Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tråden er en av de få med litt bakhistorie. drugiS, iharal3 og jeg spiller Gears på Xboxen når iharal plutselig spør meg "Laland, hvis jeg skriver en tråd om meg og sender til deg, vil du poste den med ditt navn uten å redigere?". Det ble etterfulgt av et sjarmerende "Æ kan itt lyg", så jeg kunne ikke si nei.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Til katten, først og fremst. Men hvis boksen ikke lyger og den er like god som den ser ut.. Hvis den ser god ut kan jeg ikke holdes ansvarlig.

Edit: Det er et finsk merke. Kan forklare denne ungpikens navn.

katariinaPussi.jpg

Endret av Laland
Lenke til kommentar

FOR FUCKS SAKE, hva i HELVETE er det som får de drita idiotene til å tro at jeg er keen på å værra med ut og drikke i bar overkropp i regnet KVART OVER FIRE, når jeg ikke sov ett eneste sekund natta før. HVA I HELVETE er det de driver med?! Jeg bryr meg faen ikke om Bjørn har prøvd seg på en 25 år gammal emo-chick, eller hvem det er som gjemmer seg bak det treet. FUCK! Nå stinker det faenmeg øl av hendene mine også, siden jeg var så dum at jeg handshaka de idiotene. Jeg skal hevne meg så jævlig i morra, fy faen >:U

Lenke til kommentar

Man må vel nesten le av sånt...

Hm. Startet pc'en i dag og da fant den det for godt å gi meg en oppløsning på 1600x900. Faktisk ikke så verst, selv om den jo ikke er så stor som jeg vil ha den.

Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Shait, ingen av steam vennene mine er i ett spill! Det har jeg aldri opplevd før.

Man må vel nesten le av sånt...

Hm. Startet pc'en i dag og da fant den det for godt å gi meg en oppløsning på 1600x900. Faktisk ikke så verst, selv om den jo ikke er så stor som jeg vil ha den.

Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt.

Da begynner jeg å mase om att du spiller for lite TF2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...