Lakus Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Så kom denne sangen i Spotify og jeg ble straks noen hjerteslag roligere. Ahhh, så deilig. Infected with the Blues er også kul Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Så kom denne sangen i Spotify og jeg ble straks noen hjerteslag roligere. Ahhh, så deilig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Og nå To the Moon and Back. Minner Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Så kom denne sangen i Spotify og jeg ble straks noen hjerteslag roligere. Ahhh, så deilig. Sarah Brightman er en av verdens beste kvinnelige vokalister Win. Endret 14. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Wohey nå er jeg glad! WC3 RoC WC3 TFT Commandor and Conquer 3: Tiberium Wars Red Alert 3 For... 450 kr?! Du er blitt lurt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Forresten, sånn tilbake til røyk, flere av dem som røyker i klassen min sier at det er ulovlig for dem under 18 å kjøpe røyk, men ikke ulovlig å røyke den. Noen som vet noe om det? Selv mener jeg det er ulovlig (per definisjon) både å kjøpe og bruke røyk for dem under 18. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Det er bare å spasere inn i butikken og spørre om 20 Prince det. Enten går det eller så går det ikke. Sant nok. Hadde aldri det problemet selv. Eldre venner og foreldre som etter en stund skjønte at de ikke kunne tvinge meg til å slutte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Vi fant oss en kiosk rett ved siden av det lokale kjøpesenteret som vi ble svært gode venner med etterhvert. Til tider sto vi i kassa slik at han som jobbet der kunne ta seg noen sovepauser Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Forresten, sånn tilbake til røyk, flere av dem som røyker i klassen min sier at det er ulovlig for dem under 18 å kjøpe røyk, men ikke ulovlig å røyke den. Noen som vet noe om det? Selv mener jeg det er ulovlig (per definisjon) både å kjøpe og bruke røyk for dem under 18. Per definisjon mener jeg at det er lovlig å både selge og bruker røyk om du er under 18, men at de i kassen begår lovbrudd hvis de selger røyk til attenåringer. De samme gjelder randoms eller venner som gir til folk under 18. Fint vær i Kragerø, iallefall i forhold til i går. Men det er skummelt mye orm her, møt på flere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Du er i Kragerø nå? Whaat?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Haha! For en strålende ordning x) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Wohey nå er jeg glad! WC3 RoC WC3 TFT Commandor and Conquer 3: Tiberium Wars Red Alert 3 For... 450 kr?! Du er blitt lurt. Nææ.. synes ikke det. Endret 14. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 det er forøvrig ikke ulovlig å kjøpe eller røyke tobakksvarer før fylte atten, men ulovlig å selge til noen som ikke er fylt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Javel? Jeg var på Stabbestad igår, faktisk. Kjøpte en pizza som jeg og fattern tok med ut i båten ^^ Edit: Så, Eplefe, hvis jeg skulle få kjøpt røyk en plass, så har ikke jeg gjort noe ulovlig? Smooth.. Endret 14. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Kuuult ^_^ Koselig i Kragerø/Stabbestad. Var pizzaen god? Lenge siden jeg har spist den. Endret 14. juli 2009 av nypis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Javel? Jeg var på Stabbestad igår, faktisk. Kjøpte en pizza som jeg og fattern tok med ut i båten ^^ Edit: Så, Eplefe, hvis jeg skulle få kjøpt røyk en plass, så har ikke jeg gjort noe ulovlig? Smooth.. helt korrekt. Personen bak kassen som solgte det, derimot. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Kuuult ^_^ Koselig i Kragerø/Stabbestad. Var pizzaen god? Lenge siden jeg har spist den. Pizzaen var veldig god den, især delen med pepperoni. Du får ta deg en tur innom Meny i sentrum da, så kan du støte på Erik og meg.. helt korrekt. Personen bak kassen som solgte det, derimot. Hehe.. de siste dagene har jeg fylt på snus/røyk-automaten i butikken. Skal ikke legge skjul på at det har vært fristende å legge en pakke utenfor kameraets synsvinkler Endret 14. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Får vel gjøre det hvis jeg skal til sentrum, men har vært der én gang i løpet av oppholdet, og tror egentlig det holder. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Haha! Jaja, du får nå kose deg mens du er her. Imorra skal jeg en tur ut til Jomfruland før jeg skal på jobb klokka fire. Deilig å begynne så sent ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå