal smake på dem en etter en. Kommer tilbake snart med full rapport. Hvorfor bevise noe som er åpenbart korrekt? Fordi det finnes pappskaller som på død og liv smaker forskjell på Cola og glass Cola, og sier at du ikke smaker forskjell på Cola og Pepsi Max med blindede øyne. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJJ!! http://www.break.com/index/disgusting-bug-for-lunch.html Omfg.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det var noen som nettopp ringte meg og spurte: Han: Hei, det er *Blalalala* som ringer her.Jeg: Hei. Han: Heter du Svein Erik? Jeg: Ja. Han: Kan det stemme at du har blitt med i en undersøkelse om undertøy? Jeg: Eh...Nei? Han: Er du sikker på det? Jeg: Ja. Han: Så jeg skal ikke sende deg en pakke? Jeg: Nei. Han: OK, hvor gammel er du? Jeg: 11. Han: Oi, oi, oi! Greit. HADE! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nokon som har det morsomt med deg, HCG? ^_^ Hugser eg bestilte X antal gratis vaskeballar frå Lilleborg til ein klassekamerat på ungdomsskulen ein gong. Han vart litt lei etter kvart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når vi er inne på sånt jævelskap, så fant jeg en reklame på en eller annen side for mange år siden, der du fikk bokklubmedlemsskap og og noen bøker i posten, pluss en regning på 300-/+ kroner selvsagt. Tok og bestilte sånne til halvparten av klassen . Har lett og lett, men finner ikke sånne reklamer igjen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kan hende det har noe med Pointshop å gjøre. (Rett med ''å''?) Nå skal jeg gjøre nr. 1 på denne listen. Kom gjerne med bidrag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kom gjerne med bidrag. - Bake boller/annet med juice/saft istedenfor melk. - - Finne på noe å putte inn i punktet over - Farge håret med Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Pepsi Max, TAB og Cola Light smaker forferdelig kvalmt uansett. Er ikke noe spesielt begeistret for brus uansett, men den sukkerfrie smaker kunstig faenskap, og det er verre en vanlig faenskap. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Smakte ikke en døyt forskjell på glass cola og vanlig cola. Placeboo is a bitch. pepsi max derrimot, det var stor forskjell. Skrev tilogmed en rapport i ekte naturfagstil B) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Selve smaken er det ikke så stor forskjell på når det gjelder cola på glassflaske og vanlig. Greia er at glasscola er mye friskere. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå skal jeg være sosial! Finn på flere ting! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Alyx Vance er hot ...and in real life she looks like this! Nå skal jeg spise litt rømmegrøt, dusje og dra til søstra mi. Endret 22. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Warnen min er ekstremt urettferdig. Someone... fjern den! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hjelper neppe å klage på det her. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 neivel, da skal Laland få en saftig pm! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Finner denne låten skremmende fengende. Har hørt på den 6 ganger siden jeg kom hjem fra jobb i fire-tiden. Luvz it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå