Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Ja, gjorde det nå nettop. Mamma klikka helt da jeg kom hjem, for jeg hadde glemt at jeg skylder stefaren min 500 kr (skjønner at hun ble sur for det). Så begynte hun å snakke om at jeg bare bruke pengene mine på data og spill, og var helt rasende for det. "Er ikke gammel nok til å få penger, de vokser ikke på trær vet du!" sa hun og sånt. Forstår ikke hvorfor hun blir sur for det, når det er mine ukepenger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kanskje jeg skal kjøpe en pakke røyk, bare for å vise dem at data og spill ikke er så farlig? Det hadde vært noe det, satt dem ordentlig på plass. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det var faktisk en ganske god idé.. Stå med en røyk i kjeften når mor eller far kommer hjem mens man sier "jeg bruker da ikke pengene mine på spill!". Skulle likt å se utrykkene deres.. :p

Gud som det frister.. :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke egentlig at mammaen min hadde reagert på røyken i kjeften min. Ei heller trodd at det at jeg røyker ville forhindre at jeg bruker penger på spill. Forresten - hvordan hadde dere tenkt å skaffe røyk? Ingen av dere er atten, og heleri er ulovlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg tror ikke egentlig at mammaen min hadde reagert på røyken i kjeften min. Ei heller trodd at det at jeg røyker ville forhindre at jeg bruker penger på spill. Forresten - hvordan hadde dere tenkt å skaffe røyk? Ingen av dere er atten, og heleri er ulovlig.

Jeg har endel venner som røyker, ikke i nærmeste krets, men det er fullt mulig å få tak i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...