- FuzioN Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 I morgen, etter jeg har stått opp og tatt på klærne, skal jeg lage meg frokost og se en hel DW-episode for første gang. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jepp det funket. Takk Villanden og ErlendA. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hoho, elsker Pokémon nå! Charizard-episoden i sesong 3 er rett og slett hysterisk! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hehe som sagt, har serien først festet grepet gir den ikke slipp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Husker du episoden? Dalen full av Charizard? Pur lykke ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ikke gi meg for mange minner! Nei hopper til sengs, skal jobbe i morgen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 *snufs* Men den sluttet skikkelig trist.. Nå får jeg ikke sove inatt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Selvfølgelig husker jeg den. En av de bedre episodene. Men må si at episode 200 er en av de jeg husker best. Den kan du glede deg til. Bare 64 episoder igjen før det. Og så er det et av de mest minneverdige ansiktsutrykkene til pikachu i episode 167. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen ganger er det så dumt at det blir for morsomt. Gleder meg! Nå er det dessverre en *sigh* Sunflora episode. Jeg blåser da i blomster! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Det beste med Pokemon er Team Rocket. De får meg til å le hver gang. Du ser vel på engelsk? De er så latterlig bra Wooooooobuuuuffeeet! Endret 13. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Argh, de irriterer meg til tider! Særlig når de bruker den introen til å drepe masse tid i hver episode.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) "Nå blir det bråk. Et realt ståk. For å sørge for vår neste generasjon. For å forene alle folkeslag i vår nasjon. For å fordømme sannhet og kjærlighet. For å nå inn i den store evighet. Jesse! James! Team Rocket angriper raskere enn lynet. Overgi deg nå ellers får du en på trynet. Sjekk det synet!" (vil huske det var sånn den var) Jepp også blir du litt lei av å høre "vi blir blåst av sted igjen" etter ca 300 episoder. Men de sier mye morsomt da. Og btw hvis du ikke er klar over det så er dette en bra side for å holde orden på alt pokemon. http://serebii.net/ Edit: Hehe nå fremstår jeg som en skikkelig pokemonnerd, men jeg er vel kanskje det. Er i alle fal en stor fan. Edit2: Godt å høre at vi er flere Genetics. Endret 14. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Bruker Bulbapedia, jeg. Veldig bra når en spiller et av spillene samtidig. Edit: Brock says: I'm calm and comfortable when i'm around nurse Joy, so I must be her type! Endret 14. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Meowth til Jesse: "... Men sist gang du lagde mat tok det åtte av de ni liva mine" Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ah fra Pokemon Filmen ikke sant? Edit: James: "Jeg har ikke sett så mange brikker siden sist jeg prøvde å sette livet mitt sammen." Endret 14. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vil mene det var fra den første filmen Mewtwo vs Mew. Noen ganger synes jeg det er best på norsk andre ganger på engelsk. Akkurat det sitatet jeg kom med synes jeg er best på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå