Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, sånn tilbake til røyk, flere av dem som røyker i klassen min sier at det er ulovlig for dem under 18 å kjøpe røyk, men ikke ulovlig å røyke den. Noen som vet noe om det? Selv mener jeg det er ulovlig (per definisjon) både å kjøpe og bruke røyk for dem under 18.

Lenke til kommentar
Forresten, sånn tilbake til røyk, flere av dem som røyker i klassen min sier at det er ulovlig for dem under 18 å kjøpe røyk, men ikke ulovlig å røyke den. Noen som vet noe om det? Selv mener jeg det er ulovlig (per definisjon) både å kjøpe og bruke røyk for dem under 18.

 

Per definisjon mener jeg at det er lovlig å både selge og bruker røyk om du er under 18, men at de i kassen begår lovbrudd hvis de selger røyk til attenåringer. De samme gjelder randoms eller venner som gir til folk under 18.

 

Fint vær i Kragerø, iallefall i forhold til i går. Men det er skummelt mye orm her, møt på flere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Wohey nå er jeg glad!

  • WC3 RoC
  • WC3 TFT
  • Commandor and Conquer 3: Tiberium Wars
  • Red Alert 3

 

For... 450 kr?!

 

Du er blitt lurt.

 

Nææ.. synes ikke det.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Javel? Jeg var på Stabbestad igår, faktisk. Kjøpte en pizza som jeg og fattern tok med ut i båten ^^

 

Edit: Så, Eplefe, hvis jeg skulle få kjøpt røyk en plass, så har ikke jeg gjort noe ulovlig? Smooth..

helt korrekt. Personen bak kassen som solgte det, derimot.

Lenke til kommentar
Kuuult ^_^

 

Koselig i Kragerø/Stabbestad. Var pizzaen god? Lenge siden jeg har spist den.

Pizzaen var veldig god den, især delen med pepperoni. Du får ta deg en tur innom Meny i sentrum da, så kan du støte på Erik og meg.. :p

 

helt korrekt. Personen bak kassen som solgte det, derimot.

Hehe.. de siste dagene har jeg fylt på snus/røyk-automaten i butikken. Skal ikke legge skjul på at det har vært fristende å legge en pakke utenfor kameraets synsvinkler :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...