Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Prøv projektor og 90" da B) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Ja, låner du bort eller, Laland? Kan få en 50" til 8000! Hd ready, 60Hz, jallamerke? (spøker selvsagt. Komplett har stadig bra tilbud på tv'er) Endret 12. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hender jeg gir damene i nærområdet en 50", if you catch my drift. NÅ skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Today, I was on my girlfriend's computer. When searching on google, her browsing history popped up. The first thing was"Best positions for a small penis." FML O_O Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Har lyst på en flatskjerm selv, jeg har helt elendig (og jeg mener elendig) anlegg. Noen som har forslag? Helst 42" eller mer, og ikke en latterlig høy pris. Endret 12. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har lyst på en flatskjerm selv, jeg har helt elendig (og jeg mener elendig) anlegg. Noen som har forslag? Helst 42" eller mer, og ikke en latterlig høy pris. Denne er 40", men prisen er veldig hyggelig. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=444117 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, låner du bort eller, Laland? Projektoren? Er du klar over hvor verdifull og unik den er her ute? 90" lerret her er som en drive-in i statene! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg drister meg til å utale ordene, "Helt sinnsykt". For rundt en time siden så jeg kanskje det vakreste synet jeg noen gang har sett. Nei, det var ikke en lettkledd Jessica Alba. Det var utsikten utover mot Bergen sentrum og himmelen ovenfor. Himmelen var dekket av et tynt skydekke utover mot sentrum. Solen i enden var sterk orange, samtidig som solen farget dette skydekket lyserosa! Dermed så himmelen lyserosa ut over hele sentrum og utover mot Fana.... Det var rett og slett helt spektakulært. Desverre var det ikke mulig å få tatt noen bra bilder av det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Laland: Har en for lista di: http://open.spotify.com/track/7dPXxDG7Iqtaw3ljvrFvRD Enjoy! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hørtes nydelig ut Snorre. Solnedgangene om sommeren er et av de største lyspunktene (blandt mange ) ved å bo her nordpå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Laland: Har en for lista di: http://open.spotify.com/track/7dPXxDG7Iqtaw3ljvrFvRD Enjoy! Noted. Handling er tatt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Projektoren vår veier 19kg :o Edit: Ikke at jeg skjønner hvorfor pappa gidder å betale så sinnsykt mye for hjemmekino.. Endret 12. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Huff nå merker jeg at hjernen er gåen og magen lager faretruende lyder. Sånn går det når man er dum nok til å høre gjennom Lalands Challenger approaching liste. :wacko: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå frister det faktisk å laste ned spotify igjen, kun for å høre på den listen. Tviler på at det funker noe særlig i linux. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Spillt TF2 med Atsjonas i heeele kveld Han er morro. Nå frister det faktisk å laste ned spotify igjen, kun for å høre på den listen. Tviler på at det funker noe særlig i linux. On what platforms can I use Spotify? Mac OS X 10.4 or later and Windows XP or later. You can also run Spotify in Wine on Linux Jeg drister meg til å utale ordene, "Helt sinnsykt". For rundt en time siden så jeg kanskje det vakreste synet jeg noen gang har sett. Nei, det var ikke en lettkledd Jessica Alba. Det var utsikten utover mot Bergen sentrum og himmelen ovenfor. Himmelen var dekket av et tynt skydekke utover mot sentrum. Solen i enden var sterk orange, samtidig som solen farget dette skydekket lyserosa! Dermed så himmelen lyserosa ut over hele sentrum og utover mot Fana.... Det var rett og slett helt spektakulært. Desverre var det ikke mulig å få tatt noen bra bilder av det. SKUFFAAA! Today, I was on my girlfriend's computer. When searching on google, her browsing history popped up. The first thing was"Best positions for a small penis." FML O_O LolJeg føler meg trollete idag. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg er fullt klar over at man kan kjøre spotify via wine, men wine er i seg selv ganske dårlig. Og jeg får ikke lyd på programmer gjennom wine med mitt lydkort. Desverre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Og allikevel skal du ha linux Hvorfor plages unødig Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Dæven! Har du plass, så for all del kjøp 50", TVer er kjent for å krympe med tiden Noe så veldig. Kjipt egentlig D: Edit: 70" Full HD lcd. Do want. Pffft, nerde onkelen min kjøpte nettopp den første TV'en som støtter samme format som kinoene! http://www.cinema.philips.com/?ls=no_no Kosta han 40K. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Så grusom er den egentlig ikke, jeg er jo tross alt i live fremdeles, men nå går jeg og nynner på lite flaterende sanger og må konsentrere meg for å unngå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå