AltF4 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kan jeg låne innboksen til noen? Min er full.. Kan få låne min, siden jeg for øyeblikket bidrar til å fylle din Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 God kveld god kveld. Skal finne noe mat å spise, men har dere noe tips, det jeg vet jeg har er løvbiff, pomfri, kjøttdeig, pasta og diverse greier jeg ikke kan navnet på. Også har jeg fisk da, men det tenker jeg at jeg venter med til i morgen. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Løvbiff og pomfrites med salat/grønnsaker og bernaisesaus eller peppersaus hvis du har Også må du såklart krydre løvbiffen godt. Konge Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kanskje det ja, venter til litt seinere i kveld da ettersom jeg ikke er helt sulten enda. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Biff, pommes frites og Barnaisesaus er win! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hit 'em with a little ghetto gospel Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 http://tinyurl.com/foxsuck DREP MEG! Fox må dø! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 De kan da ikke bytte ut alle stemmeskuespillerne! Det er jo de som gjør serien til det den er! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 De kan da ikke bytte ut alle stemmeskuespillerne! Det er jo de som gjør serien til det den er! Å, jo! De kan! Det er derfor Fox er hjernedøde republikanske bastarder. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dette stod i artistprofilen til Paperboys i Spotify: The Paperboys The Paperboys are a Canadian folk music band, who blend Celtic folk with Mexican, Eastern European, African, zydeco and country influences. ~ Wikipedia Jasså ja.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kan jeg låne innboksen til noen? Min er full.. Du kan låne min om jeg får lov til å bli moderator. Det gir meg jo større innboks, ikke sant? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei. Maks 500 meldinger for alle medlemmer på forumet per idag. Eller, jeg vet ikke med administratorer.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jaja, sier ikke nei takk til moderatorstatus uansett. Merk: Ikke pga. makt eller noe, har virkelig lyst til å hjelpe forumet. Endret 17. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ja da har jeg spist middag. Den bestod av to brødskiver og nå sitter jeg å gomler på sognemorr. MAMMA! KOM HJEM! Endret 17. juli 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) JÆ*** HEL***** KARTLESER! KAN JO IKKE GJØRE NOENTING RIKTIG FOR FA**! Jeg sitter stille og fredelig og spiller ColinMcrae: DiRT, og holder på med en nesten helt perfekt runde med 3-4 svinger før mål. Jeg hører som oftest på kartleseren da det er lettere enn å se på "kartet" oppe på skjermen. Uansett, jeg kjører bånn gass på en langslette og kartleseren sier ikke en dritt, det siste han sa var; "Left six, very long", som betyr at det er en veldig lang og slakk sving. Og plutselig, ut av intet, kommer det et stooort hopp med en nummer 3 sving (nesten 90 grader) etterpå. 2 sekunder etter at bilen hadde lettet hører jeg kartleseren si "Jump, long three". TO JÆ*** SEKUNDER ETTER AT BILEN LETTET FRA HOPPET! KUNNE DU IKKE HA SAGT IFRA FØR HOPPET, SLIK AT JEG KUNNE HA BREMSET!? JÆ*** FIT******!! Edit: Tonet ned inlegget litt. Kom litt brått.. Edit2: Hmm.. Overdrev vel litt også.. Endret 17. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Idag har jeg vært i Bergen sentrum med TSP, som for anledningen ferierer i nevnte by. Trivelig fyr igrunn. Noen andre som har gjort noe spennende? Edit: For ikke å snakke om at jeg har fått besøk av et pinsvin (eller piggsvin det heter?) i hagen. Supersøt liten krabat full av pigger som krabbet mellom noen busker i det jeg kom for nærme. ^^ Endret 17. juli 2009 av Snorre Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nytt tilfelle av den retarden av en kartleser jeg har.... Vi står på startstreken og det er 5 sekunder til løpet starter. Kartleseren pleier å kommentere banen eller bare kommentere helt random før løpene, og denne gangen sa han; "Smooth and steady, I'm mister smooth and you are mister steady" (høres helt retard ut i seg selv også..) Og så begynner løpet og han begynner med kartlesingen, selv om han ikke er ferdig med kommentaren sin.. "Sixty, rigLet's go!" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 God natt folkens! Legger med tidlig da jeg skal reise til huset vårt i Danmark i morgen, en tur som tar rundt 7 timers kjøring, så greit med litt søvn. Har dessverre ikke nett der, og det spørs hvor ofte jeg gidder å sykle til bibiloteket for å spamme i denne tråden, så sees om tre uker tror jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololo lolololoolololololoooooool Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 @^: Uan-"Z", det er på tide med seng. Natta, Gamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå