Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fmylife.com

 

"Today, I was sitting in class and I fell asleep during the lesson. I was wearing sweatpants and had an erection. My teacher came up to me and grabbed my penis. She thought it was my phone. FML"

Takk for tipset. Står mye genialt der.

 

"Today, my daughter was telling everyone at her elementry school about my gay partner. Yes, I have a gay partner. He is my work partner and he happens to be gay. FML"

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg leste en eller annen greie på en sånn spørsmål-og-svar side om en mor som lurte om sønnen hennes var homofil.

 

Svaret var i hvert fall at hun skulle lage en vulkan av sand med bakepulver oppi og så hente sønnen før hun helte på eddik. Og hvis han hadde en penis i munnen når hun kom på rommet hans var han homofil.

 

Mulig det ble en megastusselig forklaring men fy faen jeg ler så godt hver gang jeg tenker på det.

 

FML er jo moro også, takk for tipset! Leste om det i en eller annen avis (Aftenposten?) for en stund tilbake, men har helt glemt å sjekke det opp før nå.

Lenke til kommentar

Samme hva det er, bare det er gratis ;)

 

Balle, jeg skulle til å bestille meg den AYBABTU-skjorta på thinkgeek.com men de har tatt den vekk! :( det skulle jo være mitt store poeng for gjenkjennelse på treffet hvis jeg ikke skal jobbe den dagen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...