Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg jobba litt svart som snekker i ferien, fikk 100 kr timen. Jeg tjener mer til vanlig(har fagbrev som Cnc Operatør), men det er fortsatt 800 spenn om dagen skattefritt da.

 

 

Jeg hadde sommerjobb når jeg var 15 jeg også, tørket støv av bøker på Deichmanske Bibliotek i Oslo. En hel sommer i en kjeller, hvor jeg pådro meg støvallergi kun for å få råd til en Tempo Panther 1973 modell moped.

 

Edit: En Tempo Panther 1973 koster 5000 kr.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I is lucky panda epic.

 

Hmmmm. tempting. samtidig er jeg hypp på å vente litt for å se hva slags andre versjoner som vil komme.

 

 

Jeg har hørt -rykter-, om en 5 disc edition, men jeg får vente å se.

Kommer den vil jeg evt. skaffe den samtidig som Blade Runner 5disc edition.

 

Det er det jeg har også. Samtidig vet jeg at rykter når det gjelder slike ting som regel er blank løgn. Men uansett kommer jo den ultimate filmen med The black Freighter (lol, spellcheck?) i tillegg til filmens filmatisering av Under the Hood også, så jeg vil rett og slett drøye det litt.

 

Men mindre jeg rett og slett skal kjøpe fler utgaver da. Har jo 2 Watchmenbøker så hvorfor ikke ha fler Watchmenfilmer også :p

 

Nå har jeg hørt på Slayer, så nå MÅ AltF4 spille HL2 med meg 8)

Beklager, har fått besøk av svensker jeg ser noen dager ca annenhvert år! Vi får ta det senere :) Sender melding på Steam jeg, du maser ser jeg ^^

Lenke til kommentar
Nå har AltF4 som har dumpet meg for noen svensker.

 

Hvordan får man seg jobb? ._.

Jeg vil ha jobb så jeg får råd til gamer PC.

Har ikke lyst til å bli avisbud, kunne heller tenke meg en jobb i en butikk eller noe.

 

Det enkleste er å bruke noen man kjenner eller har i familien. Det er visst ikke lett å få jobb om dagen, men en enkel jobb som alle kan klare(som f.eks håndtlanger for en snekker) kan man få.

Lenke til kommentar

@ lolidude:

Noe som går veldig igjen er å skaffe seg malerjobb. Det har jeg gjort de siste somrene hvertfall. Malte taket på den lokale bedriften, noe som tok lang nok tid til at jeg fikk en god del penger :p

 

Ellers har jeg vært så heldig at pappa er fisker, så jeg har hatt muligheten til å tjene veldig mye penger i et yrke som ikke krever noe annet enn fysikk og pågangsmot. Har liksom typisk brukt to-tre dager på å tjene nok penger til hele sommeren. Har tatt det helt ut å år med å reise bort på båten bare for å tjene mer penger :) Er jævli kjipt, men så absolutt verdt det føler jeg.

Lenke til kommentar
Skal jeg kjøpe speilrefleks nå, gamer-pc om en stund eller bil når jeg konfer meg?

 

Har forresten fått fast jobb; Måke minkeavføring. B)

Får 500 for 8 timer, og bruker ca. 2 timer hver gang. I tilleg er det gøy og jeg får muskel og kondis-trening.

Unnskyld meg. PELSFARM?
Helse Vest, biatches.

 

Greit nok, lønnen er rimelig crap når jeg ikke får helgetillegg, men hey. Du får ikke gratis smittevernskurs på Rema!

Og ikke kan de underslå microfiberkluter heller. :ph34r:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...