Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker at disse ukentlige filmanbefalingene mine kommer til å være en prøvelse i tolmodighet. Det å skrive slike anbefalinger/omtaler var verre enn jeg trodde. ^^ Har brukt minst 15 minutter nå på tre setninger. Og fortsatt er jeg ikke sikker på om jeg er fornøyd. Perfeksjon er ikke bare bra.

Lenke til kommentar
vanlig og jobbe 8 timer.. ? er det ikke :S

heldigrisen vist du får jobbe mindre xD

Vel, syv timer i en butikk stappfull av kunder, masete unger, folk som skal ha hjelp til å finne ting samtidig som jeg må plassere varer, hente vogner eller tømme panterommet blir litt masete etterhvert. Men ellers er det flott!

 

Nå har jeg vært å badet. Vannet var iskaldt, men deilig likevel. ^_^

Hawt.

 

Trodde det. Det er ihvertfall bekreftet til multiplattform.

Mass Effect's FAQ på hjemmesiden sier PC og Xbox 360. Multiplattform er korrekt.

EDIT: @Laland: Tre ny rapporteringer. Har dere en slags innboks dere har alle rapporter i?

Indeed we has. Får beskjed på samme måte som med PM'er og har en egen side for rapporter.

 

Atsjonas har drømt om meg før, jeg synes det var ganske koselig.

Er Atsjonas en 20 år gammel mann? Thought not. Ønsker dere all lykke og glede fremover :-)

 

Nå har jeg akkurat sett "Harry Potter of Føniksordenen" helt igjennom for første gang. Er ikke i samme klasse som Ildbegeret. Altfor mange historier og spørsmål som ikke ble besvart.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...