Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Awesomeness er 99% da. Da er man akkuratt på kanten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Lakus, alltid bruk PNG til screenshots. Jeg vet PNG har bedre bildekvalitet, men jeg kan rett og slett med hånda på hjertet si at jeg ikke kunne brydd meg mindre. Jeg tar ikke sånne screenshots for å vise frem hvor fine og klare linjene er i forumet. No offence, om jeg virker litt sur eller aggressiv, men de er sånn jeg er Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Så sant, så sant. Men jeg tør ikke å pushe grensen så langt. Jeg er ikke så awesome. edit: @ Vaenas of course Endret 21. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Awesomeness er 99% da. Da er man akkuratt på kanten. Jeg har vært permbanna og fikk såvidt komme tilbake? Er jeg awesome da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har 60%, jeg er mest awesome av alle! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Awesomeness er 99% da. Da er man akkuratt på kanten. Jeg har vært permbanna og fikk såvidt komme tilbake? Er jeg awesome da? Såvidt komme tilbake? Du kom ikke tilbake altså? Hvis ikke er du ikke awesome.... Da er du en fail. Men kjøpe denne: https://prisguiden.no/product.php?produc...5&cat_id=69 Eller denne: https://prisguiden.no/product.php?produc...6&cat_id=69 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Nei, nå blir det dusj, blings og How I met your mother før leggetid. God natt folkens. Og ja, Lakus, permbann er awesome. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Såvidt komme tilbake? Du kom ikke tilbake altså? ... jeg visste ikke engang at det var mulig å tolke den setningen på den måte. Fascinerende. Jeg fikk permban, fikk komme tilbake etter noen uker og har etter det oppført meg plettfritt og har nå 0% Warn. (Diskusjon.no) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 K da er du awesomeness på top! Men noen som kunne hjelpe meg med hvilken av tv'ne jeg skulle kjøpe? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Awesomeness er 99% da. Da er man akkuratt på kanten. Jeg har vært permbanna og fikk såvidt komme tilbake? Er jeg awesome da? Hva gjorde du? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 K da er du awesomeness på top! Men noen som kunne hjelpe meg med hvilken av tv'ne jeg skulle kjøpe? Jeg hadde valgt 50" plasma. Du burde kanskje lese denne: "Er plasma eller LCD best?" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Det dere må vite er at jeg gjorde en kjempeinnsats for at Lakus fikk komme tilbake. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hvorfor sier du 50" Plasma når den sier der at plasma fungerer dårligere til pc og spillmaskin bruk? Hello! Vi er på gamer.no altså. Skal jo seff bruke pc'n og xboxen på den. Tror jeg tar 46" da, gidder ikke å betale 13000 for en 50" lcd. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Det dere må vite er at jeg gjorde en kjempeinnsats for at Lakus fikk komme tilbake. Ditto. Sendte en saftig PM og greier! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Vi satte virkelig diskusjon.no i sving for å få igjen Lakus. Vi bombarderte Dotten med PM-er, den jeg sendte var ikke på få tegn heller. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Noen som kan forklare meg hva hun her vil frem til? Endret 21. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hva gjorde Lakus og hva sto i PM'en du sendte? Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...mp;#entry164744 Sjekk "sara" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg var visst "litt" slemm i end el av innleggene mine. jeg mente det var overkommelig for de fleste normale mennesker å ta imot kritikken, men forumstyret var visst ikke enig ^^. Men det løste seg til slutt og jeg må jo si takk til alle dere som faktisk hjalp mye med å få meg inn igjen. Var i signaturene til masse folk og en del sendte PM til Dotten, og når jeg tenker på hvordan Dotten formulerte seg så bar det kanskje preg av at det var flere enn bare jeg som hadde sendt han PM. Han virket litt furt Takk til folket. *smellkyss* Nok om meg. Move the fuck on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå