Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I liek Being Human.

Snakker du om TV-serien til BBC 3 nå? Isåfall må jeg bare få lov til å samstemme. Being Human er en utrolig god serie.

Så akkurat episode nr 5 før jeg la meg. Kan ikke vente til å se neste.

Episode 6 er indeed spennende. Litt trist at det ikke har kommet mer enn seks episoder enda. Aner ikke om og når det kommer flere. Men jeg regner med at de skal fortsette serien.

Lenke til kommentar

F.E.A.R. er ikke spennende, fordi det er alt for basert på action. Mye ammo og høyt nivå på skytinga fjerner all frykt og gjør at historien føles mer påklistret enn noe annet.

 

Men jeg syns ikke F.E.A.R. er ne dårlig spill alikevel, det er bare ikke skrekk.

 

Og dette kommer fra en som syns Ravenholme i HL2 er urin i buksa-fremkallende.

Lenke til kommentar
F.E.A.R. er ikke spennende, fordi det er alt for basert på action. Mye ammo og høyt nivå på skytinga fjerner all frykt og gjør at historien føles mer påklistret enn noe annet.

 

Men jeg syns ikke F.E.A.R. er ne dårlig spill alikevel, det er bare ikke skrekk.

 

Og dette kommer fra en som syns Ravenholme i HL2 er urin i buksa-fremkallende.

Ravenholm er dritskummelt da! Headcrabs (spesielt Poison) er noe av det jævligste jeg vet om i spill =(

Lenke til kommentar
F.E.A.R. er ikke spennende, fordi det er alt for basert på action. Mye ammo og høyt nivå på skytinga fjerner all frykt og gjør at historien føles mer påklistret enn noe annet.

 

Men jeg syns ikke F.E.A.R. er ne dårlig spill alikevel, det er bare ikke skrekk.

 

Og dette kommer fra en som syns Ravenholme i HL2 er urin i buksa-fremkallende.

 

 

Er det snakk om 1 eller 2 nå? Eneren er noe av det skumleste jeg noensinne har spilt, grafikken, lyden og den asiaskrekkifiserte stemningen gjorde det til et fantastisk skrekkspill. På edn første timen played i fear 1 har du jo såvidt avfyrt våpenet, dette går seg til etterhvert men føler fortsatt at skrekkelementene satt.

Lenke til kommentar
Jeg lager pizza til min kjære. ^_^

Føler meg som en flink liten husmor (sånn sett bort i fra at det er han som lager kaffe og skyller opp tingene jeg bruker til å lage pizza og putter det i maskinen. Men hey! Man skal slite litt for føden, sant?).

 

Det har du helt rett i B)

Lenke til kommentar

Whu. Lakus er sliten. Hadde en liten grillfest her i går med noen kompiser, øl og Absinth. For å si det sånn så gikk det unna i topplokkene etterhvert. En shot. To shots. Tre shots. Vent... Vent... PANG! Der satt det, og når man ble vant til det tok man noen shots til. Masse mat, masse rot og en hel haug fulle idioter. Når vi så omsider skulle få kvinnebesøk senere på kvelden kicket selvfølgelig spriten inn for alvor (kanskje det var vitamin-sigaretten også..) og etter en klem eller to sa det pang i Lakus sitt hode nok en gang og jeg ble max tulling ^^ Aldri følt meg så hjelpesløs mens jeg er helt bevisst og fremdeles kan bevege meg i hele mitt liv. Alt surret rundt i noen par-tusen km/t.

 

I dag våkner jeg med øl-søl, grillmat og to kompiser som spiser restemat med det jeg vil kalle tidenes morratryner. Har nå fått ryddet opp alt sammen og det gjenstår kun å vaske gulvene og støvsuge dem. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det fort (Type superdupermegafort)?

 

... men nå er det pizza, brus, godetri og Benjamin Button på Blu-Ray. Aaaah.

Lenke til kommentar
Whu. Lakus er sliten. Hadde en liten grillfest her i går med noen kompiser, øl og Absinth. For å si det sånn så gikk det unna i topplokkene etterhvert. En shot. To shots. Tre shots. Vent... Vent... PANG! Der satt det, og når man ble vant til det tok man noen shots til. Masse mat, masse rot og en hel haug fulle idioter. Når vi så omsider skulle få kvinnebesøk senere på kvelden kicket selvfølgelig spriten inn for alvor (kanskje det var vitamin-sigaretten også..) og etter en klem eller to sa det pang i Lakus sitt hode nok en gang og jeg ble max tulling ^^ Aldri følt meg så hjelpesløs mens jeg er helt bevisst og fremdeles kan bevege meg i hele mitt liv. Alt surret rundt i noen par-tusen km/t.

 

I dag våkner jeg med øl-søl, grillmat og to kompiser som spiser restemat med det jeg vil kalle tidenes morratryner. Har nå fått ryddet opp alt sammen og det gjenstår kun å vaske gulvene og støvsuge dem. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det fort (Type superdupermegafort)?

 

... men nå er det pizza, brus, godetri og Benjamin Button på Blu-Ray. Aaaah.

 

Dette er grunnen til at kameraten og jeg droppa hele selskapet og sitter å skal game hele kvelden.

 

 

Tips for glatte gulv: Ta ent håndkle, fukt det i såpevann(dryss såpevann over) og brett det i en 15 cm pølse, pass på å bytte sider på håndkle etterhvert. Du går da med håndkledets fulle bredde over gulvet(ikke løft opp før fullført rad) Etterpå går du over med et tørt rent håndkle.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
I liek Being Human.

Snakker du om TV-serien til BBC 3 nå? Isåfall må jeg bare få lov til å samstemme. Being Human er en utrolig god serie.

Så akkurat episode nr 5 før jeg la meg. Kan ikke vente til å se neste.

Episode 6 er indeed spennende. Litt trist at det ikke har kommet mer enn seks episoder enda. Aner ikke om og når det kommer flere. Men jeg regner med at de skal fortsette serien.

Ah.. Ikke mer enn det? Trist, virkelig wn brilliant serie!

 

BBC lager jo helt enormt gode serier :)

 

Hva handler denne om?

Det handler om en vampyr, varulf og et spøkelse som skal leve så mye som mulig som mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...