Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

 

U were 2 laet.

 

Hei.

Jeg heter sara er av hengi av sex alt det deilige Ohh... men dere som er av hengi av sex kan bli sammen kline kysse pulle suge på hver andre suge pick nam nam det er deilig men fin deg en og ha SEX SÅ FORT SÅ MULIG.

 

Fredheimlia 63, 1362 Hosle

 

I'll be waiting with a cigar and a waffle.

 

Badom-tisj!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er min nye definitive favoritt-tråd!

 

Moderatorer: Steng den om dere vil, men vær så snill og ikke slett noen innlegg der ^_^

 

Skjul
Nordmenn betaler gjerne for å se danske Paradise Hotel før programmet sendes på TV.

 

Les saken her

 

 

Hei.

Jeg heter sara er av hengi av sex alt det deilige Ohh... men dere som er av hengi av sex kan bli sammen kline kysse pulle suge på hver andre suge pick nam nam det er deilig men fin deg en og ha SEX SÅ FORT SÅ MULIG.

 

 

Hei.

Jeg heter sara er av hengi av sex alt det deilige Ohh... men dere som er av hengi av sex kan bli sammen kline kysse pulle suge på hver andre suge pick nam nam det er deilig men fin deg en og ha SEX SÅ FORT SÅ MULIG.

Ømm.. Hva er poenget ditt..? :huh:

 

Og du burde jobbe med rettskrivingen.

 

 

Works for me.

 

 

Hei.

Jeg heter sara er av hengi av sex alt det deilige Ohh... men dere som er av hengi av sex kan bli sammen kline kysse pulle suge på hver andre suge pick nam nam det er deilig men fin deg en og ha SEX SÅ FORT SÅ MULIG.

 

Hei

Jeg tror du burde finne deg en psykolog :)

 

 

Fredheimlia 63, 1362 Hosle

 

I'll be waiting with a cigar and a waffle.

 

 

Hei.

Jeg heter sara er av hengi av sex alt det deilige Ohh... men dere som er av hengi av sex kan bli sammen kline kysse pulle suge på hver andre suge pick nam nam det er deilig men fin deg en og ha SEX SÅ FORT SÅ MULIG.

Riktig versjon:

 

Hei.

Jeg heter Sara og er avhengig av sex og alt det deilige.. ohh... Men dere som er avhengig av sex, kan bli sammen med meg og kline, kysse, pulle, og suge på hver andres suge-pikk. Nam-nam, det er deilig, så finn deg en og ha SEX MED SÅ FORT SÅ MULIG.

1337-Speak versjon:

 

 

|-|31. j39 |-|373R $4R4 09 3R 4\/|-|3|\|919 4\/ 53>< 09 4L7 d37 d31L193.. 0|-||-|... /\/\3|\| d3R3 50/\/\ 3R 4\/|-|3|\|919 4\/ 53><, |<4|\| bL1 54/\/\/\/\3|\| /\/\3D /\/\39 09 |<L1|\|3, |<'/553, pULL3, 09 5U93 på |-|\/3R 4|\|DR35 5U93-P1|<|<. |\|4/\/\-|\|4/\/\, d37 3R d31L19, 5å Ph1|\||\| d39 3|\| 09 |-|4 $3>< /\/\3D $Å pH0R7 $Å /\/\UL19.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...