Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvorfor spiste du ikke mens du gikk? Jeg hadde ikke giddi å gå med en baguette i en halvtime uten å spise..

Drit i hvorfor lolidude ikke er smart nok til å eta på veien eller bare blåse av den verste møkka og konsentrer deg om hvorfor jeg ikke får full oppløsning nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor spiste du ikke mens du gikk? Jeg hadde ikke giddi å gå med en baguette i en halvtime uten å spise..

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Drit i hvorfor lolidude ikke er smart nok til å eta på veien eller bare blåse av den verste møkka og konsentrer deg om hvorfor jeg ikke får full oppløsning nå :p

Hvordan skal jeg blåse av møkka når alt fra baguetten har fallt ned i mellom trappetrinnene ned på baken?

Lenke til kommentar

Baguetten var en ekstra sterk tacosub, desuten så har den falt ned under trappa som jeg sa. Søstern min pleier å mate hunden, så jeg var ikke sikker på om hun hadde gjort det i dag siden hun dro til en vennine for en stund siden. Hun tok telefonen nå, å hunden hadde ikke fått mat sa hun. Damn. Den skal egentlig få middag i fem tiden... :o

Lenke til kommentar

Men så er du mye kulere enn oss Laland, så det gjelder ikke.

btw. Noen som har spist nå noen av disse nå stengte "restaurantene"

Skjul
• Orkidé Kafe

Chr. Kroghs gate 32

Dårlig hygiene. Gnagere har fri adgang til lokalet.

• Azadi Ungdomsklubb

Osterhausgata 9

5000 smuglersigaretter, smuglerkjøtt.

• Sahan Restaurant og Cafe Caynte

Hausmanns gate 6

Funn av smuglerkjøtt.

Grove brudd på hygienebestemmelsen og mangler ved brannvarslingsanlegget.

• Farahzad Restaurant

Møllergata 38

Smuglerkjøtt og kjøtt uten emballasje. Har fått lov til å åpne igjen.

• Malbandi Branjati Klubb

Herslebsgate 4

Virksomheten stengt på grunn av fare for produksjon og omsetning av helseskadelige næringsmidler. Mangelfullt renhold, orden og vedlikehold. Dårlig driftshygiene. Rotter i kjeller der det oppbevares mat. Fikk karantene i tre måneder.

• Kurdistan Kulturforening/Club Diam

Torgata 32

Funn av amfetamin. Funn av 47 000 sigaretter ved kontrollene. Grove brudd på hygienebestemmelsene. Grove brudd på brannforskriftene. Oppbevaring av gassflasker i lokalene.

• Kurdisk Ungdomsklubb

Grønlandsleiret 5

Grove brudd på hygienebestemmelsene. Lokalet infisert av kakerlakker. Smuglerkjøtt og -sigaretter.

• L'Oasis Mazze

Trondheimsveien 14A

Pålegg om utbedring av brannvarslingsanlegg. Dårlig mathygiene. Har fått lov til å åpne igjen.

• Metin Senter

Storgata 24

Funn av tjuvgods. 6 pågrepet med narkotika - 50 gram hasj gjemt i lokalet. Et åpenbart mellomledd tatt med 500 et halvt kilo hasj. Matlager i kjeller med åpen kloakk og gnagere. Generell hygiene på kjøkkenet meget dårlig. Fikk tre måneders karantene.

• Zargos Senter

Storgata 27

Smuglerkjøtt og -sigaretter. Ikke brannvarslingsanlegg. Lokalene er ikke godkjent.

• Malbandi Chwar Chira

Calmeyers gate 11

Uhygienisk håndtering av mat og omsetning av helsefarlige næringsmidler. Observert rotte på matlageret i kjelleren. Kjøtt oppbevart i skitten leilighet, i skitten og ødelagt fryseboks.

• Global Treffklubb

Calmeyers gate 9

Levende rotter på matlageret i kjelleren. Mat er hjemmelaget og oppbevart i romtemperatur i 29 varmegrader. Stor helsefare. Har fått lov til å åpne igjen.

• Curry og Carma

Markveien 50

Funn av smuglerkjøtt og -sigaretter. Kjøttet ble tinet i oppvaskvannet. Gnagere i restauranten. Fare for matforgiftning.

• Marhaba Montebello Cafè

Trondheimsveien 16 a

Smuglerkjøtt og sigaretter. Alt, til og med leskedrikk, som selges over disk fremsto som smuglervarer. Fare for produksjon og omsetning av helseskadelige næringsmidler. Har fått lov til å åpne igjen.

Lenke til kommentar
Send bikkja under trappa, så skal den bli mer enn fornøyd skal du se. :)

ARGH! Hvor lang tid skal dere bruke på å forstå att trappa har sprekker i seg, men man kan ikke gå under den uten å rive den ned!?

Lolidudes verste mareritt: Bo alene i en måned? :whistle:

Det er morro det. Helt til jeg sulter ihjel.

Jeg quoter meg selv:

"Baguetten var en ekstra sterk tacosub"

Lenke til kommentar

ARGH! Hvor lang tid skal dere bruke på å forstå att trappa har sprekker i seg, men man kan ikke gå under den uten å rive den ned!?

Riv den ned. Du er sulten nok.

"Baguetten var en ekstra sterk tacosub"

Du blir en legende på Youtube hvis du gjør det riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...