Essem Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har lyst på luftgevær. Jeg har luftgevær med kikkertsikte. B) Ikke creepy i det hele tatt. Er du i Kragerø nå? Atsjonas har drømt om meg før, jeg synes det var ganske koselig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Vel dette er i grunn litt random tema men håper i grunn ikke så mange kjenner seg igjen i teksten! Jeg har vært farlig nær en gang... Endret 20. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg merker at disse ukentlige filmanbefalingene mine kommer til å være en prøvelse i tolmodighet. Det å skrive slike anbefalinger/omtaler var verre enn jeg trodde. ^^ Har brukt minst 15 minutter nå på tre setninger. Og fortsatt er jeg ikke sikker på om jeg er fornøyd. Perfeksjon er ikke bare bra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) vanlig og jobbe 8 timer.. ? er det ikke :Sheldigrisen vist du får jobbe mindre xD Vel, syv timer i en butikk stappfull av kunder, masete unger, folk som skal ha hjelp til å finne ting samtidig som jeg må plassere varer, hente vogner eller tømme panterommet blir litt masete etterhvert. Men ellers er det flott! Nå har jeg vært å badet. Vannet var iskaldt, men deilig likevel. ^_^ Hawt. Trodde det. Det er ihvertfall bekreftet til multiplattform. Mass Effect's FAQ på hjemmesiden sier PC og Xbox 360. Multiplattform er korrekt. EDIT: @Laland: Tre ny rapporteringer. Har dere en slags innboks dere har alle rapporter i? Indeed we has. Får beskjed på samme måte som med PM'er og har en egen side for rapporter. Atsjonas har drømt om meg før, jeg synes det var ganske koselig. Er Atsjonas en 20 år gammel mann? Thought not. Ønsker dere all lykke og glede fremover :-) Nå har jeg akkurat sett "Harry Potter of Føniksordenen" helt igjennom for første gang. Er ikke i samme klasse som Ildbegeret. Altfor mange historier og spørsmål som ikke ble besvart. Endret 20. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Der forsvant dem alle. To grønne nick i tråden på en gang ble vist litt for mye for dem. ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Haha! Nå tør de ikke mer. Tråden er vår, Snorre! Skal vi ringe etter forsterkninger? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 ..sa Sadfez som gikk ut av tråden med en gang. ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kanskje noen røde nick får dem til å hjemme seg enda lenger. ^^ Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 I'm still standing strong ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) ErlendA, det skal bare være skriftstørrelse èn i signaturer. Endrer du på det, eller skal jeg? :-) ^_^ Edit: Der var Sputnik også. At dere tør! Endret 20. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Shiet, jeg hadde håpet at denne dagen ikke skulle komme. Endret 20. juli 2009 av ErlendA Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå ser det veldig bra ut. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Det er bare å passe seg for overmakten. Med dette solide trekløveret representert i tråden skjønner jeg at folk flykter til tryggere steder. Men ikke føl dere for trygge! Vi finner dere uansett. Endret 20. juli 2009 av Sputnik Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Vel om Det er rød grønn sort blå gul Lilla skrift så bekymrer ikke det meg stort... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er bare fordi du allerede har trådd over til "the dark side". Serve your masters well, and you shall be rewarded with more cookies. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bare sånn at det er klart, dette er slik det ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå