Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Hehe, kjenner til den. Prøv å lag en bittelite hull ved å bøye pekefineren inn å hånda di (slik som du gjør ved lage en neve) og titt så gjennom dette bittelille hullet.

 

Jeg aner ikke hvorfor, men da får jeg et utrolig skarpt blikk - og mitt høyreøye er ganske svake greier.

 

I know det høres forferdelig teit ut men det funker! Er du redd for å se dust ut kan du prøve når du er på dass.

Det funka, men må si at jeg foretrekker briller :p

Lenke til kommentar

Hahah det er faktisk første gang jeg forteller noen om det trikset der. Oppdaget det for mange herrens år siden en av de gangene jeg hadde satt meg på brillene i garderoben på barneskolen og jeg lå foran tv'en i stua for å se på barnetv.

 

Snorre, det funker bare på mitt høyreøye også, som ligger på ca -2,5. Venstreøyet mitt er på rundt -5 og skjeler både opp/ned samt venstre/høyre. Og nærsynthet er - (minus).

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Jeg hadde rett! Jeg hadde ikke fått noen advarsler som jeg visste om!

 

Ønsker de innfører samme regel som Diskusjon.no; de fjerner gamle warn-logger.

Så at jeg hadde en warn nå jeg og, som ikke jeg visste om. Synes det dog var rarere at jeg IKKE hadde fått warn (fikk jo det, men så det ikke før nå).

 

AltF4: Det var poenget O_O

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
http://www.slashgear.com/foxconn-engineer-...totype-2149841/

 

Well, I'll be damned. Hva mener vi om dette?

Helt vanlig i Asia, spesielt Japan og Kina. Ikke å drepe seg selv fordi man mister en iPhone, men fordi man har mistet ære eller noe lignende. Selvmord er den største dødsårsaken blant 18-25 åringer i Japan og Asia, og det er igjen pga ære. Apple har ingenting med verken selvmordet, hvordan Foxconn driver arbeidet sitt eller selvmordsraten i Asia å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...