Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, sånn tilbake til røyk, flere av dem som røyker i klassen min sier at det er ulovlig for dem under 18 å kjøpe røyk, men ikke ulovlig å røyke den. Noen som vet noe om det? Selv mener jeg det er ulovlig (per definisjon) både å kjøpe og bruke røyk for dem under 18.

Lenke til kommentar
Det er bare å spasere inn i butikken og spørre om 20 Prince det. Enten går det eller så går det ikke.

Sant nok. Hadde aldri det problemet selv. Eldre venner og foreldre som etter en stund skjønte at de ikke kunne tvinge meg til å slutte.

Lenke til kommentar
Forresten, sånn tilbake til røyk, flere av dem som røyker i klassen min sier at det er ulovlig for dem under 18 å kjøpe røyk, men ikke ulovlig å røyke den. Noen som vet noe om det? Selv mener jeg det er ulovlig (per definisjon) både å kjøpe og bruke røyk for dem under 18.

Per definisjon mener jeg at det er lovlig å både selge og bruker røyk om du er under 18, men at de i kassen begår lovbrudd hvis de selger røyk til attenåringer. De samme gjelder randoms eller venner som gir til folk under 18.

Fint vær i Kragerø, iallefall i forhold til i går. Men det er skummelt mye orm her, møt på flere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Wohey nå er jeg glad!

• WC3 RoC
  • WC3 TFT
  • Commandor and Conquer 3: Tiberium Wars
  • Red Alert 3

For... 450 kr?!

Du er blitt lurt.

Nææ.. synes ikke det.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Javel? Jeg var på Stabbestad igår, faktisk. Kjøpte en pizza som jeg og fattern tok med ut i båten ^^

Edit: Så, Eplefe, hvis jeg skulle få kjøpt røyk en plass, så har ikke jeg gjort noe ulovlig? Smooth..

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Javel? Jeg var på Stabbestad igår, faktisk. Kjøpte en pizza som jeg og fattern tok med ut i båten ^^

Edit: Så, Eplefe, hvis jeg skulle få kjøpt røyk en plass, så har ikke jeg gjort noe ulovlig? Smooth..

helt korrekt. Personen bak kassen som solgte det, derimot.

Lenke til kommentar
Kuuult ^_^

Koselig i Kragerø/Stabbestad. Var pizzaen god? Lenge siden jeg har spist den.

Pizzaen var veldig god den, især delen med pepperoni. Du får ta deg en tur innom Meny i sentrum da, så kan du støte på Erik og meg.. :p

helt korrekt. Personen bak kassen som solgte det, derimot.

Hehe.. de siste dagene har jeg fylt på snus/røyk-automaten i butikken. Skal ikke legge skjul på at det har vært fristende å legge en pakke utenfor kameraets synsvinkler :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...