Nøtte Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sue the Bast**** Is er roten til alt vondt i verden!! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Foressten Laland, jeg er født den 26. Januar. ^_^ God natt folkens! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da tar også jeg kvelden. God natt, snakkes! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er ikke på talefot med hodet mitt mer. Og jeg får ikke sove for f*en. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Den som stemte ja kan slenge seg i veggen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 jeg vet ikke hva eller hvem dexter er, host. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 God morgen alle sammen, nå sitter jeg her på skolen å loker. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg sitter også på skolen, er helt forferdelig trøtt Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tjohei! Nå er jeg hjemme igjen etter to ukers daffing i Bergen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dexter er så absolutt overvurdert. Ser på det selv og synes det er gøy, men det er langt ifra gjenkomsten til messias for å si det sånn. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er faktisk messias, hver eneste episode er et mesterverk å selve karakter utvikling og historie er helt fanastisk. Har aldri opplevd en dypere person en Dexter i en serie. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dexter er egentlig litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Enig med Sadfez. Jeg synes ikke det klarer å holde meg særlig interessert. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Har vel bare gode ting å si om Dexter, serien har god karakterutvikling, hver sesong slutter uten cliffhangers, serien har en dæsj humor, tøff musikk, god presentasjon, ting er ikke så svart-hvitt som f. eks i sci miami når det gjelder hvem som er snill og slem, historien beveger seg alltid fremover (bortsett fra noen få episoder i sesong 2), veldig godt skuespill som gjør alle karakterer "trobare", og jeg identifiserer meg av og til med DexterO_O. Serien gjorde meg også interessert i andre serier igjen, da jeg hadde stort sett mistet interessen for alt som gikk på tv. Nå har jeg ikke sett band of brothers eller the wire enda da. edit: samma greine i spansken i dag og, vi bruker læretiden på å diskutere hvorfor vi ikke kan ha eksamen pga vi kan så lite spansk osv. Kanskje vi skal gjøre noe i timen da! Endret 5. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Apple kan saksøke Hennig Olsen. Den så god ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ikke sant? Jeg kommer til å spise den i sommer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg tenkte bare Facepalm til hele konseptet Ferdig med tentamen nå, og tror det står til en femmer. w00t! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er lei av skole. Redd meg fra dette fengselet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå