Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg bruker for tiden et NetCom Connect Mobilt Bredbånds-kort til å komme meg på nett. Jeg får ikke dette til å virke med Macen min, så jeg sitter på pappas bærbare jobbPC. Dette NetCom-kortet betales av jobben til faren min, kan de enkelt sjekke/kommer de til å sjekke hvilke nettsider jeg/vi har vært inne på? Eller er sjansen liten for at folk oppdager ting og tang om jeg bare sletter loggen? ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal på kino med en dame jeg har vært av og på interessert i siden september i fjor.

Jeg greier ikke eta eller noen ting, og slik har jeg vært i hele dag. Kommer til å dra gigantiske fiser under hele filmen :(

 

Som trøst for at jeg er så nervøs/dum for at jeg skal ut med ei forbanna fin dame er at jeg kjøpte en trippel-Crysis pakke i dag, og håper på å få den nye skejrmen min i morgen - så jeg kan låse meg inne med dataen min i all fremtid!

 

OM du ikke eter blir magen din og rumle under kinoen..... Spis noe som ikke er jalla mat.

Lenke til kommentar

Når mobilversjonen av Spotify kommer skal jeg begynne å betale for det. Banna bein.

Ellers i Lakus sitt generelt veldig interessante liv blir det nå bestilt en ost, skinke, pepperoni og biff-pizza :)

 

Oh, og denne sangen er awesome. ALle som ikke deler mitt syn er dumme.

Skjul
Lenke til kommentar
Du synes den nok bare er bra pga den lar deg ha en jerkoff sammen med lydanlegget ditt^^

Finnes bedre låter å ha en audiofil jerkoff til enn det.

 

Nå har foreldrene mine sagt at jeg bare får ha tilgang til "skjerm" 3 timer til dagen. De skal også ha Xbox 360en, PCen, iPoden og routeren min om natta, de skal ha den når de legger seg.

Hmm.. De er visst desperate. :)

Kom hjem full og med en sneip i kjeften og du vil nok se at alt står på plass igjen dagen etter.

Lenke til kommentar
Nå har foreldrene mine sagt at jeg bare får ha tilgang til "skjerm" 3 timer til dagen. De skal også ha Xbox 360en, PCen, iPoden og routeren min om natta, de skal ha den når de legger seg.

Hmm.. De er visst desperate. :)

Kom hjem full og med en sneip i kjeften og du vil nok se at alt står på plass igjen dagen etter.

 

Tror ikke det gitt. Da hadde det blitt psykolog neste.

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre på fritiden fremover da? Jeg har bare sittet på ræva foran PCen hele sommerferien. Jeg hadde jo planer om å bygge meg server og allting, men den gang ei.

 

Jeg satser på fotografering nå, så får vi se hvordan det går.

 

Psykolog for at en unge prøver å sosialisere seg? Lollerino.

Vel, jeg ble jo sendt til psykolog når moren min fant ut at jeg hadde røyket hasj så det finnes jo hysteri der ute.

Lakus, du er made of win. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...