cavumo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Will do . Hva er det på Jomfruland, forresten? Vurderer å dra ut der en dag det er pent vær. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En ganske spesiell øy som ligger ytterst i skjærgården. http://www.jomfruland.net/ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) <---trykk på Hvordan foretrekker dere at spillkarakterene deres holder sverdet sitt? Personlig foretrekker jeg rest on shoulder, sort of technically correct og bat :3 Endret 14. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hehe.. de siste dagene har jeg fylt på snus/røyk-automaten i butikken. Skal ikke legge skjul på at det har vært fristende å legge en pakke utenfor kameraets synsvinkler Det er fortsatt ikke lov å stjele røyk selv om du er under atten. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Portal er skummelt.. Vil og tør ikke spille mer.. *snip* <---trykk på Hvordan foretrekker dere at spillkarakterene deres holder sverdet sitt? Personlig foretrekker jeg rest on shoulder, sort of technically correct og bat :3 Foretrekker fucking stupid. Endret 14. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Portal er skummelt.. Vil og tør ikke spille mer.. Den var ny^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 <---trykk på Hvordan foretrekker dere at spillkarakterene deres holder sverdet sitt? Personlig foretrekker jeg rest on shoulder, sort of technically correct og bat :3 Fucking stupid. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Portal er skummelt.. Vil og tør ikke spille mer.. Den var ny^^ Kom til der Aperture sender deg til det første rommet med roboter som skyter på deg, der det er et bakrom der det står "The cake is a lie"... Stakkars folk.. Endret 14. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er forbudt å selge eller overlate tobakksvarer eller imitasjoner som kan oppfordre til bruk av slike varer, til personer under 18 år. Er det tvil om kjøperens alder, kan salg bare finne sted dersom kjøperen dokumenterer å ha fylt 18 år. Så det er ikke lov å gi bort en liten røyk til en stakkar under 18? Hard verden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Portal er skummelt.. Vil og tør ikke spille mer.. Den var ny^^ Kom til der Aperture sender deg til det første rommet med roboter som skyter på deg, der det er et bakrom der det står "The cake is a lie"... Stakkars folk.. Ser du noen kropper? Its all a lie O_O. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://www.gamesradar.com/video/v-20080327102139363082 These People Hate You Jeg facepalmer så hardt når jeg hører slikt... "DO SUMTHIN CULTURAL!" Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ser du noen kropper? Its all a lie O_O. Nei, men det er fortsatt skummelt.. Også selv om jeg har sett slutten hundre ganger. Nå skal jeg spille DiRT! Endret 14. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 http://www.gamesradar.com/video/v-20080327102139363082These People Hate You Nå ble jeg både litt sur og litt lattermild. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Tidsdiskusjonene er uten tvil de beste! De, sammen med relativitet og flerfoldige scenarioer, har bydd på godt med hodebry Hvilket sidetall snakker vi om her? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hundrevis, om ikke tusenvis av sider tilbake. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Tidsdiskusjonene er uten tvil de beste! De, sammen med relativitet og flerfoldige scenarioer, har bydd på godt med hodebry Hvilket sidetall snakker vi om her? *svelg* edit: For eksempel..., eller... Endret 14. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er forbudt å selge eller overlate tobakksvarer eller imitasjoner som kan oppfordre til bruk av slike varer, til personer under 18 år. Er det tvil om kjøperens alder, kan salg bare finne sted dersom kjøperen dokumenterer å ha fylt 18 år. Så det er ikke lov å gi bort en liten røyk til en stakkar under 18? Hard verden. Det er heller ikke lov å selge røyk til personer du har skjellig grunn til å tro kjøper for mindreårige. As far as I've been told. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Synd at jeg ikke var med i den tid og rom diskusjonen..... Jack and Dexter. the precursor legacy er faktisk kjempe fun! @ Disse hater deg videoen. Hun ene der var så dum at jeg klarer ikke få det ut. Får bare frysninger om jeg prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå