Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Maskinen kan utnytte alt du propper inn i den, men det er ikke like sikkert operativsystemet kan det. Uansett er det minimalt med forskjell på 3 og 4GB med RAM. Jeg har 2GB og har ikke noe som helst behov for mer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er korrekt. Bytter du til 64 får du utnyttet alt det minnet maskinen har å by på. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har samme laptop som deg ja Genetics. Kjøpte den via mpx og der sto det: NB: Kun ca. 3070MB RAM vil være synlig i Windows da skjermkortet allokerer internminne for optimal ytelse. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Men da er det fine greier. Er veldig fornøyd med den uansett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Nå lurer jeg veldig mye på om jeg skal sette på klassikeren Road Trip. Noen innspill? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Samme her. Fungerer utmerket til det meste. Men det er en ting. Lager høytalerne dine noen ganger litt rare lyder Genetics? Spesielt på veldig høyt volum virker det noen ganger som høytalerne ikke helt klarer den høye lyse lyden. Edit: Klart du burde det Laland, hvis du ikke har sett den før. Hysterisk morsom film. ^_^ Endret 19. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Road Trip er som du sier, en klassiker, så det er nok ikke et dumt valg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen andre innspill? Midlertidig poll? "Skal Laland se Road Trip?" Ja Nei Tetra fra EON Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Samme her. Fungerer utmerket til det meste. Men det er en ting. Lager høytalerne dine noen ganger litt rare lyder Genetics? Spesielt på veldig høyt volum virker det noen ganger som høytalerne ikke helt klarer den høye lyse lyden. Edit: Klart du burde det Laland, hvis du ikke har sett den før. Hysterisk morsom film. ^_^ Ja! Hva i svarte er det for noe? Veldig irriterende er deg og. Men det går som regel over etter en stund. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Se Road Trip og STFU. Nå må jeg støvsuge ferdig huset... jaja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Aner ikke hva det kan være. Fant ikke noe galt når jeg gikk gjennom pc'n. Men jeg skal ikke klage, det skjer så sjelden, og med lyd ulikt noe annet jeg har hørt på en laptop, nesten bedre enn lydanlegget mitt så er jeg mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Blir ikke noe Road Trip idag, skal heller koke ihop en spotify liste av mine favoritt Green Day sanger<3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg må si det her og. Kan ikke poste det på Facebook og Twitter uten å si det her og. I fucking love this song. (generelt all musikken fra den filmen og) Med volum er den der så oppblåsbar elskov. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hør på det her dere! http://www.youtube.com/watch?v=-xJbnDKGQPk...feature=related MJ <3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Green Day - Queuwee, kremen av Green Day! Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Laland: Synes du jeg er en pøbel på forumet? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Etter 8 innlegg? Skal vel litt mer til regner jeg med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Denne må også høres. Og denne... ... Laland: Synes du jeg er en pøbel på forumet? Jeg kan vel si at førsteinntrykket mitt ikke er all verdens iallefall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Laland: Synes du jeg er en pøbel på forumet? Hmm.. Innlegg som dette sier meg at du er en pøbel. I mine øyne er du skyldig til det motsatte er bevisst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå