Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Da jeg så på HP, satt det ei dame foran meg som lo helt forferdelig og helt sinnsykt falskt.Skriker du ut Wææææææhææææhææhæhæhææ så høyt du kan, er du ganske nærme. Det virka som hun hadde fått i seg etellerannet.

 

Edit: For å ikke nevne den gangen man skvetter i filmen. Det er ikke filmen man skvetter av når hun skriker som det er et grasskar med armer og bein som løper etter henne med verdens største øks..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det er nesten så jeg får lyst til å skrive en "Moviegoers guide to the cinema". Det er noen folk som ikke har forstått hvordan man går på kino, og som ender opp med å ødelegge deler av filmopplevelsen til de andre i salen. Men det er vel en del av pakken når man går på kino. Hvis man vil ha ting perfekt får man lage sin egen hjemmekino og sitte alene. ^^

Lenke til kommentar
Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt.

 

Hva er det du prater om? Har jeg mast på deg?

 

Hehe nei ^_^

 

Jeg har kommet et stykke i Crysis nå, og jeg må bare innrømme at mine forutintatte meninger om dette spillet var ganske feil.

Det er et stykke unna en ren "techdemo" slik jeg trodde og er faktisk ganske morsomt å spille! Ikke verdens dypeste historie men det er høy produksjonskvalitet og fint gameplay. Litt mange knapper å huske på, men jeg får finne de viktigste og lage makroer til musa så går det så meget bedre! Hyggelig overraskelse her, altså.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har kilppet med kanteklipperen vår i dag og når jeg var ferdig hadde hånden min hovnet til opp... Den ristet som et helvete! Kan ikke lukka hånden nå o.O

Dårlig unnskyldning for å dra seg litt mye i laksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...