Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat. Takk forresten, nå fikk jeg enda flere bilder i hodet mitt. Fy faen.

 

Det værste er at jeg føler jeg er blitt forrådt. Han burde advart meg, men neida, han valgte å bare holde den lille hemmeligheten sin unna meg. Det er så jævlig typisk, akkurat som i den typiske zombiefilmen så er det en kar som blir smitta tidlig i filmen, men pga. hans redsel for å bli dømt og kanskje skutt så velger han å skjule såret (i dette tilfellet legningen) helt til filmens slutt hvor han blir farlig for resten av teamet og ender opp med å spise dem alle sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, for det første så er det for all del ikke noe farlig å være hverken bifil, homofil eller heterofil. For det andre, så er det ikke like lett for alle å si til hverken venner eller foreldre at de ikke bare liker vanilje. Så trangsynt og dømmende samfunnet er i dag så gjør de det jammen ikke lett for folk.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Speaking of which, Yahtzee kom med et litt morsomt utsagn.

 

Oh yes, people have been asking if I'm gay. Evidently my constant switching between homophobia, homoeroticism, misogyny and effeminism within my writings have made my true sexuality a labyrinthine puzzle. Well, I'm definitely not homosexual. But then, I can't honestly call myself heterosexual, either. I find that these days I am equally uninterested in sex with anyone's holes, and I care even less about romance.

Lenke til kommentar
leaf: har den noensinne vært særlig seriøs :p ?

Hva mener du med den?

 

Du har et poeng der gormers, men er bare så utrolig lei av folk som.. ja, har sånt syn på homofile/bifile som teletubbiekid, useriøst eller ei ;)

Jeg er seriøs. Homseri er kvalmende. Nesten like ille som furries. Nesten.

 

Er vel ikke slik at bifile blir sprengkåte på alle som er menneskelig. De har nok standarder, de finner bare fordeler ved å kunne velge spillere fra eget lag attpåtil.

Har dere kuer?

Lenke til kommentar
Speaking of which, Yahtzee kom med et litt morsomt utsagn.

 

Oh yes, people have been asking if I'm gay. Evidently my constant switching between homophobia, homoeroticism, misogyny and effeminism within my writings have made my true sexuality a labyrinthine puzzle. Well, I'm definitely not homosexual. But then, I can't honestly call myself heterosexual, either. I find that these days I am equally uninterested in sex with anyone's holes, and I care even less about romance.

 

Ah Yahtzee, mannen med alle gullkornene :D

Lenke til kommentar

Etter en så enorm interesse for mitt bokkjøp føler jeg meg tvunget til å gjøre dere oppmerksomme på at jeg kjøpte boka.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=274501

Knall bok, kommer ikke til å bli skuffet.

Håper ikke det jeg heller. Ikke at jeg tror det for jeg er tross alt totalt forelsket i alt som har med Les Miserables å gjøre. Det er egentlig litt rart at jeg ikke har kjøpt boka før nå. Nuvel, jeg hadde vel kanskje ikke fått med meg stort om jeg hadde lest den tidligere. (Så forresten filmen fra 1998 i kveld også. Nydelig film)

 

Ja, vi har kuer. To stykk. Klara, Sara og Ferdinand. Fornøyd?

Nei seriøst? Er du bonde, eller lever du bare på landet? Du nevnte forresten 3 stk.

Han nevnte to kuer, men tok med en okse som bonus ;)

Lenke til kommentar
Ser det, en liten typo. Vi er ikke bonder som lever utelukkende på kuene våre, vet du. Mer på sauer, griser og høner.

Mener du dette, helt seriøst, at du jobber med sauer, griser og høner?

 

Jeg mener det jeg skrev :whistle: .

Nvm, trodde du snakka om meg;P

 

Lakus er en luring han. Når man snakker om det, er det ikke en animasjonsfilm som het Låvefesten elns, hvor det var mannlige kuer? Mener å huske det, tror den kom i 2005 eller noe.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...