Dunedain Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) @Snorre: "Musikken i filmen kommer i både andre og første rekke. Andre rekke menes med at den alltid er til stedet i bakgrunnen, uten å stjele fokus fra handlingen man ser. Første rekke menes med at musikken er stemingsfull og passende, og sammen med det visuelle, gir en filmopplevelse som absolutt bør oppleves..(bla bla)" - ? Endret 21. juli 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 En god gjerning utført idag Noen hadde glemt mobilen sin på kunstgressbanen der kompisgjengen min spilte, så jeg ringte "Mamma" og fikk levert den. Fikk kommentaren: "Så det finnes ærlige mennesker her ute. Tusen takk." Jeg kommer til å sove godt i natt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fant en ok formulering nå. Men takk for innspillet Dunedain. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har nettopp sett ukas tredje film med Christina Ricci som en av hovedkarakterene og jeg ble ikke skuffet. Prozac Nation var en nydelig film. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg antar du er like perfeksjonistisk som meg når det kommer til slike ting Snorre. Da skjønner jeg at det kan være vanskelig. Vet ikke hvor rett på sak det skal være, men jeg ville kanskje prøvd noe sånnt som dette: Musikken i filmen fremstår som veldig anonym/annkommer inkognito. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da var jeg endelig ferdig med ukens filmanbefaling. Det er utrolig vanskelig å skrive de anbefalingene der. Føler at jeg sitter og skriver om hver setning gjennomsnittlig fem ganger før jeg blir sånn noenlunde fornøyd. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Men nå som jeg har warn, vises det fortsatt ikke. :unsure: Det stemte, en feilinnstilling i adminpanelet gjorde at brukerne ikke kan se sin egen warnlevel og grunn for warn. Nå er dette skrudd på. Thank god! Full på en tirsdag? High five! I sommerferien er det helg hver dag. Word. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Velkommen tilbake, HCG. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvor ser du om du din egen warnlevel og sånt da? Jeg har saumfart hele kontrollpanelet og fant det ikke, er jeg blind? I morra kveld kommer mamma og pappa hjem fra syden. O lykke! De har vært borte i snart 12 dager, det har vært et mareritt rett og slett. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det står på profilen din. Hvis du trykker, ser du hvorfor du har advarsel. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja der ja! Jeg har 0% i warnlevel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvor ser du om du din egen warnlevel og sånt da? Jeg har saumfart hele kontrollpanelet og fant det ikke, er jeg blind? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Lakus, alltid bruk PNG til screenshots. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hihi. Jeg har aldri lagt merke til det. Det står jo bare på en selv og ikke på andre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Velkommen tilbake, HCG. 1337-takk får du tilbake. Hvor ser du om du din egen warnlevel og sånt da? Jeg har saumfart hele kontrollpanelet og fant det ikke, er jeg blind? *BILDE FTW!* Why? Endret 21. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har egentlig 0% Men siden moderatorene gjorde en teit avgjørelse har jeg 10. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sikkert. Veldig teit avgjørelse av moderatorstaben. Kan noen fortelle meg hva ironi er? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du har 10 % for at du er awesome, iharal3. Jeg derimot, er ikke like awesome, og har bare 0 %. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg er full. Spekemat, rømmegrøt og øl. Faen for en kombinasjon made of win. http://www.homiesandhonkies.com/ Full på en tirsdag? High five! Jeg ahr jo ferie for påokker! Nå har fattern funnet frem whiskeyflaskene sine også. Detta blir en god kveld! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Haha. Enjoy, AltF4. Ta en for gode gamle Villanden også. Må dessverre på jobb imorra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå