iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg elsker stemmen til drugiS Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Og hvor har du hørt den? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Xbox LIVE. Stemmen hans er kiler i øret mitt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Du har vel ikke hørt om Xbox Live før du? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ohh.. skjønner.. det er drugiS som er bitter på de forrige sidene's diskusjon. Der har vi det! Er det noen som er bitre her det deg, som føler du må forsvare deg med nebb og klør. Beklager at jeg ikke kjenner til lokalgeografien ned mot sørlandet. Hvis du følte deg truffet beklager jeg det også. Jeg prøvde å dra en morsom tissespøk. Etter det blir det en sidelang diskusjon om dette. Det var for så vidt hyggelig, men jeg prøvde å dra diskusjonen i en annen retning ved å fortelle om min hektiske skoledag. ENKELTE følte de måtte fortelle at de ikke har noe arbeid på skolen. Dette må man få lov til å dele, men jeg følte det var riktig av meg ta igjen ved å såre skjærgårdsparadiset ditt. Takk for mat. Alle er vener og glad i hverandre. Endret 4. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Du har vel ikke hørt om Xbox Live før du? Meg eller? Kom bara ikke til å tenke på det Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg elsker stemmen til drugiS Xbox LIVE. Stemmen hans er kiler i øret mitt Endret 4. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg kan ikke for det. Du har virkelig en hyggelig og sexy stemme Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nå fikk jeg lyst til å høre stemmen til drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jess.. istedet for å slette alt jeg finner offensivt snakker jeg tilbake. Jeg må klamre meg fast med både nebb og klør, som alle oss i bondebyen Kragerø har. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er det egentlig verdig tittelen "By?" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er det. Per definisjon er "by" dette: tettbygd og tett befolket område som er sentrum for handel, industri, administrasjon, kommunikasjon, kultur o l i et større el. mindre omland, jf tettsted Hammerfest er verdens nordligste by / Bergen by / bo i by / by og land Og det er Kragerø i et nåløye. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Tragisk å krangle over dette. Kragerø er en veldig fin by i mine øyne Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Da er vi enige! Genetics vinner! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er sikkert veldig fint om sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Fortsatt på skolen jeg, holdt på med ballpreperasjoner helt siden halv 2. Peppes og brus, da er det verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå