Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Javisst, det er en helt fantastisk følelse.

 

Husker jeg spilte FF7 og drev i det stedet man måtte få tilbake Tifa fra han sjefen for nattklubben. Var ganske artig men vrient å gjøre alt riktig for å få alle de tingene man trengte for å kle om Cloude til en dame - og når jeg endelig hadde fått det til dro mamma ut ledningen på playstationen fordi hun skulle støvsuge.

 

Hehe gud bedre jeg ble sur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Æsj.. Istedenfor for å dra til pappa (der både stemor og pappa skulle jobbe, og de ville ikke at jeg skulle bare sove bort dagene) må jeg bli med til fredrikstad med mamma-familien, og en annen familie som jeg egentlig ikne har noe godt å si om. Ush det er synd på meg :/

Lenke til kommentar

Gass type oksygen flyr rundt i rommet mitt og lar meg puste. Usynlig, men følbar.

 

*ehem*

 

Forøvrig opplevde jeg noe av det kjipeste når jeg så Harry Potter and the Half-Blood Prince igår. Midt i filmens kanskje viktigste scene ringer mobilen til en eller annen idiot som har glemt å slå den av. Men ikke nok med det. Idioten har også Fairytale (av Aleksander Rybak) som ringetone. Jeg ble litt irritert da ja.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt.

 

Hva er det du prater om? Har jeg mast på deg?

Flink shampoo :)

@Lakus: Jeg har aldri prøvd, men kunne jo vært moro å faktisk testa det en gang og:)

@Snorre: Sis en gjorde det så tror jeg det kom i hvertfall 4 sånne bokser halvfulle med popkorn i hode på han :) Det var under en av Starwars filmene :) En av de popkorn boksene var min.

@Eplefe: gjør som Lakus! Tilby hode ditt som landingsplass!

Lenke til kommentar
Gass type oksygen flyr rundt i rommet mitt og lar meg puste. Usynlig, men følbar.

 

*ehem*

 

Forøvrig opplevde jeg noe av det kjipeste når jeg så Harry Potter and the Half-Blood Prince igår. Midt i filmens kanskje viktigste scene ringer mobilen til en eller annen idiot som har glemt å slå den av. Men ikke nok med det. Idioten har også Fairytale (av Aleksaner Rybak) som ringetone. Jeg ble litt irritert da ja.

 

Forferdelig, har vært på kino med en gjeng 15-16 åringer som drakk øl bak meg, endte med nesten slåsskamp og utkasting. Og samm hvor mange reklamer det er om å klare å være stille under filmen ringer det telefoner stadig vekk. Likte du filmen a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...