Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Så kan jeg stikke å handLE.

Jeg og.

 

Og handle, Lakus.

Nei?

Som jeg vet skal det hvertfall være "å" forran alle verb i infinitiv.

Et verb i presens (i think) før og etter, skal det være og ikke å.

Lenke til kommentar
Men for å ha en nedlatende mening om folkene som har en mening om epler må du selv også ha en mening om epler. Om du ikke hadde en mening om epler ville du ikke hatt noen mening rundt personene som liker eller har en mening rundt epler heller.

 

Jeg har en mening både om eplene og om personene som har en mening om epler, men jeg har hittil kun uttalt med om de som har en mening om eplene- personene, og ikke eplene.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke pærer.

 

Og når det kommer til det med at ballene kan bli "ødelagte" av å ha laptopen i fanget så er det ikke laptoppen i seg selv som "ødelegger" de, men varmen. Pungen er tross alt utenfor resten av kroppen fordi den skal holdes litt kjøligere enn kroppen og å da varme de opp igjen er ikke spesielt godt. Om de tåler å bli utsatt for varme er jo en annen ting, da de selvfølgelig gjør det, men å ha laptoppen i fanget 24/7 kan jo skade like mye som å ha noe som helst annen varm ting i fanget lenge.

 

Det er min hypotese.

Lenke til kommentar
Som jeg vet skal det hvertfall være "å" forran alle verb i infinitiv.

Han stikker, og han handler. Det er to ting, derfor "og".

 

Buhu. Jeg stikker for å handle.

Det var riktigere. :D

 

Uansett, jeg sitter på et småbruk på Jaren. Her har tilbrakt de siste tre dagene, men jeg reiser hjem i morgen. De har til og med hester og katter her, ikke at jeg er nevneverdig glad i de dyrene.

 

snip

Lapdance er derfor like farlig som laptop.

 

Men sædcellene fornyer seg etter 3 måneder, så hvis ikke du har planer om å få barn i løpet av de neste 3 månedene, kan du ha så mange varme ting på fanget du bare vil.

Lenke til kommentar

Er du god? Jeg er helt forferdelig, har akkurat begynt å spille på Battle.net. Gjorde det egentlig fordi en kompis som aldri har slått meg skal til USA i et år, og da må han jo ha noe å finne på.

 

Hvor er folk egentlig? Ikke er det fint vær heller.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...