Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nei, hjemmelagd pizza er best.

Hjemmelagd pizza lagt på et italiensk kjøkken av en koselig, 50 år gammal stereotypisk jødedame er best.

 

Og bare for å ryste enda flere: Coca Cola er oppskrytt! First Price sin er f.eks. minst like god.

oh%20no%20you%20le%20didnt.jpg

 

Nøtte; hva er dine helt andre grunner til å ikke drikke Coca Cola? Coca Cola er meningen med livet, ved siden av reproduksjon og dataspill.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Setter en hundrings på at mange av dere som elsker Coca Cola ikke ville klart å kjenne den igjen hvis jeg tok en blindtest med alle mulige Cola-varianert på markedet!

 

Finnes forresten ingen bedre by enn Tromsø for Pizzaelskere. Yonas sin Taco-pizza er selveste kongen av pizza. Er dere i Tromsø så er det viktigere å få en smak av den enn å besøke Ishavskatedralen, fjellheisen, polaria og alle de andre turistattraksjonene!

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Vel here it goes.

Jeg var en stor cola drikker for 3 års tid siden. Jeg drakk 1-3liter cola om dagen. JEg ble sur og forbannet hver gang jeg ikke hadde cola i umiddelbar nærhet. Jeg hatet alle som ikke likte cola.

En dag så fant jeg ut at dette kunne ikke fortsette. Så jeg sluttet på dagen og har ikke angret siden...

Lenke til kommentar
1-3 liter cola om dagen er ganske mye ja. Drikker vel vanligvis sånn 0,5-1,5 liter cola i uka. Er det ikke sånn at for mye cola fucker opp beinbygningen din elns? Mente å huske å ha lest det for ei stund sia :3

Helt ærlig så fucker den opp livet ditt...

Lenke til kommentar
F.E.A.R. er ikke spennende, fordi det er alt for basert på action. Mye ammo og høyt nivå på skytinga fjerner all frykt og gjør at historien føles mer påklistret enn noe annet.

 

Men jeg syns ikke F.E.A.R. er ne dårlig spill alikevel, det er bare ikke skrekk.

 

Og dette kommer fra en som syns Ravenholme i HL2 er urin i buksa-fremkallende.

 

 

Er det snakk om 1 eller 2 nå? Eneren er noe av det skumleste jeg noensinne har spilt, grafikken, lyden og den asiaskrekkifiserte stemningen gjorde det til et fantastisk skrekkspill. På edn første timen played i fear 1 har du jo såvidt avfyrt våpenet, dette går seg til etterhvert men føler fortsatt at skrekkelementene satt.

 

F.E.A.R. 1. Jeg bruker aldri tall når det gjelder det første spillet i en serie, så fremt det ikke er et tall i tittelen :)

Såvidt avfyrt våpenet? Når man ser borti i fra cutscenes så er det jo rein plankekjøring hva fps angår, og det er jo bare å holde ctrl inne så blir det jo ikke interessant en gang. Den asiaskrekkifiserte (bra ord!) stemningen føles mest av alt påtatt fordi den er så av og på. "Nå skal vi skremme deg med noe vi lærte i Asia. Nå skal vi ikke det. Men.. Nå! skal vi skremme deg med det igjen". Og det blir ikke skremmende, det blir forutsigbart.

Det blir som å si at Left 4 Dead er skummelt også (nå prøver det riktinok ikke å være skummelt) men mørke rom og dyster stemning faller igjennom så fort man har flust av ammo, våpen og i F.E.A.R. sitt tilfelle muligheten til å skru ned tiden. Action og skrekk i spill får ikke gått hånd i hånd.

 

Jeg synes det var ekkelt jeg, med alle de voicemailene man kan høre hvordan ting har foregått og den dystre stemninga. Etterhvert blir det emr og mer action, men det skremte vettet av meg de første timene. Quote deg: "Nå skal vi skremme deg med noe vi lærte i Asia. Nå skal vi ikke det. Men.. Nå! skal vi skremme deg med det igjen". Og det blir ikke skremmende, det blir forutsigbart."

 

Jeg synes dette var uforutsigbart siden skurringen over radio og de gangene Alma faktisk viste seg var umulig å gjette. Det at hun løp rundt hjørner og at man noen ganger bare så en skygge eller en kroppsdel gjorde det verre:)

Lenke til kommentar
Det værste av alt man oppdager det ikke før det er way to late...

Skjønte ikke du at du drakk litt vel mye cola når du helte ned 3 liter på en enkelt dag? o.O

Nei... Når man er i lag med venner å ser på film og gamer så kunne det hende at vi helte ned 6 liter hver... Vel ting blir etterhvert en vane og da merker man ikke sånn detaljer.

Lenke til kommentar

Det finnes bare en Coca Cola, og den er verdt de kronene jeg betaler ekstra. Cola er veldig skadelig for nesten alt. Legger du en tann i Cola vil den etter en stund være oppspist av syre, og det er ikke akkurat noen slankedrikk. Når det er gamekveld her i gården har jeg bytta til mineralvann(kullsyreholdig smaksatt vann), mye sunnere og faktisk ikke så værst på smak heller.

 

Men: jeg koser meg med en Coca Cola iblant altså.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Jeg drikker for det meste (95%) lettbrus. Pepsi Max, Cola Zero, Tab, Cola Light.

 

Cola Zero og Pepsi Max har den mest "ekte" smaken, mens Cola Light smaker litt tamt. Tab X-Tra kommer midt i mellom. Jeg drikker lettbrus på grunn av det er sunnere. Mineralvann har aldri slått helt ann hos meg.

Lenke til kommentar
F.E.A.R. er ikke spennende, fordi det er alt for basert på action. Mye ammo og høyt nivå på skytinga fjerner all frykt og gjør at historien føles mer påklistret enn noe annet.

 

Men jeg syns ikke F.E.A.R. er ne dårlig spill alikevel, det er bare ikke skrekk.

 

Og dette kommer fra en som syns Ravenholme i HL2 er urin i buksa-fremkallende.

 

 

Er det snakk om 1 eller 2 nå? Eneren er noe av det skumleste jeg noensinne har spilt, grafikken, lyden og den asiaskrekkifiserte stemningen gjorde det til et fantastisk skrekkspill. På edn første timen played i fear 1 har du jo såvidt avfyrt våpenet, dette går seg til etterhvert men føler fortsatt at skrekkelementene satt.

 

F.E.A.R. 1. Jeg bruker aldri tall når det gjelder det første spillet i en serie, så fremt det ikke er et tall i tittelen :)

Såvidt avfyrt våpenet? Når man ser borti i fra cutscenes så er det jo rein plankekjøring hva fps angår, og det er jo bare å holde ctrl inne så blir det jo ikke interessant en gang. Den asiaskrekkifiserte (bra ord!) stemningen føles mest av alt påtatt fordi den er så av og på. "Nå skal vi skremme deg med noe vi lærte i Asia. Nå skal vi ikke det. Men.. Nå! skal vi skremme deg med det igjen". Og det blir ikke skremmende, det blir forutsigbart.

Det blir som å si at Left 4 Dead er skummelt også (nå prøver det riktinok ikke å være skummelt) men mørke rom og dyster stemning faller igjennom så fort man har flust av ammo, våpen og i F.E.A.R. sitt tilfelle muligheten til å skru ned tiden. Action og skrekk i spill får ikke gått hånd i hånd.

 

Jeg synes det var ekkelt jeg, med alle de voicemailene man kan høre hvordan ting har foregått og den dystre stemninga. Etterhvert blir det emr og mer action, men det skremte vettet av meg de første timene. Quote deg: "Nå skal vi skremme deg med noe vi lærte i Asia. Nå skal vi ikke det. Men.. Nå! skal vi skremme deg med det igjen". Og det blir ikke skremmende, det blir forutsigbart."

 

Jeg synes dette var uforutsigbart siden skurringen over radio og de gangene Alma faktisk viste seg var umulig å gjette. Det at hun løp rundt hjørner og at man noen ganger bare så en skygge eller en kroppsdel gjorde det verre:)

 

 

Stemningen var kanskje dyster, men hele spillet oste for mye testosteron til å bli skummelt. Tøffe militærgutter funker ikke til å formidle skrekk fordi tøffe gutter i spill ikke blir redde.

Når du får våpen som spikrer fienden fast i veggen blir det ikke skummelt, det blir spennende å se hvordan nestemann blir hengende fast.

Jeg sammenligner litt med Silent Hill 2, noe som for meg er det absolutte skrekkspill. Hovedpersonen har ingen ting å stille opp med, ditt hovedvåpen er en planke med noen ruste spikre, ditt synsfelt er den lille lommelykta du har i jakkelommen som taper for tåka og du vet du er ute og sykle når radioen din begynner å skurre (noe som jo bør høres kjent ut).

Skremmende elemtenter som åpenbart er der for å skremme funker ikke - jeg skvetter kanskje, men så lenge jeg aldri blir redd hjelper det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...