Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Lakus skjønte det jeg håpet tubbie skulle skjønne. Flinke Lakus!

 

Edit: Nei. Jeg jobber ikke med kuer, høner, griser og sauer. Jeg jobber på Meny.

 

Edit2: Som forsåvidt betyr at jeg jobber med nettopp kuer, griser, høner og sauer. Rart det. Sircle of life!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lakus skjønte det jeg håpet tubbie skulle skjønne. Flinke Lakus!

 

Edit: Nei. Jeg jobber ikke med kuer, høner, griser og sauer. Jeg jobber på Meny.

 

Edit2: Som forsåvidt betyr at jeg jobber med nettopp kuer, griser, høner og sauer. Rart det. Sircle of life!

Det er en liten forskjell på å håndtere frosne kjøttstykker og å måke dritt på låven da.

 

Fant forresten filmen jeg tenkte på;: Den Ville Låvefesten. Okser med jur. Fuck yeah

Lenke til kommentar
Errr nei! Ikke med mindre rommet ditt fra cribs er et annet sted...

Jeg bor fremdeles på en gård. Om du ikke tror meg så sjekk i Google Earth. Adressen er Fredheimlia 63, det er på Lønnås om du ikke finner det. Jeg bor i det firkantede hvite huset. Mine besteforeldre bor i det avlange røde huset rett ved siden av ogg og vår nærmeste nabo/venn bor i en leilighet inne i låven hvor hun også driver med utleie avstallplasser, stell av hester og et kattepensjonat (det er det de kaller det, men det er et sted der hvor folk som skal bort lenge kan plassere katten sin trygt mens de er borte). Vi hadde også frittgående høner her frem til fugleinfluensaen ble populært.I hagen er det en liten rød lekehytte og det er også en trampoline der. På gårdsplassen står det ganske sikkert en CHevrolet Suburban på bildet og muligens naboens bil ved sidenav låven. Ut av vinduet kan jeg se opp mot holmenkollen og inne i skogen rett bak låven ligger det en falleferdig hytte jeg bygde som lite, selv om jeg tviler på at den synes i Google Earth. Bevis nok? ^^

 

Dog har vi verken kuer, okser eller griser, men vi bor likevel på en 100år gammel gård som foreldrene til min stefar bodde på før os igjen.

Lenke til kommentar
Trainspotting er visstnok svært gay, med mindre man liker slike ting selvfølgelig.

Om gay for deg er latterlig morsomme narkomane som sammen gjør så mange dumme og morsomme ting så er filmen gay. Utrolig god film, ikke la deg bli skremt av teletubbies frykt for peniser. Det er forresten heller ingen gay-scener i filmen.

 

It's legit. Har vært der et par ganger selv, på søskenbarn-treff. :)

That's right. Laland er jo faktisk også prima vitne.

Lenke til kommentar
Trainspotting er visstnok svært gay, med mindre man liker slike ting selvfølgelig. Red Faction Guerilla er iaffal garantert moro:3

 

 

At den skal være "gay" er vel så langt unna det jeg har hørt som det overhodet går an å komme, men meninger er velkomne.

Blir nok nerding uansett, slik at jeg slipper å bryte av filmen skulle det bli for sent.

 

@Lakus

 

Småbruk mao?

Et annet fint ord for kattepensjonat er også Kattebo :)

Lenke til kommentar
Småbruk mao?

Et annet fint ord for kattepensjonat er også Kattebo :)

For noen tiår siden var det områdets største gård, men jordene ble solgt/tvangssolgt til/av staten for at de skulle bygge hus , butikker og blokker i området. Ellers er det vel kanskje Lønnås Kattebo det heter, jeg er ikke helt sikker. Av en eller annen grunn har jeg alltid kalt det kattepensjonat.

Lenke til kommentar
Småbruk mao?

Et annet fint ord for kattepensjonat er også Kattebo :)

For noen tiår siden var det områdets største gård, men jordene ble solgt/tvangssolgt til/av staten for at de skulle bygge hus , butikker og blokker i området. Ellers er det vel kanskje Lønnås Kattebo det heter, jeg er ikke helt sikker. Av en eller annen grunn har jeg alltid kalt det kattepensjonat.

 

 

Hehe, slik er det å ha store områder, folk vil ha en del av kaka, alle som èn.

Jeg brukte også å kalle det kattepensjonat, men jeg ble kraftig irettesatt av min "svigermor" (som jobber i dyrebeskyttelsen) som uttrykte at det kalles "kattebo".

Ville bare dele infoen så du slipper å gå på en lignende smell om du skulle få en katteaktivist som svigermor ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...