Villanden Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 God morgen. På tide å stå opp folkens. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hahahaha, jommen har jeg hytte i samme hyttefelt som mokko! Har aldri vært så tidlig oppe i en feie som i dag. Må ta med en av de plagsomme fetterne mine og gjøre noe, off.... Endret 15. juli 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 god morgen folkens. Jeg skulle egentlig på date i dag jeg, men det ble avlyst da hun måtte jobbe til 8 -_- I'm feeling blue, og desverre funker ikke de søte dyrebildene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg haaar så lyst på en axolotl. Hvorfor er reptiler ulovlig i Norge? : < Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Per idag så tror jeg de fleste er kjent med åpningssangen til Scrubs, Superman av Lazlo Bane. Grei sang som tar helt av hvis du kjører den i 1.5x hastigheten. Hørte nettopp en coverversjon. Den ødela ørene mine. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 God morgen folkens. Ble litt overraska av å møte onkel og tante fra fredrikstad her nede i sør. Må klippe plen i dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Tips til ny poll, anyone? Rekkefølgen var Tetra fra EON, ShampooMacTavish, iharal3 (trollet med Joker avatar) og til sist Amir fra Collegehumor i en poll om hvem som var mest awesome. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Mest awesome of the uncool? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Reeeeeeeeeeeeeeeporting from Copenhagen! Da drar jeg igjen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har skaffet meg billetter til Harry Potter premieren på nærmeste kino, som ligger i Stryn. Den Akershus-greia, skal den være samme dag, eller noen dager før? Ordinær premiere er på fredag, akershus-greia er idag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg haaar så lyst på en axolotl. Hvorfor er reptiler ulovlig i Norge? : < Den så jo litt kjedelig ut. Er alle reptiler ulovlige? Vi har hatt 3 forskjellige kvelerslanger, og en tarantell. Ederkopp er forresten kanskje ikke reptiler. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har skaffet meg billetter til Harry Potter premieren på nærmeste kino, som ligger i Stryn. Den Akershus-greia, skal den være samme dag, eller noen dager før? Nei, det er en førpremière som er i kveld klokken 23.00. Jeg skal dit Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Skal jeg prøve meg på å spille Penumbra i dag tro? kjøpte triologi-box med alle 3 spillene for snaue 99kr hos gamestop, men troor ikke jeg tør å prøve det Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har skaffet meg billetter til Harry Potter premieren på nærmeste kino, som ligger i Stryn. Den Akershus-greia, skal den være samme dag, eller noen dager før? Nei, det er en førpremière som er i kveld klokken 23.00. Jeg skal dit Hvor fikk du billetter? Jeg vil også Hva er gamer sin rss? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 http://www.gamer.no/feed/rss/ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Det regner og tordner her mot kysten. Litt skummelt egentlig -_- Endret 15. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Stakkar Genetics Har faktisk aldri vært redd for torden, så lenge jeg kan huske. *stolt* Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg sier bare en ting: Føler det fungerte som en /thread Endret 15. juli 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 En forsterker med 4HDMI innganger og støtte for alle lydformatene over hvilken kabel jeg selv velger koster like mye som den dritt en som ikke vil motta lyd over HDMI. 2990kr for begge. Hva faen var det jeg tenkte når jeg kjøpte den jeg har nå? Angrereeeeeett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Håhå, nå så jeg akkurat det beste ansiktet Pikachu har lagd hittil ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå