Bruker-163290 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Idag mista jeg 600 kroner pga Ipod ledningen min. Kongesurt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, kjenner til den. Prøv å lag en bittelite hull ved å bøye pekefineren inn å hånda di (slik som du gjør ved lage en neve) og titt så gjennom dette bittelille hullet. Jeg aner ikke hvorfor, men da får jeg et utrolig skarpt blikk - og mitt høyreøye er ganske svake greier. I know det høres forferdelig teit ut men det funker! Er du redd for å se dust ut kan du prøve når du er på dass. Det funka, men må si at jeg foretrekker briller Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Sånn går det når man er uforsiktig ;-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hahah det er faktisk første gang jeg forteller noen om det trikset der. Oppdaget det for mange herrens år siden en av de gangene jeg hadde satt meg på brillene i garderoben på barneskolen og jeg lå foran tv'en i stua for å se på barnetv. Snorre, det funker bare på mitt høyreøye også, som ligger på ca -2,5. Venstreøyet mitt er på rundt -5 og skjeler både opp/ned samt venstre/høyre. Og nærsynthet er - (minus). Endret 21. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 I challenge thee to have more fucked up eyes than me. +8 på ventreøyet og +5 på høyre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Langtsynthet har jeg desverre ingen erfaring med. Men er nesten så jeg skulle foretrukket det framfor nærsynthet. Er så ufattelig dyrt med brilleglass for nærsynthet. Minst 1000 kroner for to brilleglass er ikke barebare. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 du ser i det minste ting på avstand umulig og lese en bok på senga uten briller umulig og i det hele tatt lese noe med mindre du har det 2 cm i fra deg for meg.. -6 på det eine og -5.25 på det andre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Skulle øsnke jeg var langsynt selv, men det er vel bare fordi jeg ser alt det negative ved å være nærsynt. Pun not intended. Denne var artig: Worst gaming publicity stunts ever Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.slashgear.com/foxconn-engineer-...totype-2149841/ Well, I'll be damned. Hva mener vi om dette? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Apple is teh devil (sort of). Endret 21. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.slashgear.com/foxconn-engineer-...totype-2149841/ Well, I'll be damned. Hva mener vi om dette? Jeg sender en tanke til alle de hjernevaskede menneskene som tror iPod er det beste som noen gang er laget. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg tror alle tok bildet ditt innover seg gormers, innså sannheten og tok livet av seg. Tråden døde Endret 21. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Neida, folk bare er opptatt med andre ting. Jeg hopper bare innom på jobb for å sende min kjære et PM siden mobilen min gikk tom for strøm. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg sitter å lurer på om jeg skal starte civ 4 eller anno 1404... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.slashgear.com/foxconn-engineer-...totype-2149841/ Well, I'll be damned. Hva mener vi om dette? "On Thursday July 16th, just after 3am, he jumped from the window of his apartment." Ufrivillig selvmord. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg hadde rett! Jeg hadde ikke fått noen advarsler som jeg visste om! Ønsker de innfører samme regel som Diskusjon.no; de fjerner gamle warn-logger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.slashgear.com/foxconn-engineer-...totype-2149841/ Well, I'll be damned. Hva mener vi om dette? "On Thursday July 16th, just after 3am, he jumped from the window of his apartment." Ufrivillig selvmord. Obey gravity. It's the law. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg hadde rett! Jeg hadde ikke fått noen advarsler som jeg visste om! Ønsker de innfører samme regel som Diskusjon.no; de fjerner gamle warn-logger. Så at jeg hadde en warn nå jeg og, som ikke jeg visste om. Synes det dog var rarere at jeg IKKE hadde fått warn (fikk jo det, men så det ikke før nå). AltF4: Det var poenget O_O Endret 21. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.slashgear.com/foxconn-engineer-...totype-2149841/ Well, I'll be damned. Hva mener vi om dette? Helt vanlig i Asia, spesielt Japan og Kina. Ikke å drepe seg selv fordi man mister en iPhone, men fordi man har mistet ære eller noe lignende. Selvmord er den største dødsårsaken blant 18-25 åringer i Japan og Asia, og det er igjen pga ære. Apple har ingenting med verken selvmordet, hvordan Foxconn driver arbeidet sitt eller selvmordsraten i Asia å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå