Vaenas Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 God dag folkens? stickmans på gang? Må bare haste avgårde til butikken så jeg har middag til kvelds, også er det på jobb. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Lakus: Du er min nye helt. At jeg ikke tenkte på det Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Mange flotte bilder, Eplefe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jeg har ett mat problem. Mamma og Pappa kommer ikke hjem før i morgen, å jeg må kjøpe mat. Spiste fra McDonalds i går men nå aner jeg ikke hva jeg skal spise. Har ikke lyst på kebab, å jeg kan ikke lage mat Edit: Har hundre spenn Edit2: Fuck, det er middagstid snart å jeg har akkuratt stått opp! Endret 17. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kjøp noe frossen ferdigmat (pasta med kylling, kjøttboller med pastagreier og litt grønnsaker eller lignende) og varm det hele i mikrobølgeovnen eller stekepannen. Fungerer fett og er hakket sunnere enn Macern og kebabsjappen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jeg har ett mat problem. Mamma og Pappa kommer ikke hjem før i morgen, å jeg må kjøpe mat. Spiste fra McDonalds i går men nå aner jeg ikke hva jeg skal spise. Har ikke lyst på kebab, å jeg kan ikke lage mat Edit: Har hundre spenn Edit2: Fuck, det er middagstid snart å jeg har akkuratt stått opp! Klart du kan lage mat. Er ikke slik at du absolutt mååå lage et gourmet måltid, heller. Er ikke så fryktelig vanskelig å koke litt pasta og steke kjøttdeig ved siden av. Handler om å få ræva i gir. Jeg har det samme problemet. Endret 17. juli 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Det ble til att jeg kjøpe litt random ting fra en jalla butikk i byen Endret 17. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jaja, i dag har sommerferien min begynt og det er med en eim av støvel i ræva og håndbak i trynet. Har nå søkt på 8 jobber og har ikke hørt noe fra utlyserne - vi snakker skole og sfo her, som skal begynne om et par uker så sant de i det hele tatt har hatt stengt i sommer. Forbanna jævler. Anyways, sjefen tok et avbrudd i ferien sin og kom til jobben for å ta farvel med meg i dag - ga meg en laaaang liste med vikartimer jeg kan få hvis jeg vil ha om jeg ikke får meg noe annet, en lang god klem og så begynte hun å gråte. Det er jo kanskje det beste komplimentet jeg har fått på en god stund. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Yey, da begynner min nye HTPC/allround-pc å ta form! Bare en del småting som mangler, så er jeg fornøyd med oppsettet mitt. Blir garantert bestilt i løpet av de neste par månedene. Etter å ha vært et helt år uten en stasjonær, velfungerende PC skal det bli utrolig digg å slippe den bærbare dritten Blir også herlig å endelig kunne ta i bruk Windows 7! Link Endret 17. juli 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Baywatch på Tv2 zebra. Hell yeah. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Du må huke av "Lesbar for alle". Edit: @Djing Endret 17. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg fikk hvertfall sett "handlekurven" din. Fet stuepc det der. Jeg vet ikke om jeg er så begeistret for AMD-prosessorer at det gjør noe. Men ellers så oppsettet ganske bra ut ja. Hvorfor valgte du Stuepc-format? Skal du ha den stående i TV-hyllen eller noe? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Voldsomt skjermkort til HTPC å være. Selv har jeg et Radeon 2600HD og det tar seg av alt silkeglatt sammen men en Intel E8400. Jeg bestilte Black Snake Moan på Blu-Ray for noen timer siden, og nå fikk jeg tak i soundtracket. happyhappy. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hmmm... våkna for 5 minutter siden. Fascinerende hvordan jeg klarer å fucke opp døgnrytmen min med én fridag. Faen-.- Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Snorre: Ja, er det som er planen. Skal ha den tilkoblet 42" min, samtidig som jeg også blir å strekke kabel til 24" som jeg skal ha på skrivebordet. Til arbeidsoppgaver regner jeg med det er litt mer praktisk å bruke PC-skjermen, og dama godtar neppe at jeg opptar TVen hele dagen bare for å surfe o.l Lakus: Dels fordi jeg tenker litt langsikt, men hovedsaklig fordi jeg har lyst til å drive de fleste nyere spill, med brukbar FPS. Er veeeeldig usikker på om jeg skal slenge med en Blu-Ray avspiller. Blir en tusenlapp ekstra, som jeg heller kunne puttet i "PS3-potten" min.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 stapp den tusenlapen inn i en PS3. Er Blu-Ray spiller der og. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tror nok det er det beste valget ja. I mellomtiden er det ingen problemer å få tak i Blu-Ray til PC på andre måter, høhøhø. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hvorfor har dataen min plutselig bestemt seg for at den maks kan greie 1600x1200 når jeg brukte 1920x1080 i går? Endret 17. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Installer en ny skjermkortdriver, du. Nå har jeg vært på jobb siden halv ett; våknet tolv av alarmen til telefonen akkompagnert av meldingen "Hei, varene kommer tolv ikke fire:-)". Jeg trodde jeg hadde fire timer på meg, men hadde mer.. minus et kvarter. FFFFUUUUU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå