Laland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Katten min la akkurat en død mus på vinduskarmen min. Slå den, du. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Awww, den vil dele med deg Jeg fant ut for et par dager sia at en tidligere god venn av meg er bifil Tidligere god venn sier du. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ja, asså, har hatt mindre kontakt med duden siden årsskiftet eller noe. Er egentlig bare glad for det nå. @Lanald: har dere kuer? Endret 15. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, asså, har hatt mindre kontakt med duden siden årsskiftet eller noe. Er egentlig bare glad for det nå. fordi han er bifil?.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Ja selvfølgelig. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ser egentlig ikke logikken i det akkurat. edit: eller, logikk har kanskje ikke så mye med det å gjøre. Men hvorfor mislike noen fordi de vil ha begge deler? Endret 15. juli 2009 av Leaf Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Tanken på manlove gjør meg kvalm, rett og slett. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Er vel bare 100% hetro folk, som ikke blir ukomfortabel av homovitser og klarer å la være å tenke på manlove kontinuerlig, så er vel forståelig. Endret 15. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Homovitser er artig det. Å tenke på at kompisen min kan ha hatt buttsex med en annen faggot for et par timer siden derimot... nei takk. Asså, homser gjør meg kvalm på et helt grunnleggende nivå, på samme måte som jallaer eller lukten av dritt. Endret 15. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Det er det du vil tenke på hvis du får øye på han ? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 no offence, men det sier mest om deg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ja egentlig. Se . Leaf: åssen hadde du reagert hvis du fant ut at en kompis av deg var en stor tilhenger av scatsex med eldre kvinner da? Hadde du bare syntes at det var helt greit, eller hadde du blitt så disturbed at du ikke hadde klart å henge med fyren lenger? Endret 15. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) I c edit: angående filmen... edit: teletubbie, hvis fyren hadde oppført seg etter hva jeg anser som normalt til vanlig, og han drev ikke å fortalte om sine opplevelser til meg, så tror jeg det hadde gått bra for min del. Endret 15. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Nå har det seg sånn at noen bekjente av meg ser på denslags, men bare for luls. Men si da, hvis en god venn av meg er en stor tilhenger av scatsex med eldre kvinner, så hadde jeg tenkt at det er hans valg om han vil like det eller ikke, for hva han driver med på privat tida si har jeg ikke noe med. Endret 15. juli 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg fant ut for et par dager sia at en tidligere god venn av meg er bifil... slå den du. Er det så ille? Har en bifil venn jeg også. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Greit. Hvis han dreper katter da, og bruker tarmene deres som cumdumpsters? Er du virkelig så tolerant? Gormers: han er en pervers jævel. srs Endret 15. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Om du sammenligner bifil med perverse dyreslakting.. Hadde kanskje fått et lite sjokk om en kamerat hadde vært bifil, men hadde fremdeles vært venn med han. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Err. Er nok /b/ som har satt sånne bilder inn i hodet ditt teletubbie, ikke den tidligere kompisen din. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Err. Er nok /b/ som har satt sånne bilder inn i hodet ditt teletubbie, ikke den tidligere kompisen din. Ohohohohhoho, det er feeeeeil. Feeeeeeeeeeeil! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Har du ferska han mens han og en annen kompis av deg var i full fres da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå