User5876321 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva skjer her da? Utenom snakk om Utskudd? Ps: Kom inn på MK2 neste år. nice.. kom inn på MK3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hey! Jeg drepte ikke tråden helt. Så du går tredje året nå og skal ta utdanning etter det igjen? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Faen i helv...jeg går glipp av Harry Potter i kveld. Jeg vil ikke være fanget her! Kan ikke noen skaffe meg et privatfly hjem. : (((( du er jo sånn kino-fyr ok da, en kjempeflink kinomaskinist! kan du ikke bare se den alene en gang! invitere alle oss gamer folk også Vaenas, nei gikk mk2 skal starte på mk3 nå Endret 13. juli 2009 av Drizzt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 gratulerer med plass! Jeg misunner alle som har planene klare for høsten. Nå skal jeg legge meg å se på Sopranos. God natt! Ikke alle har ferie. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Beste nerdetreff ever ville jo vært i en mørk kinosal hvor den hvite huden ikke ser så hvit ut og hvor alle kan sitte i ekstase over å få sett en film i et lukket lokale. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 HAHAH Hvordan vekker man Lady Gaga? You poke her face. klaska meg i panna når jeg så den x) teit men morsom xD Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Faen i helv...jeg går glipp av Harry Potter i kveld. Jeg vil ikke være fanget her! Kan ikke noen skaffe meg et privatfly hjem. : (((( du er jo sånn kino-fyr ok da, en kjempeflink kinomaskinist! kan du ikke bare se den alene en gang! invitere alle oss gamer folk også Vaenas, nei gikk mk2 skal starte på mk3 nå Kino-Jente/Dame mener du vel? Lærte det selv etter at jeg var helt sikker på at hun var gutt. Jaja skjønte det, men skal du ta utdanning etter du er ferdig med MK? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Beste nerdetreff ever ville jo vært i en mørk kinosal hvor den hvite huden ikke ser så hvit ut og hvor alle kan sitte i ekstase over å få sett en film i et lukket lokale. Det hadde vært morro. Ringenes Herre marathon eller noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ringenes Herre? Star Trek er vel hakket mer nerdete og derfor også mer riktig? Eller hvis noen er i humør for komedie kan man sitte å le av Kent Hovind sine YouTube videoer. Oh, nerde humor is teh fun. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vi kan kle oss opp som karakterer fra LOTR. Burde vel holde? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ringenes Herre? Star Trek er vel hakket mer nerdete og derfor også mer riktig? Eller hvis noen er i humør for komedie kan man sitte å le av Kent Hovind sine YouTube videoer. Oh, nerde humor is teh fun. Skal du nå det innerste hakket av nerdete, så går man for Pokemon. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Time for epic CSS. Epic cascading stylesheets? Er enig at cascading stylesheets er ganske nyttige og slikt. Men episke? Det er vel kanskje å dra det litt langt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vi kan kle oss opp som karakterer fra LOTR. Burde vel holde? Fritt fir å heller være Spock som besøker en planet som er lik den i Ringenes Herre universet Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sett The Big Bang Theory, eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Yezzir, og idèen derifra er 100% brillianse satt i bevegelse. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvis du skal være Spock bør du invitere med Georg Apenes, leder for Datatilsynet. Han trenger ikke en gang å sminke seg: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hjelp han ligner! Men what! Man kan ikke gå og sikte i RE5. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg kan ta med en Apenes, ikke Georg Apenes, men Tyholt APenes. Selveste riksralliøren. Han kunne ralliert herifra til månen på et sted som Midgard. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Yezzir, og idèen derifra er 100% brillianse satt i bevegelse. I concur. Georg Apenes så ut som en bundle of fun. Urban Dictionary sier: i concur = i agree, for sure, yes, word, right on, hell yeah, absolutely, awesome Ser for meg gutta som leser opp avskytnings-koder på ubåter sier Awesome hvis de er enige i at koden er rett. Endret 13. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg gleder meg til Stargate 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå