iharal3 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Pfft. Du skremmer ikke meg. Men for denne gang skal jeg la deg gå ettersom du fjernet en post for meg Men om du noensinne går i mot meg igjen får du svi! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ehhmmm Tror ikke det nei Sputnik uansett hvor langt dine syke drømmer går... Vel det er en liten mulighet for at jeg gjør det om jeg får 2 stk spill daglig og... Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg vil ikke vaske de bjørnelabbene deres om det stod på livet. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Vel, nå besitter vi, som skapere, retten til både å gi og ta liv... Dessuten er det ikke opp til deres vilje, slik fungerer ikke et diktatur. Endret 20. juli 2009 av Sputnik Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ehmmm Det skal jeg se i praksis før jeg i det hele tatt tror deg... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 SKAL DU HA BANK!? @SPUTNIK Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Morsomt. Dere har ikke så stor makt som dere ser ut til å tro. Hadde dere løpt rundt og moderert som maktsyke diktatorer, ville ikke forumet hatt flere brukere igjen. Det er i bunn og grunn brukermassen som har makt over dere, og retningslinjene dere jobber utifra er laget for å gi brukerne en bedre opplevelse. Uten brukere, intet forum, og jobben deres er å holde orden på forumet sånn at det ser skikkelig ut og de seriøse brukerne som er her blir, samtidig som nye brukere registrerer seg. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke setter pris på innsatsen dere gjør, jeg mener dere gjør en veldig viktig jobb for forumet. Dere gjør det dere skal, og holder kvaliteten oppe. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Betviler dere min guddommelighet? Morsomt. Dere har ikke så stor makt som dere ser ut til å tro. Hadde dere løpt rundt og moderert som maktsyke diktatorer, ville ikke forumet hatt flere brukere igjen. Det er i bunn og grunn brukermassen som har makt over dere, og retningslinjene dere jobber utifra er laget for å gi brukerne en bedre opplevelse. Uten brukere, intet forum, og jobben deres er å holde orden på forumet sånn at det ser skikkelig ut og de seriøse brukerne som er her blir, samtidig som nye brukere registrerer seg. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke setter pris på innsatsen dere gjør, jeg mener dere gjør en veldig viktig jobb for forumet. Dere gjør det dere skal, og holder kvaliteten oppe. Joda, sant det du sier. Jeg velger å se på meg selv som en vanlig bruker og, bare med ekstra mye power siden jeg er så awesome. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja. Pfft Jeg er da den eneste awesome duden på Gamer. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva med meg daaa? </3 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Deg er det ingen som ser på som en vanlig bruker, dog ikke som noen overordnet heller Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg velger fra nå av o forholde meg stille og rolig i denne diskusjonen da den begynner å gå ut på rangering av personer. Da framstår som regel de mest inteligente fram som de mest kjipe... Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Du er lizzom intelligent? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Joda jeg annser meg selv som over snittet i hvertfall. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Da får det være nok spøk for denne gang, nå kjenner jeg TF2 lokker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Vel kanskje vi ses en gang i en TF2 match da? Moderatorer mot brukere? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har spillt mot deg før jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå