Toroto92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Laland: Synes du jeg er en pøbel på forumet? Hmm.. Innlegg som dette sier meg at du er en pøbel. I mine øyne er du skyldig til det motsatte er bevisst. Var vel bare jeg som fant den tråden helt usmakelig da? -_- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Den tråden er en av de få med litt bakhistorie. drugiS, iharal3 og jeg spiller Gears på Xboxen når iharal plutselig spør meg "Laland, hvis jeg skriver en tråd om meg og sender til deg, vil du poste den med ditt navn uten å redigere?". Det ble etterfulgt av et sjarmerende "Æ kan itt lyg", så jeg kunne ikke si nei. Endret 19. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 It's like a conspiracy of xboxers :wacko: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 stil.rar Burde jeg kjøpe den? ^_^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Planlegger du å spise den selv eller tilby den til katten din? "Pussi." Pent navn det der. Endret 19. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Til katten, først og fremst. Men hvis boksen ikke lyger og den er like god som den ser ut.. Hvis den ser god ut kan jeg ikke holdes ansvarlig. Edit: Det er et finsk merke. Kan forklare denne ungpikens navn. Endret 19. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Fungerer sikkert fint den. Tror nok ikke pusekatten bryr seg så mye uansett EDIT: Faen så jeg skvatt når det bildet dukket opp! Endret 19. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tihi, er sikkert kos hun. Men nå gir jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Utsatte støvsuginga til i morgen tidlig. Skal få litt søvn i øynene nå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 FOR FUCKS SAKE, hva i HELVETE er det som får de drita idiotene til å tro at jeg er keen på å værra med ut og drikke i bar overkropp i regnet KVART OVER FIRE, når jeg ikke sov ett eneste sekund natta før. HVA I HELVETE er det de driver med?! Jeg bryr meg faen ikke om Bjørn har prøvd seg på en 25 år gammal emo-chick, eller hvem det er som gjemmer seg bak det treet. FUCK! Nå stinker det faenmeg øl av hendene mine også, siden jeg var så dum at jeg handshaka de idiotene. Jeg skal hevne meg så jævlig i morra, fy faen >:U Lenke til kommentar
Einride Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 God morgon, forumfolk! Eg er vekke frå forumet i halvannan veke og SO har fått nesten 100 sider med nye posts. Eg skammar meg over å seie at eg skippa ca. 90 av dei ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 God morgen. Han hørte det på nyhetene, da er det sant. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Man må vel nesten le av sånt... Hm. Startet pc'en i dag og da fant den det for godt å gi meg en oppløsning på 1600x900. Faktisk ikke så verst, selv om den jo ikke er så stor som jeg vil ha den. Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt. Endret 19. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Shait, ingen av steam vennene mine er i ett spill! Det har jeg aldri opplevd før. Man må vel nesten le av sånt... Hm. Startet pc'en i dag og da fant den det for godt å gi meg en oppløsning på 1600x900. Faktisk ikke så verst, selv om den jo ikke er så stor som jeg vil ha den. Og Shampoo, if you read this: Jeg skal installere WC 3 med Fryst Trone nå. Dritt lei det maset ditt. Da begynner jeg å mase om att du spiller for lite TF2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jaja, så får jeg begynne å spille det mer også da lolidude! Skal se om jeg ikke får fyrt det opp litt senere i dag Endret 19. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ok, men jeg tenkte jeg skulle begynne på Portal idag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det har du veldig godt av. Kos deg, det er ikke utenkelig at det er det beste spillet du vil spille på fuglene veit hvor lenge. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er så deilig når spillet krasjer akkurat når du har glemt å save på lenge. Løp 2 mila i Oblivion og nå må jeg løpe den igjen. Æsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå