Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har rett i mye av det du sier, Sirup. Men at rap er den musikken i verden som det høres mest på er 100% bullshit.

KPFT!!?! Leser du postene mine?

Nei. Burde jeg ha gjort det?

Ja, jeg skrev att det du snakker om ikke er ekte rap, det er ny dritt-hop.

 

Wait a sec, du svarte på dette inlegget , så du må ha lest det!

 

Personlig avstår jeg å diskutere rap og hip hop fordi jeg ikke kjenner til subgenrer. Jeg regner med at det er like mye avgrener fra den ene sorten hip hop som det er avgrener av metallsjangre og jeg har knapt oversikt over metallen.

Derfor vil jeg ikke si at rap er bare "yo motherfucker" og "my bitch has big tits". for selv om det er det som er mest i media om dagen betyr det ikke at alt det andre som var før har dødd.

Det jeg prøver å si! Det finnes mye god rap, selvom det ikke er mainstream. Teit når folk bare sier ''rap suger'', uten å vite noe særlig om det.

 

Med Rihanna, Beyoncé, Lady GaGa osv er det en annen sak ;-)

Det er jo ren pop uansett :p

Lenke til kommentar
Du har rett i mye av det du sier, Sirup. Men at rap er den musikken i verden som det høres mest på er 100% bullshit.

KPFT!!?! Leser du postene mine?

Nei. Burde jeg ha gjort det?

Ja, jeg skrev att det du snakker om ikke er ekte rap, det er ny dritt-hop.

 

Wait a sec, du svarte på dette inlegget , så du må ha lest det!

Nevertheless, det er ikke det folk hører mest på! Og det var poenget mitt. Er du en tullemann? Liker du å tulle?

Lenke til kommentar
Tja. Usher skriver sangene sine selv og gjennomfører dem med stil. <3

 

Med Rihanna, Beyoncé, Lady GaGa osv er det en annen sak ;-)

Nå tenker jeg mest på selve musikken. Altså akommpagnementet til tekstene, ikke selve tekstene. Man trenger ikke å kunne komponere musikk for å skrive tekster. Å kunne dikte eller skrive lyriske tekster kvalifiserer ikke til stempelet musiker i mine øyne. Så er ikke hip-hop og RnB sjangrene som er mest kjent for avanserte melodier og akompangementer. Det går vel heller i noen beats og repeterende akkorder eller noe.

 

Edit: Og la meg legge til. Jeg har ingenting imot Hip-Hop, rap og RnB. For all del. Er sikkert en del gode artister i disse sjangrene også. Og jeg skal ikke nekte for at det skulle kunne være mulig å ta glede av å høre på disse sjangrene. Men rent personlig foretrekker jeg altså sjangre med mer melodiøsitet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Christiano Ronaldo er kanskje ikke homse (og bra er det, det er nok homser til å ødelegge alle andres rykte), men han er motbydelig.

 

Har ofte tenkt det samme om han, men etter å ha lest og hørt mange intervjuer o.l. med han, kan jeg ikke annet enn å bøye meg i støvet over klassen han viser utenfor fotballbanen. Tro det eller ei.

 

Er forresten imponert over blogginnleggene dine Eplefe, du kan virkelig skrive. Kudos!

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...