Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld god kveld. Skal finne noe mat å spise, men har dere noe tips, det jeg vet jeg har er løvbiff, pomfri, kjøttdeig, pasta og diverse greier jeg ikke kan navnet på. Også har jeg fisk da, men det tenker jeg at jeg venter med til i morgen.

Lenke til kommentar

JÆ*** HEL***** KARTLESER! KAN JO IKKE GJØRE NOENTING RIKTIG FOR FA**!

Jeg sitter stille og fredelig og spiller ColinMcrae: DiRT, og holder på med en nesten helt perfekt runde med 3-4 svinger før mål. Jeg hører som oftest på kartleseren da det er lettere enn å se på "kartet" oppe på skjermen. Uansett, jeg kjører bånn gass på en langslette og kartleseren sier ikke en dritt, det siste han sa var; "Left six, very long", som betyr at det er en veldig lang og slakk sving. Og plutselig, ut av intet, kommer det et stooort hopp med en nummer 3 sving (nesten 90 grader) etterpå. 2 sekunder etter at bilen hadde lettet hører jeg kartleseren si "Jump, long three". TO JÆ*** SEKUNDER ETTER AT BILEN LETTET FRA HOPPET! KUNNE DU IKKE HA SAGT IFRA FØR HOPPET, SLIK AT JEG KUNNE HA BREMSET!? JÆ*** FIT******!!

Edit: Tonet ned inlegget litt. Kom litt brått..

Edit2: Hmm.. Overdrev vel litt også.. :innocent:

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Idag har jeg vært i Bergen sentrum med TSP, som for anledningen ferierer i nevnte by. Trivelig fyr igrunn. Noen andre som har gjort noe spennende?

Edit: For ikke å snakke om at jeg har fått besøk av et pinsvin (eller piggsvin det heter?) i hagen. Supersøt liten krabat full av pigger som krabbet mellom noen busker i det jeg kom for nærme. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Nytt tilfelle av den retarden av en kartleser jeg har....

Vi står på startstreken og det er 5 sekunder til løpet starter. Kartleseren pleier å kommentere banen eller bare kommentere helt random før løpene, og denne gangen sa han; "Smooth and steady, I'm mister smooth and you are mister steady" (høres helt retard ut i seg selv også..) Og så begynner løpet og han begynner med kartlesingen, selv om han ikke er ferdig med kommentaren sin.. "Sixty, rigLet's go!"

Lenke til kommentar

God natt folkens! Legger med tidlig da jeg skal reise til huset vårt i Danmark i morgen, en tur som tar rundt 7 timers kjøring, så greit med litt søvn. Har dessverre ikke nett der, og det spørs hvor ofte jeg gidder å sykle til bibiloteket for å spamme i denne tråden, så sees om tre uker tror jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...