Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer fint å høre på disse artistene og har 0 problemer med å innse at f.eks. Usher og Beoyncè er knakende gode musikere og underholdnere - jeg bare setter mer pris på annen muskk.

 

Det har ikke noe med å gjøre at jeg er gamer eller noen ting, det er bare ikke der jeg har plassert musikksmaken min.

Lenke til kommentar
Du har rett i mye av det du sier, Sirup. Men at rap er den musikken i verden som det høres mest på er 100% bullshit.

KPFT!!?! Leser du postene mine?

 

Jeg tviler på at Usher og Beyonce skriver "musikken" sin selv. De er nok ikke musikere på noen som helst måte. Man kan vel kalle dem musikkartister, men det er å tøye grensen ganske langt. La oss heller si at de er dyktige artister. :)

Jeg er enig, de er bare personer som er så heldige att de er født med fine stemmer. Ikke musikere.

Lenke til kommentar

Personlig avstår jeg å diskutere rap og hip hop fordi jeg ikke kjenner til subgenrer. Jeg regner med at det er like mye avgrener fra den ene sorten hip hop som det er avgrener av metallsjangre og jeg har knapt oversikt over metallen.

Derfor vil jeg ikke si at rap er bare "yo motherfucker" og "my bitch has big tits". for selv om det er det som er mest i media om dagen betyr det ikke at alt det andre som var før har dødd.

 

Jeg vet vel egentlig ikke om det jeg kaller rap i denne posten er rap i virkeligheten.

 

Og man trenger ikke være homofil bare fordi man vil se bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...