Lakus Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har streamet HD .mp4 filer fra en PC til Xboxen over trådløst nettverk så det skulle da gå det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Oh, og denne sangen er awesome. ALle som ikke deler mitt syn er dumme. Skjul Verste skvipet jeg har hørt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Personangrep med to moderatorer i tråden? Du ligger tynt an. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Synchronized headbanging ftw. Må si jeg lo godt av det ja crabcore Endret 15. juli 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Makan. Tidligere har det meste jeg har fylt på skuteren vært 3.2 liter bensin, og da har måleren vært på bunn, men idag fikk jeg ned 4.3 liter. Tror jeg har kjørt på gasser en liten stund.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Du.. øm... Du.. Du har skuter..? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har skuter jeg, vet du. En røver til å kjøre i gjørme, jord og sand! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Det hadde jeg aldri trodd. :o Hva slags skuter er det, hvor fort går den og hvor fort kjører du med den? Edith Leif Endret 15. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg har skuter jeg, vet du. En røver til å kjøre i gjørme, jord og sand! Men du har vel traktor og ? Endret 15. juli 2009 av Thomas Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Men du har vel traktor og ? AHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Personangrep med to moderatorer i tråden? Du ligger tynt an. Du var klar over konsekvensene over å ikke være enig med meg Etter en så enorm interesse for mitt bokkjøp føler jeg meg tvunget til å gjøre dere oppmerksomme på at jeg kjøpte boka. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=274501 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Det hadde jeg aldri trodd. :oHva slags skuter er det, hvor fort går den og hvor fort kjører du med den? Edith Leif Det er en Hussar CPi. Den gjør 50 på flatmark (på en god dag). Jeg kjører somregel i 50. Den hadde en sperre som stoppet den på 50 i nedoverbakker, men den har skrudd seg selv av, så nå ligger jeg gjerne i 80 i nedoverbakker. Det har sine fordeler å bo i en bakke med hus. Men husk nå; ikke gjør som meg på veien. Men du har vel traktor og ? Flere! AHAHAHAHAHA! Hva er det som er morsomt med det? Du kommer ikke langt uten en traktor her ute. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Hah, man vet å dra den langt. ^_^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Tror jeg må luske bort til senga, skal opp 5 i morgen. (Eller i natt, som jeg syns er riktigere ) Good luck, and good night. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Personangrep med to moderatorer i tråden? Du ligger tynt an. Du var klar over konsekvensene over å ikke være enig med meg Etter en så enorm interesse for mitt bokkjøp føler jeg meg tvunget til å gjøre dere oppmerksomme på at jeg kjøpte boka. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=274501 Knall bok, kommer ikke til å bli skuffet. Jeg skal for min del kjøpe flere bøker av Jeffrey Deaver. "The Bone Collector" just blew me away Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hva er det som er morsomt med det? Du kommer ikke langt uten en traktor her ute. Har dere kuer? :3 Awesome sang inc: Endret 15. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har nettopp funnet ut at Paisley har hytte få meter fra meg, og at han har stalket familien min derfra siden 2006. :o Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg fant ut for et par dager sia at en tidligere god venn av meg er bifil... slå den du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå