Vaenas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Slutt opp nå da, guttær. Tør dere høre igjennom hele Challenger apporaching! nå, eller? Når jeg kommer fra dusjen Laland skal jeg det. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Fmylife.com "Today, I was sitting in class and I fell asleep during the lesson. I was wearing sweatpants and had an erection. My teacher came up to me and grabbed my penis. She thought it was my phone. FML" Takk for tipset. Står mye genialt der. "Today, my daughter was telling everyone at her elementry school about my gay partner. Yes, I have a gay partner. He is my work partner and he happens to be gay. FML" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg husker jeg leste en eller annen greie på en sånn spørsmål-og-svar side om en mor som lurte om sønnen hennes var homofil. Svaret var i hvert fall at hun skulle lage en vulkan av sand med bakepulver oppi og så hente sønnen før hun helte på eddik. Og hvis han hadde en penis i munnen når hun kom på rommet hans var han homofil. Mulig det ble en megastusselig forklaring men fy faen jeg ler så godt hver gang jeg tenker på det. FML er jo moro også, takk for tipset! Leste om det i en eller annen avis (Aftenposten?) for en stund tilbake, men har helt glemt å sjekke det opp før nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Den der er en gammel god klassiker AltF4 Til noe helt annet, la meg by på en swing! http://open.spotify.com/track/6CJn8KTY4fajUoKpKnEIWJ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Musikk? Dere vil ha musikk? Her har vi en slager som har vært oppe tidligere. http://open.spotify.com/track/5ZhC6Zq68TdjpCs5sKt45I Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ikke så rart, så morsom som den er! Tillater meg å tvile på hvor sann den egentlig er, men det spiller jo mindre rolle. suttan og sudeli! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Æh... Neste to dagene blir ikke gaming dager likevel. Skal jobbe 5 timers skift hver dag framover Det er bare bra, blir mer penger til den 1 august. Dagen vi har forumtreff Whoohooo! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vaenas skal spandere på alle. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vaenas skal spandere på alle. A pint for all you say? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Samme hva det er, bare det er gratis Balle, jeg skulle til å bestille meg den AYBABTU-skjorta på thinkgeek.com men de har tatt den vekk! det skulle jo være mitt store poeng for gjenkjennelse på treffet hvis jeg ikke skal jobbe den dagen. Endret 12. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jobber så mye ekstra nå, at den helga får jeg fri uansett. Men skal vel egentlig kjøpe en 50" for pengene jeg tjener nå. Men! Tror ikke jeg har plass til en 50". Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er alltid plass til en 50". Det fant jeg ut etter å ha kjøpt 42". :< Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Dæven! Har du plass, så for all del kjøp 50", TVer er kjent for å krympe med tiden Følte meg forresten litt bortskjemt når jeg "kjøpte" TV... Foreldrene mine kjøpte den for meg fordi jeg var så fattig etter å ha flyttet inn i egen leilighet ifjor :rolleyes: Endret 12. juli 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Dæven! Har du plass, så for all del kjøp 50", TVer er kjent for å krympe med tiden Noe så veldig. Kjipt egentlig D: Edit: 70" Full HD lcd. Do want. Endret 12. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Krympe? Som ull gensere i vasken? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Når du får TVen, så tenker du "WOWOWOWOW, dette er jo FOR stort...." Etter et par måneder føles det derimot i minste laget Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg må være den eneste som ser nytten i å ha en tv jeg faktisk kan se hele bildet på uten å snu på hodet her inne Natta ja! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 50" føles liten? Er dere gale! Jeg syntes min 32" CRT tv nå er stor nok. Hvordan kan en 50" føles liten da? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tsssh, damer er så mye deiligere når de nesten er i 1:1 størrelse Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 50" føles liten? Er dere gale! Jeg syntes min 32" CRT tv nå er stor nok. Hvordan kan en 50" føles liten da? Du er rar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå