Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Setter en hundrings på at mange av dere som elsker Coca Cola ikke ville klart å kjenne den igjen hvis jeg tok en blindtest med alle mulige Cola-varianert på markedet!

 

Tullprat, folk sier alltid det. Men jeg klarer ikke smake likheten mellom Pepso, First Price Cola eller Coca Cola. Sistnevnte er uten tvil best.

 

Tror jeg ikke på før jeg ser det.

 

Det er tilogmed slik at Coca Cola smaker forskjellig rundt om i verden, likevel er det alltid den som er "best".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Setter en hundrings på at mange av dere som elsker Coca Cola ikke ville klart å kjenne den igjen hvis jeg tok en blindtest med alle mulige Cola-varianert på markedet!

 

Finnes forresten ingen bedre by enn Tromsø for Pizzaelskere. Yonas sin Taco-pizza er selveste kongen av pizza. Er dere i Tromsø så er det viktigere å få en smak av den enn å besøke Ishavskatedralen, fjellheisen, polaria og alle de andre turistattraksjonene!

På det første kan jeg ikke være mer uenig. Coca-Cola smaker 1000 ganger bedre en alle de andre "liksombrusene". Smaker du ikke forskjel på ekte Cola og billig søppel skapt for å nå ut til kunder fylt av frykt for ting som inneholder sukker, fett eller hva det nå skal være. Det værste overtramp mot Cola som drikk må være Vanilla-Coke, ekklere ting skal du lete lenge etter, også er det Cola Zero, den heter Zero for en grunn, det finnes ikke smak i det hele tatt, hvis du ikke regner sort vann fylt av jern som en smak. Ikke er den spesiellt mye sunnere heller med tanke på diabetes. Det er like fult mulig å utvikle diabetes om du drikker "lett"brus, grunnet alle de kunstige stoffene som lurer kroppen din. Nei, Cola skal være av den ekte sorten og da helst i boks eller på flaske.

 

Men på det andre punktet er jeg så enig som det er mulig å være. Du skal lete lenge for å finne en pizza som er bedre enn Yonas Taco-pizza (ser bort fra hjemmelagd pizza). Alle som befinner seg i Tromsø må prøve den. :)

Lenke til kommentar

Cola(coca cola ja) er på mange måter som red bull, en drikke som er hypa noe sykt! 70% er placebo og 20% er enda mer innbilding. 10% er igjen det kan e være snill og si at er produktet. Mange drikker cola (ja coca cola)og tviholder på at det er godt på grunn av at det er drikken som faktisk er god, og ikke på grunn av en sterk varebygging fra cola (coca cola ja-.-) sin side. 100% av det er bs!

Lenke til kommentar

@ Drizzt: Nettopp.

 

Nei, "Light"-brus er ikke bra for kroppen, men man legger heller ikke på seg, og det går ikke nevneverdig ut over blodsukkeret. Det er ikke uten grunn av Pepsi Max er grusomt populær blandt f.eks. idrettsutøvere. (Har faktisk stått i kø bak Sigurd Rushfeldt på Ica å sett han kjøpe masse flasker med Pepsi Max :D )

 

På lengre sikt går nok stoffene i "light"-brus like mye utover kroppen som vanlig brus. Leste et sted at man faktisk allerede nå har begynt å finne spor av stoffene fra "light"-brus i havet o_0

Endret av djing0
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det kunstige søtningsstoffet som er i så og si alle sukkerfrie produkter idag, aspartam, er ikke så altfor langt ifra nervegass som de brukte under WW2.

Lenke til kommentar

Coca-Cola er Cola. Sant nok det er mange andre bruser og drikker som er minst like god som Coca-Cola. Men det er ikke en eneste etterligning som er bedre en ekte Cola, ikke engang i nærheten, den beste hittil er Colabokser fra Sverige. Gi meg en som smaker bedre og jeg skal omvende meg på øyeblikket. Men for å advare på forhånd, å diskutere smak med meg er like umulig som utfallet av møtet mellom en ustoppelig kraft og en ugjenomtrengelig mur. Enten liker jeg noe eller ikke. Sånn er det bare. :)

 

Edit: Atsjonas har helt rett. Jeg kjenner en som nesten mistet mange basic hjernefunksjoner grunnet for mye aspartam.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Oh yeah! Jeg har fått tilbud om penis enlagrement pills! Og et tilbud om å få et flott strand hår! (som om det vil synes på mitt 4 mm lange hår :)

Og masse kredit kort :) Hohhoho denne sommeren blir fantastisk!

 

pizza vera heter den ja! Uten tvil den beste kebab pizzaen!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Coca-Cola er Cola. Sant nok det er mange andre bruser og drikker som er minst like god som Coca-Cola. Men det er ikke en eneste etterligning som er bedre en ekte Cola, ikke engang i nærheten, den beste hittil er Colabokser fra Sverige. Gi meg en som smaker bedre og jeg skal omvende meg på øyeblikket. Men for å advare på forhånd, å diskutere smak med meg er like umulig som utfallet av møtet mellom en ustoppelig kraft og en ugjenomtrengelig mur. Enten liker jeg noe eller ikke. Sånn er det bare. :)

 

Edit: Atsjonas har helt rett. Jeg kjenner en som nesten mistet mange basic hjernefunksjoner grunnet for mye aspartam.

 

Da skjønner jeg hva du mener, og har full respekt for det :) Det du syns smaker best, smaker jo best uansett hva vi mener, obviously. Det jeg derimot irriterer meg over er Coca Cola fanatikere som nekter å drikke noen annen type cola, og som får spasmer hvis de må drikke Pepsi. Jeg elsker Fanta, og kjøper kun den hvis jeg kan velge, men får jeg en Solo eller en annen type Appelsinbrus, så drikker jeg det uten noen problemer, selv om det ikke smaker like godt. Smakte derimot en appelsinbrus i utlandet som var helt fantastisk god, og innrømmer lett at den var bedre enn Fanta. Så hadde den funnes i Norge hadde jeg lett valgt den over Fanta :)

 

@ Nøtte: Kan ikke du prøve de pillene :p? Enten får du større penis, eller så er du så heldig at kanskje pungen skrumper inn! Var vel FHM som faktisk prøvde slike ting i praksis. Han som testet endte opp med flere forskjellige typer helseproblemer og trøbbel med å få stå...

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Føles som en evighet siden gjør det ikke Lakus? :) Gode minner.

 

@djing0: Takk. Gjensidig respekt er en grunnleggende del av et hvert velfungerende samfunn. Jeg skal være den første til å innrømme at min smak kanskje er litt sær og at jeg er litt kresen. Men som jeg pleier å svare, jeg er for søt og blid til å stappe i meg sure og bitre ting (som ikke er det jeg akkurat liker best) ;) .

 

Edit: @Nøtte: Men hvis du går og sikler på det vil det jo bli ødelagt. :o :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Da skal jeg gjøre noe som få 21 åringer gjør når dem bor hjemmefra. Jeg skal ryste den Norske kulturen med å si at Grandiosa er noe av det mest oppskrytte som finnes! Det er noe smakløst Crap som selger fordi det mot all forutsettning slo ann i norge da det ble lansert bare fordi det var nytt og spennende.

Signed.

 

Og bare for å ryste enda flere: Coca Cola er oppskrytt! First Price sin er f.eks. minst like god.

My eyes, there bleeding!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...