Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg sa "Tjaa, kanskje det. Spørs når på lørdag vi skal isåfall møtes, kommer til å sove lenge som fy." Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, det er det nest beste svaret. Men nå skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skal drømme om deg drugiS. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Satan, skulle lagt meg for lenge siden. blir sent imorgen. Sov godt dere som er her Måtte plutselig vekk fra denne tråden ? Forresten, forum fails; velg insert special item når du skriver, youtube, og finn ut hvilket klipp de har brukt som eksempel. Er ikke verdt jobben. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Forresten, forum fails; velg insert special item når du skriver, youtube, og finn ut hvilket klipp de har brukt som eksempel. Er ikke verdt jobben. Fail? Det er jo et genialt eksempel. Locats make me go OLOLOLOL Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skal drømme om deg drugiS. Men det var hyggelig. Jeg har litt problemer med å kontrollere drømmene mine, men jeg skal prøve å tvinge dem i retning Atsjonas og Snorkel The Shark. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Forresten, forum fails; velg insert special item når du skriver, youtube, og finn ut hvilket klipp de har brukt som eksempel. Er ikke verdt jobben. Fail? Det er jo et genialt eksempel. Locats make me go OLOLOLOL Genialt eksempel på hvor fail the webz egentlig er. Kattebilder kan være litt morsomt men lolcats er liksom "lol i can haz plz gief meh 2 of ur cheeezburgaz." over et bilde av to katter som ser på hverandre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Sånn. Sov på den, dere. Edit: Halo Wars Halo 3 Halo 2 Halo: CE Classic Halo Wars Limited esken Halo 3 Legendary Halo 3 Halo 2 Limited Halo: CE som fulgte med den første Xboxen min Endret 4. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Flott. Jeg har endelig bestemt meg for å sove også er det en forbanna gravemaskin rett utenfor vinduet mitt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sånn. Sov på den, dere. Tror jeg står over, ser litt hardt (og lite) ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Med selve spillkassa til HW ute av esken, så er den faktisk merkelig behagelig.. Og både CoD4 og GeOW2 eskene er direkte behagelige. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Sånn. Sov på den, dere. Nais. Du har tatt ut Halo Wars slik at det ser ut som du har to av spillet. Har forresten halo wars: LE, drømmefall: LE, Guild wars: LE, signert psychonauts av tim schafer, og Halo:CE som kom med den gamle xboxen uten cover (beste versjonen av dem alle B) )+ 2 halo tegneserier og en bok. Endret 4. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har: Halo 2 LE Halo 3 LE Far Cry 2 LE Saints Row 2 LE Bioshock LE Fable 2 LE Gears of War 2 LE Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) YOURE Halo 2 LE, Halo 3 LE, Far Cry 2 LE, Saints Row 2 LE, Bioshock LE, Fable 2 LE, og Gears of War 2 LE!! Endret 4. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Åja. Movie not loaded. Jeje gutta, bussen til hovedstaden går fem på åtte imorra så får si takk for idag. Skal se om jeg kan få gjort noe under Peter Pan! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du våger å prøve deg på å filme? Lurer på om jeg skal sove eller ikke. Skulle slækken litt før jeg gjorde lekser i seks tida og så sovna jeg... Nå er jeg våken men føler meg bedriten.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 931 kg:-) Ohh scrubs!!! Elsker scrubs JD og turk minner meg om meg og en kompis bare slighly mindre gay relationship... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Apple kan saksøke Hennig Olsen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) 931 kg:-)Ohh scrubs!!! Elsker scrubs JD og turk minner meg om meg og en kompis bare slighly mindre gay relationship... Helddiggris^^ Er egentlig ikke så rart at apple vil saksøke da (hvis de gjør det). Hmm, nesten ferdig med matte, så litt spanskpugging, så prosjekt. Endret 4. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå