Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen. Ubehagelig... Lynet slo ned rett utenfor huset mitt i går, det fullstendig mørkelagte stua i kjelleren ble lyst opp som en små unges øyne på julemorgen foran treet, videre så ristet hele huset som magen til en som ikke har spist på en stund romler. Også gikk strømmen og alt, heldigvis gikk ingenting i stykker da. Gikk derettet og la meg på rommet mitt for å sove, men det var ikke lett, rommet mitt ble lyst opp annenhvert minutt til lyse dagen så det var litt irriterende... Men hadde ingenting å frykte for om lynet slo ned da, det er mur rundt hele kjelleren og hvis lynet hadde truffet det ville ikke spesielt mye skjedd. Det kunne slått sprekker i muren ja, men aldri om lynet hadde skaddet meg på noen måte.

Lenke til kommentar

god morgen folkens! For første gang på dødslenge klarte jeg å slumre til rundt kl 12. Det var utrolig digg, drømte at jeg måtte avlive noen kuer med 2 stk svake 6skytere oO stakkars kuene. dem kikka så trist på meg når jeg førte gunnern opp i kjeften på dem :(

anywho, starter dagen med styrketrening, pizza, røyk og en kalinka red star :p

Lenke til kommentar
Når du kommer tilbake fra røykepausen din kan du kanskje bruke noen minutter på å lese gjennom dette, Eplefe, så slipper du å dumme deg ut i fremtiden.
Jeg vet hva en stråmann er, faktisk, og jeg brukte det rett. Du antar at jeg er mye mer hensynsløs enn det jeg er, og bruker det som et utgangspunkt i argumentasjonen din. Det er faktisk et fint eksempel på det.
Lenke til kommentar

Synes det burde være fellingstillatelse på røykere som stiller seg som idioter rett ved dører o.l. I tillegg bør folk som kaster snusen og sneipene sine rundt forbi overalt felles også.

Hva folk gjør i det private bryr meg fint lite. Akkurat som homoseksuelle, og feminister. Så lenge de holder seg vekke fra meg er det greit.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Homofile må holde seg borte fra deg? Da må du vel spørre alle som er i nærheten om de er homofile, jeg lurer på hva reaksjonen din blir hvis noen av dem faktisk er homofile også. Da må du vel jage dem bort?

Uansett, god morgen. Jeg lurer på om det er sunt å sove 10 timer hver natt.

Lenke til kommentar

Sistnevnte. Som jeg sa, hva folk gjør i det private bryr jeg meg ikke om. Men når jeg må gå igjennom smogen på vei inn til jobb f.eks, påvirker deres ønske om å drepe seg selv, meg. Og det er ikke ok.

Og til drugis; Nei, det trengs ikke. Jeg kjører litt av det samme opplegget som militæret i USA. Dont ask, dont tell.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Sistnevnte. Som jeg sa, hva folk gjør i det private bryr jeg meg ikke om. Men når jeg må gå igjennom smogen på vei inn til jobb f.eks, påvirker deres ønske om å drepe seg selv, meg. Og det er ikke ok.

Og til drugis; Nei, det trengs ikke. Jeg kjører litt av det samme opplegget som militæret i USA. Dont ask, dont tell.

Det er jo flere innganger til offentlige steder som har røykeplasser der, oftest markert ved at man kan stumpe røyken sin der, og noen har til og med fine gule striper hvor røykerne (edit) skal stå.

Da er det vel ikke røykerne sin feil, men mer de som har planlagt hvor de skal få stå?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Så common sense er ikke ok?

De kan jo flytte seg vekk fra inngangen f.eks? Vise litt hensyn?

Der jeg jobber nå er der forbudskilt mot røyking med inngangene, så jeg slipper det. Men er alltid en eller annen som tror han kan gjøre hva han vil.

Men hvis det er markert med gul stiplet linje som skriker "STELLEN SIE HIER BITTE" (eller what not) så må man jo iallefall få stå der å røyke i fred?

Det er vel ikke slik at folk står midt i inngangspartiet og prøver å puste ut så mye røyk på deg som de får til?

Common sense i dette tilfellet ville vel være å akseptere at røykere må få lov til å røyke der det ikke er forbudt å røyke, da det er flere steder det ikke er lov å røyke enn før.

Litt OT, noe jeg synes er merkelig er at folk vil at røykere skal røyke minst mulig i offentligheten som mulig, men å støtte offentlig drikking? DET gjør de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...