Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Nå skal jeg for en gang for alle vise at man smaker forskjell på Cola og Glass Cola. I samme slengen har jeg tatt med Pepsi Max. Alt skal utføres med bind foran øynene, og jeg skal smake på dem en etter en. Kommer tilbake snart med full rapport.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Nå skal jeg for en gang for alle vise at man smaker forskjell på Cola og Glass Cola. I samme slengen har jeg tatt med Pepsi Max. Alt skal utføres med bind foran øynene, og jeg skal smake på dem en etter en. Kommer tilbake snart med full rapport.

Hvorfor bevise noe som er åpenbart korrekt?

Fordi det finnes pappskaller som på død og liv smaker forskjell på Cola og glass Cola, og sier at du ikke smaker forskjell på Cola og Pepsi Max med blindede øyne.

Lenke til kommentar

Det var noen som nettopp ringte meg og spurte:

 

Han: Hei, det er *Blalalala* som ringer her.

Jeg: Hei.

Han: Heter du Svein Erik?

Jeg: Ja.

Han: Kan det stemme at du har blitt med i en undersøkelse om undertøy?

Jeg: Eh...Nei?

Han: Er du sikker på det?

Jeg: Ja.

Han: Så jeg skal ikke sende deg en pakke?

Jeg: Nei.

Han: OK, hvor gammel er du?

Jeg: 11.

Han: Oi, oi, oi! Greit. HADE!

 

:lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Når vi er inne på sånt jævelskap, så fant jeg en reklame på en eller annen side for mange år siden, der du fikk bokklubmedlemsskap og og noen bøker i posten, pluss en regning på 300-/+ kroner selvsagt. Tok og bestilte sånne til halvparten av klassen :ph34r:. Har lett og lett, men finner ikke sånne reklamer igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Smakte ikke en døyt forskjell på glass cola og vanlig cola. Placeboo is a bitch. pepsi max derrimot, det var stor forskjell. Skrev tilogmed en rapport i ekte naturfagstil B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...