AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Selv liker jeg best det at det har noen adventure tendenser i det at man må klatre og hoppe litt rundt omkring og finne steder fremfor å bare hakk ned alt man ser, selv om man selvfølgelig gjør det også ^^ Jepp! Desverre kan det ta litt for lang tid til tider å komme seg fra A til B. Og det å finne steder er jo som regel bare å se på kartet en og annen gang så går man aldri feil. Men det er litt ålreit at det ikke er rein hack 'n slash. Og det er jo ikke til å komme unna at slossesystemet kan slite litt også, slik det gjør i alle typer spill - man grisebanker mye oksygen. Alt i alt dog, å jeg si jeg liker Viking utrolig godt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 2333 innlegg 5328 med innleggene fra Siste Ordet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Viiking: Battle for Asgard er et av de tøffeste action-spillene til Xbox 360. Å kjøre både sverd og øks inn i kroppene på halvdøde (undead) vikinger er jo ikke bare lite tøfft. For ikke å snakke om å kjempe mot svære beist av noen troll-greier. Hm. Så jeg burde skrive det ned på listen over ikke helt nye 360-spill jeg vil ha? Har forsåvidt hørt mye positivt om det før også, jeg hadde bare glemt at det eksisterte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 J, det burde du så absolutt. Nå koster det vel nærmest ingenting lengre heller vil jeg tro. uansett er det et morsomt spill. Ikke helt RPG, ikke helt adventure og ikke helt Hack n' Slash, men en liten blanding av de tre. (Selv om hack n' slash delen er morsomst ^^) Lenke til kommentar
Terje Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Men nå som jeg har warn, vises det fortsatt ikke. :unsure: Det stemte, en feilinnstilling i adminpanelet gjorde at brukerne ikke kan se sin egen warnlevel og grunn for warn. Nå er dette skrudd på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, og da dukket det plutselig opp 10% som jeg aldri har fått vite om. Trodde dere sendte PM til de aktuelle brukerne når dere "modererer" dem. Jeg kan iallefall ikke huske å ha skrevet noenting som helst mot personen i den aktuelle diskusjonen som var grunnlaget for mine 10%, men kun om saken. Hvordan det kunne gitt meg en warn for personhets er beyond me. Men sånn går det når brukerne ikke får en PM som forklarer hvorfor de får som de får. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hmm vet ikke helt om dette er i gårsonen av hva som er lov til å diskutere på forumet men here we go. Syns det er rart at man får prosentvis advarsler. En advarsel er en advarsel. Kan gå med på at det er forskjellige grader på regelbrudd, men prosentvis advarsler er litt merkelig Men det er bare mine meninger... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Det er som du sier, en advarsel er en advarsel. Prosentene er for å komme med en visuell representasjon. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Personlig hadde jeg vært mer glad i nivåer kanskje. Men skal da ikke klage i grunn tror ikke jeg kommer til å få noen slike anyways... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Bedre med: "Nå får du 70% Warn for å ha kalt alle på forumet slingrefitter og for å ha opprettet en tråd rundt emnet" Enn dette: "Nå får du en kjempestor warn fordi du *ditto*" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Er regner det. Vi ser på tv, men jeg finner ikke brillene mine, så jeg hører på tv istedemfor.. Gleder meg til å dra hjem no. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Viiking: Battle for Asgard er et av de tøffeste action-spillene til Xbox 360. Å kjøre både sverd og øks inn i kroppene på halvdøde (undead) vikinger er jo ikke bare lite tøfft. For ikke å snakke om å kjempe mot svære beist av noen troll-greier. Hm. Så jeg burde skrive det ned på listen over ikke helt nye 360-spill jeg vil ha? Har forsåvidt hørt mye positivt om det før også, jeg hadde bare glemt at det eksisterte. Do! @ advarsler: Jeg begynte å få angst men lå heldigvis på 0% Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Er regner det. Vi ser på tv, men jeg finner ikke brillene mine, så jeg hører på tv istedemfor.. Gleder meg til å dra hjem no. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Her er det overskyet og kjølig. Perfekt temperatur til å sove under dyna i. Jeg står ikke opp før nå og jeg har ingen planer om å gjøre noe annet enn å kjøpe meg mat og spille resten av dagen. Og selvfølgelig sutre over at jeg tydeligvis har 10% warn Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, kjenner til den. Prøv å lag en bittelite hull ved å bøye pekefineren inn å hånda di (slik som du gjør ved lage en neve) og titt så gjennom dette bittelille hullet. Jeg aner ikke hvorfor, men da får jeg et utrolig skarpt blikk - og mitt høyreøye er ganske svake greier. I know det høres forferdelig teit ut men det funker! Er du redd for å se dust ut kan du prøve når du er på dass. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Wow, han er nesten like god som meg! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hehe, kjenner til den. Prøv å lag en bittelite hull ved å bøye pekefineren inn å hånda di (slik som du gjør ved lage en neve) og titt så gjennom dette bittelille hullet. Jeg aner ikke hvorfor, men da får jeg et utrolig skarpt blikk - og mitt høyreøye er ganske svake greier. I know det høres forferdelig teit ut men det funker! Er du redd for å se dust ut kan du prøve når du er på dass. Hey! det funka faktisk xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Dæven. Det funket for meg og. Skjønt, bare på det "gode" øyet mitt som ligger på rundt 2 (i nærsynthet, husker ikke om det var - eller +) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå