AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Javisst, det er en helt fantastisk følelse. Husker jeg spilte FF7 og drev i det stedet man måtte få tilbake Tifa fra han sjefen for nattklubben. Var ganske artig men vrient å gjøre alt riktig for å få alle de tingene man trengte for å kle om Cloude til en dame - og når jeg endelig hadde fått det til dro mamma ut ledningen på playstationen fordi hun skulle støvsuge. Hehe gud bedre jeg ble sur. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Can somebody give me Starcraft 2? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 De som kan jobber med saken. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hi, I'm Jonathan from Spotify.. Her om dagen kom han to ganger etter hverandre. Prøver de å gjøre folk mentale? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Han kommer ofte to ganger på rad her. Rimelig sykt irriterende. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Rekorden her er 3 ganger på rad:) Men det skjer ofte at han kommer 2 ganger på rad ja! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Æsj.. Istedenfor for å dra til pappa (der både stemor og pappa skulle jobbe, og de ville ikke at jeg skulle bare sove bort dagene) må jeg bli med til fredrikstad med mamma-familien, og en annen familie som jeg egentlig ikne har noe godt å si om. Ush det er synd på meg :/ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvor ble det av Roberta? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jonathan er en mindre velkommen gjest, han er det! Får spille litt Crysis jeg vel. Det går vel helt fint i 1600x900 også! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er jo rimelig enkelt å slippe å høre på de jævla reklamene da. Trykker på mute, for så å trykke på play (fortsatt med mute på) og vips, reklamene spilles av uten at du trenger å høre på Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det har du veldig godt av. Kos deg, det er ikke utenkelig at det er det beste spillet du vil spille på fuglene veit hvor lenge. Dro ut å testen båten til en fyr, så begynner på Portal en annen gang. Hi, I'm Jonathan from Spotify.. Her om dagen kom han to ganger etter hverandre. Prøver de å gjøre folk mentale? 4 ganger på rad er rekorden min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Bille type flyvende og ukjent på rommet her. o_o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Fluer, antall to flyr rundt på rommet her og driver meg til vannvidd. Er det så jævla morsomt å lande på hodet mitt? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt. Hva er det du prater om? Har jeg mast på deg? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Gass type oksygen flyr rundt i rommet mitt og lar meg puste. Usynlig, men følbar. *ehem* Forøvrig opplevde jeg noe av det kjipeste når jeg så Harry Potter and the Half-Blood Prince igår. Midt i filmens kanskje viktigste scene ringer mobilen til en eller annen idiot som har glemt å slå den av. Men ikke nok med det. Idioten har også Fairytale (av Aleksander Rybak) som ringetone. Jeg ble litt irritert da ja. Endret 19. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Oksygen er noe av det mest giftige her i verden. TRUE STORY. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt. Hva er det du prater om? Har jeg mast på deg? Flink shampoo @Lakus: Jeg har aldri prøvd, men kunne jo vært moro å faktisk testa det en gang og:) @Snorre: Sis en gjorde det så tror jeg det kom i hvertfall 4 sånne bokser halvfulle med popkorn i hode på han Det var under en av Starwars filmene En av de popkorn boksene var min. @Eplefe: gjør som Lakus! Tilby hode ditt som landingsplass! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg satt desverre for langt unna til å kunne identifisere synderen. Dessuten hadde jeg ikke noe popcorn. :\ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Gass type oksygen flyr rundt i rommet mitt og lar meg puste. Usynlig, men følbar. *ehem* Forøvrig opplevde jeg noe av det kjipeste når jeg så Harry Potter and the Half-Blood Prince igår. Midt i filmens kanskje viktigste scene ringer mobilen til en eller annen idiot som har glemt å slå den av. Men ikke nok med det. Idioten har også Fairytale (av Aleksaner Rybak) som ringetone. Jeg ble litt irritert da ja. Forferdelig, har vært på kino med en gjeng 15-16 åringer som drakk øl bak meg, endte med nesten slåsskamp og utkasting. Og samm hvor mange reklamer det er om å klare å være stille under filmen ringer det telefoner stadig vekk. Likte du filmen a? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg satt desverre for langt unna til å kunne identifisere synderen. Dessuten hadde jeg ikke noe popcorn. :\ Hmmm det går å kaste det meste i grunn men popcorn er rimelig så det er jo det beste å kaste. Neste gang får du ta han da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå