kaffebryggare Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Benny er tilbake fra den jævla campingturen! Jeg har savnet dere.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ok, synes det bare er litt rart å ikke ha noe sånt i lista hvis lista heter challenger approaching (noe værre hvis nødvendig). Knis. Forøvrig så er den sangen 100% win, sammen med denne. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 pokemon er faktisk en av de få tinga som man kan like som større/voksen sammen med bla fraglene.. alle liker fraglene ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Det er happy-sangen sin det. ^^ Edit: Endret 12. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva dere ødela min maiden marathon med pokemon! Oh noes my ears! Plage naboer med Maiden i hele dag fordi dem plaga meg med musikk i hele natt! Var oppe kl 9 jeg og satte på musikk!!! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 pokemon er faktisk en av de få tinga som man kan like som større/voksen sammen med bla fraglene.. alle liker fraglene ^_^ Som de to første sesongene av Digimon også Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Du vet du elsker det.. Sånn er det bare. Etter en liten pause fra anime'en (og to dager konstant Pokémon Fire Red spilling) skal jeg fortsette. Episode 122 på gang! Edit: Digimon, ja.. Det var fett helt til de tok de fire fælingene med han Joker'n i spissen. Frem til da var det awesome. Særlig med "Skallegråmon" ^^ Endret 12. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tror kanskje jeg må se sesong ni og ti av pokemon. Så dem aldri. Ble så lei av marathon Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg skal snart ha "bli-voksen fest" (valgte å ikke ha konfirmasjon) og jeg skal skrive tale nå. Hvordan burde jeg starte en konfirmasjonstale? (hvor jeg er konfirmanten) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Å fy faen, ville ikke vært i dine sko nå Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Benny er tilbake fra den jævla campingturen! Jeg har savnet dere.. Hvor har du vært? jeg er på camping nå, og har endelig kommet til en plass med nett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Til alle som leser denne posten: Kjære leser. Du inviteres herved til å trykke på denne linken for å bli underholdt. Jeg håper du vil kose deg. http://jamesskate.ytmnd.com/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) I love you too Laland! Edit: Meh, å skrive konfirmasjonstale er vanskeligere enn man skulle tro.. Endret 12. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Have you heard about the fat-free pokémon? Butterfree! Endret 12. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Til alle som leser denne posten: Kjære leser. Du inviteres herved til å trykke på denne linken for å bli underholdt. Jeg håper du vil kose deg. http://jamesskate.ytmnd.com/ Ahhh You're the man now dog! Hang ufattelig mye på ytmnd før, lagde egne og greier. Favorittlista mi på den gamle pc'en har egen mape med noe slikt som 70 stykker jeg bare måtte ha lett tilgang til. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg så nettopp Dragonball: Evolution. Jeg har rett og slett ikke ord... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg antar du ikke har ord for hvor inn i gameræva dårlig den var, men vet ikke noe om den selv Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Benny er tilbake fra den jævla campingturen! Jeg har savnet dere.. Hvor har du vært? jeg er på camping nå, og har endelig kommet til en plass med nett. Det heter "Oase", og er noe kristne greier.. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Fmylife.com "Today, I was sitting in class and I fell asleep during the lesson. I was wearing sweatpants and had an erection. My teacher came up to me and grabbed my penis. She thought it was my phone. FML" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå