Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Tenkte bare at jeg skulle stikke innom og si hei. Er isolert ute på en øy, men vi har heldigvis internett her (dog veldig dårlig internett og en PC som er så som så..) Jeg tror jeg hadde krepert hvis jeg ikke hadde hatt Monkey Island en og to på mobilen, men heldigvis skal jeg snart hjem igjen B)

@Eplefe: Axolotl'er er kjempesøte, men hvis du skal skaffe deg det søteste dyret noen sinne må du gå til innkjøp av en sugar glider!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Nå gir jeg faen meg opp Insurgency, det er jo umulig å joine en server!

Ikke gi opp Insurgency, det spillet er awesome. Du trenger bare litt tålmodighet, en god server og flaks, så får du nok spilt etterhvert;D

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Det er ikke noe vits. Blir ikkke noe mye bedre med pc tut.

Og du har 90% sikkert HDMI tilkobling.

Har ikke den tradisjonelle HDMI-utgangen på kortet nei. Har to skjerm-uttak og et svart høl jeg er litt usikker på hva er (samme form som tastatur/mus-inngangen har)

Jeg føler dessuten for å skryte av desktopen min. Er så forbanna fornøyd med 1920x1080 oppløsning og et ryddig skrivebord!

Nå føler jeg at jeg kan skryte litt også ^^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Dere vet den følelsen dere får nr dere løfter opp en melkekartong dere trodde var helt full da den faktisk var tom eller når du tror det er ett trappetrinn igjen i trappa? Den følelsen får jeg nå hver gang jeg løfter opp tastaturet mitt. Det er så lite og deilig ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...