Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ett mat problem. Mamma og Pappa kommer ikke hjem før i morgen, å jeg må kjøpe mat. Spiste fra McDonalds i går men nå aner jeg ikke hva jeg skal spise. Har ikke lyst på kebab, å jeg kan ikke lage mat :p

 

Edit: Har hundre spenn

 

Edit2: Fuck, det er middagstid snart å jeg har akkuratt stått opp!

Klart du kan lage mat. Er ikke slik at du absolutt mååå lage et gourmet måltid, heller. Er ikke så fryktelig vanskelig å koke litt pasta og steke kjøttdeig ved siden av. Handler om å få ræva i gir. Jeg har det samme problemet.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Jaja, i dag har sommerferien min begynt og det er med en eim av støvel i ræva og håndbak i trynet.

 

Har nå søkt på 8 jobber og har ikke hørt noe fra utlyserne - vi snakker skole og sfo her, som skal begynne om et par uker så sant de i det hele tatt har hatt stengt i sommer. Forbanna jævler.

 

Anyways, sjefen tok et avbrudd i ferien sin og kom til jobben for å ta farvel med meg i dag - ga meg en laaaang liste med vikartimer jeg kan få hvis jeg vil ha om jeg ikke får meg noe annet, en lang god klem og så begynte hun å gråte.

Det er jo kanskje det beste komplimentet jeg har fått på en god stund.

Lenke til kommentar

Yey, da begynner min nye HTPC/allround-pc å ta form! Bare en del småting som mangler, så er jeg fornøyd med oppsettet mitt. Blir garantert bestilt i løpet av de neste par månedene.

 

Etter å ha vært et helt år uten en stasjonær, velfungerende PC skal det bli utrolig digg å slippe den bærbare dritten :p Blir også herlig å endelig kunne ta i bruk Windows 7!

 

Link

Endret av djing0
Lenke til kommentar

Snorre: Ja, er det som er planen. Skal ha den tilkoblet 42" min, samtidig som jeg også blir å strekke kabel til 24" som jeg skal ha på skrivebordet. Til arbeidsoppgaver regner jeg med det er litt mer praktisk å bruke PC-skjermen, og dama godtar neppe at jeg opptar TVen hele dagen bare for å surfe o.l :whistle:

 

Lakus: Dels fordi jeg tenker litt langsikt, men hovedsaklig fordi jeg har lyst til å drive de fleste nyere spill, med brukbar FPS.

 

Er veeeeldig usikker på om jeg skal slenge med en Blu-Ray avspiller. Blir en tusenlapp ekstra, som jeg heller kunne puttet i "PS3-potten" min..

Lenke til kommentar

Installer en ny skjermkortdriver, du.

 

Nå har jeg vært på jobb siden halv ett; våknet tolv av alarmen til telefonen akkompagnert av meldingen "Hei, varene kommer tolv ikke fire:-)". Jeg trodde jeg hadde fire timer på meg, men hadde mer.. minus et kvarter. FFFFUUUUU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...